پوستر روزهای جنگی سعید - کراپ‌شده

کتاب «روزهای جنگی سعید» خاطرات سعید بلوری جانباز و رزمنده گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله در فرهنگسرای رسانه نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، مراسم نقد و بررسی کتاب «روزهای جنگی سعید» به همت انتشارات مرز و بوم و با همکاری فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

 بازخوانی خاطرات سعید بلوری از روزهای جنگ

کتاب‌های «روزهای جنگی سعید» خاطراتی از سعید بلوری جانباز و رزمنده گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) است. او در این کتاب، اتفاقات مهم این لشکر پرافتخار را روایت و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بازخوانی کرده است. کتاب روزهای جنگی سعید با همکاری نشر مرز و بوم و گروه تحقیقاتی فتح الفتوح آماده و منتشر شده است.

سعید بلوری متولد بیستم مرداد سال ۱۳۴۵ و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. او در جنگ تحمیلی جانباز شده است. بلوری با کتاب «روزهای جنگی سعید» سعی دارد به بخشی از خاطرات و اتفاقات دفاع مقدس به ویژه لشکر ۲۷ محمد رسول الله بپردازد.

در این جلسه، هادی لطفی به عنوان منتقد حضور داشته و به بررسی کتاب می‌پردازد. هم‌چنین سعید بلوری راوی این کتاب، خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس را بیان می‌کند. عالمه محمدی نویسنده این کتاب و مرتضی قاضی کارشناس مجری دیگر مهمانان این جلسه‌ هستند.

براساس این گزارش، این جلسه نقد و بررسی روز یکشنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ با حضور اهالی قلم و علاقه‌مندان به کتاب در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است. فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس