کد خبر 1421859
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
النخاله: به جنایت دشمن در جنین پاسخ می‌دهیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین در سخنانی نسبت به حملات وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست در شهر جنین واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین در سخنانی در این باره تاکید کرد: جنایات دشمن صهیونیستی در جنین و کرانه باختری باعث نمی شود که ما دست بسته بشینیم ما به وظایفان عمل کرده و به این جنایات پاسخ خواهیم داد.

النخاله خاطرنشان کرد: اتحاد ملت فلسطین برای ما در اولویت خواهد بود.

این سخنان پس از آن ایراد شد که منابع رسمی فلسطینی از شهادت چهار شهروند فلسطینی و زخمی شدن ۴۴ نفر دیگر در جریان یورش امروز چهارشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در جریان یورش نظامیان اسرائیلی به شهرک جنین، چهار شهروند فلسطینی به نامهای "احمد علاونه"، "عبد فتحی حازم"، "محمد محمود الونه" شهید و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: حال دو نفر از زخمی ها وخیم است. 

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته و صبح امروز چهارشنبه به شهر جنین یورش برده و خانه پدر شهید رعد حازم مجری عملیات تل آویو در مرکز اردوگاه جنین را محاصره کرده و موشک ضد زره به سمت آن شلیک کردند. 

درپی این یورش، درگیری های شدیدی بین مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی روی داد.

گردان های جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: مبارزان این گردانها یک یگان ویژه صهیونیست ها را در اطراف خیابان مهیوب از فاصله نزدیک هدف قرار داده و به آنها را کشته یا زخمی کردند.

این گردانها سه شنبه شب نیز از تیراندازی خود به یک پَست ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن خبر داده بودند.

رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

سران رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس