بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال: اعتراض با اغتشاش متفاوت است/ بدخواهان کشورمان از احساسات جوانان سوءاستفاده می کنند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بین اعتراض و اغتشاش تفاوت های زیادی وجود دارد و برخی جریانات بدخواه این مرز و بوم با تحریک احساسات و عواطف جوانان، مسیر اعتراضات را به اغتشاش سوق می دهند.

به گزارش مشرق، سعید دقیقی با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: کشور در شرایط خاصی قرار داشته و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و تحریم ها مردم را آزار می دهد.
 
وی ادامه داد: «اعتراض» حق طبیعی مردم است و بر اساس ماده ۲۷ قانون اساسی، اعتراض ها باید در چارچوب قانون، به صورت مسالمت آمیز و بدون استفاده از سلاح برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین اضافه کرد: بین اعتراض و اغتشاش تفاوت های زیادی وجود دارد و برخی جریانات بدخواه این مرز و بوم با تحریک احساسات و عواطف جوانان، مسیر اعتراضات را به اغتشاش سوق می دهند.

دقیقی ضمن محکوم کردن اغتشاشات، اظهار کرد: همه مردم از قومیت های مختلف در کنار هم هستیم و باید ضمن شنیدن مشکلات جامعه، دست به دست هم دهیم تا از وضعیت فعلی خارج شویم.

وی در پایان گفت: افراد شاخص مشهور و هنرمند از مردم جدا نیستند و در همین آب و خاک رشد کرده و مردم با آنها ارتباط دارند، آنها را دوست دارند و به آنها اعتماد می‌کنند به همین منظور باید چهره های مشهور در کنار مردم باشند و صف خود را از آشوب گران جدا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    فی تقلب الایام علم جواهر الرجال. در هجوم روانی کفتارهای انگل نشنال و بی بی سی و ... ، پهلوانان و جوانمردان مشخص می شوند که مغلوب جنگ روانی دشمن نمی شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس