کد خبر 1424588
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
اتفاقی که روحیه لوکادیا را به هم ریخت/ تغییر شرایط ناگهانی ستاره پرسپولیس

حال بد پرسپولیس، بعد از پایان تعطیلات لیگ برتر روی حال لوکادیا هم اثر گذاشته است.

به گزارش مشرق، تفاوت سطح کیفی یورگن لوکادیا قبل و بعد از تعطیلات، درست به‌اندازه تفاوت حال خود پرسپولیس در این دو بازه زمانی است. سرخپوشان کاملا قبراق و سر حال راهی فیفادی شدند و اتفاقا در آن زمان هم ستاره اصلی این تیم یورگن لوکادیا بود.

این بازیکن در آخرین مسابقه لیگی برابر نفت مسجدسلیمان هم فوق‌العاده عمل کرد؛ ۲ گل زد که یکی از آنها روی پنالتی کسب‌شده توسط خودش بود و البته باعث اخراج مدافع حریف در دقایق آغازین نیمه دوم شد که تأثیر بسیار زیادی هم روی نتیجه نهایی مسابقه داشت. با این حال لوکادیا که طی تعطیلات در ۲ بازی تدارکاتی موفق به گلزنی نشده بود، در ۲ بازی رسمی لیگی برابر تراکتور و سپاهان نیز نتوانسته گل بزند تا روشن شود حال او هم مثل تیمش خوب نیست.

بیشتر بخوانید:

خارجی‌های پرسپولیس رفتنی می‌شوند؟

لوکادیا در بازی با تراکتور روی یک حرکت انفرادی تیر دروازه حریف را لرزاند که اتفاق مهمی بود، اما در دقایق پایانی بازی مهدی ترابی اجازه نداد او ضربه پنالتی به‌دست آمده برای پرسپولیس را بزند؛ اتفاقی که با گلایه و ناخشنودی خود این بازیکن هم همراه شد. شاید اگر لوکادیا آن پنالتی را می‌زد، پرسپولیس بازی با تراکتور را نمی‌باخت و خود مهاجم هلندی هم روحیه بهتری پیدا می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد. به‌نظر می‌رسد خراب شدن آن پنالتی روی خود ترابی هم اثر منفی گذاشته است.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس