کد خبر 1422191
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۴
رئیس کمیته امداد: طرح‌های دانش بنیان اشتغالزا حمایت می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد ارزش افزوده در کشور تاکید کرد و گفت: حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان اشتغالزا در دستور کار کمیته امداد است.

به گزارش مشرق، سید مرتضی بختیاری روز جمعه در بازدید از طرح دانش‌بنیان با رویکرد کشت بافت گیاهی شهرستان اهر از تخصیص تسهیلات برای توسعه طرح‌های دانش‌بنیان خبر داد و افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای تهیدستان با رعایت حرمت و تکریم در محور برنامه‌های کمیته امداد است.

وی با اشاره به این‌که اشتغال، مسکن و فرهنگ و خودباوری، رُکن اصلی توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد با توجه به منویات مقام معظم رهبری، در حول محور برنامه‌ها حوزه اشتغال و خودکفایی و حتی اشتغال خانگی از طرح‌های دانش‌بنیان استفاده می‌کند.

وی از مشارکت کمیته امداد در توسعه طرح دانش‌بنیان کشت بافت گیاهی شهرستان اهر خبر داد و یادآور شد: این طرح دانش‌بنیان کشت بافت گیاهی مصداق بارز توصیه مقام معظم رهبری است که یک جوان اهری توانسته با طرح دانش‌بنیان بذر را به نهال تبدیل کند، در این راستا ظرفیت تولید گلخانه با مشارکت کمیته امداد به ۵ میلیون اصله نهال افزایش خواهد یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: طبق مصوبه بانک مرکزی، به ازای به‌کارگیری ۲۰ مددجوی کمیته امداد در طرح دانش‌بنیان کشت بافت گیاهی شهرستان اهر، ۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کنیم و از طرفی از مسئولان استانی درخواست داریم تا زمینه صادرات محصول طرح دانش‌بنیان کشت بافت گیاهی شهرستان اهر را فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    همین شرکتهای دانش بنیان نیاز به داشتن وی پی ان جهت ورود به خیلی از وب‌سایت‌ها دارند و همچون دیگر فعالیت اقتصادی نیاز هست از بند تحریم های سایبری عبور کنند. واقعا بعد از کرونا و این همه فقر نیاز اساسی به وجود اینترنت بدون محدودیت هست. این وضع شرایط مردم را بحرانی از میکند و با توجه به دولتی بودن اقتصاد و نبود درآمد برای خیلی از مردم این شرایط باعث اعتراض خواهد شد. خواهشاً فکری برای مردم بکنید تا نظام با مشکل مواجه نگردد
  • محمود IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    به ایرانیها به عنوان فردی که چندباردرتولید وبخاطر عدم حمایت .شکست خوردم توصیه میکنم سراغ تولید نروند، تمام وعده ها دروغ است، قبض گاز می آید ماهیانه ۱۴۰ میلیون، با ۵ روزتاخیر به دلیل اولویت دادن به حقوق کارگران که سه برابر شده، یکدفعه می شود۱۶۰ میلیون، این حمایت است، حداقل با سودربای بازار حساب کنند!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس