کد خبر 1424651
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ۱۷ مهر؛ درجا زدن بیت‌کوین در نیمه کانال ۱۹ هزار دلار

ارزش بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته حدود نیم‌درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار رسید

به گزارش مشرق، بیت‌کوین برای دومین روز متوالی در نیمه کانال ۱۹ هزار دلار درجا زد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۷ مهر ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار به‌ثبت رسید تا ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال نسبت به دیروز حدود نیم‌درصد کاهش پیدا کند. سایر ارز دیجیتال سرشناس به تبع سردمدار بازار در این مدت افت‌وخیز محدودی را تجربه کردند. قیمت اتریوم، کاردانو و دوج‌کوین یک درصد تقلیل پیدا کرد و ترا کلاسیک که در قیاس با بقیه وضعیت بهتری داشته، رشد قیمت چهار درصدی را به‌ثبت رسانده است. ارزش کل بازار ارز دیجیتال نیز با افت ناچیز یک‌دهم درصدی درقیاس با دیروز به حدود ۹۸۰ میلیارد دلار رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار به‌ثبت رسید. این رقم افت ۸۰ دلاری قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد و معادل افت نیم‌درصدی محسوب می‌شود. صبح دیروز بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۴۸۰ دلار ارزش داشت و طی این مدت بین دو عدد ۱۹ هزار و ۳۰۰ تا ۱۹ هزار و ۵۴۰ دلار رفت‌وبرگشت داشته است. علاوه بر رفت‌وبرگشت‌های محدود بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، نسبت به هفته قبل هم نوسان رهبر بازار ناچیز است و بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال مثبت سه‌دهم درصد محاسبه می‌شود. چون یکشنبه هفته قبل یعنی ۱۰ مهر هر واحد بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۳۳۰ دلار ارزش داشت. حالا درقیاس با قله تاریخی بیت‌کوین – یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار- شاهد ریزش ۷۱ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. همچنین حجم ۳۷۱ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، معادل تسلط این ارز دیجیتال به ۳۸ درصد از کل سهم بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۳۱۵ دلار

قیمت اتریوم امروز یکشنبه ۱۷ مهر با افت یک درصدی به هزار و ۳۱۵ دلار رسید. صبح شنبه هر واحد اتریوم هزار و ۳۱۵ دلار معامله می‌شد و شاهد افت ۱۵ دلاری ارزش این ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته هستیم. در این مدت کمترین قیمت اتریوم هزار و ۳۰۷ دلار به‌ثبت رسیده و سقف ارزش لحظه‌ای آن هزار و ۳۳۲ دلار محسوب می‌شود. حالا قیمت امروز اتریوم با ارزش این ارز دیجیتال در هفته گذشته برابری می‌کند. یکشنبه ۱۰ شهریور نیز اتریوم مثل امروز هزار و ۳۱۵ دلار خرید و فروش می‌شد. حالا ریزش قیمت اتریوم درقیاس با قله تاریخی خود به حدود ۷۳ درصد رسیده است. حجم ۱۶۱ میلیارد دلاری معاملات اتریوم نیز سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را حدود ۱۶.۵ درصد نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت ترا کلاسیک در شبانه‌روز گذشته چهار درصد افزایش پیدا کرده و سایر ارز دیجیتال سرشناس افت‌وخیز محدودی را در این مدت تجربه کردند. قیمت ترا کلاسیک که درحال حاضر با دراختیار داشتن دودهم درصد از سهم بازار، سی‌ودومین ارز دیجیتال مهم دنیاست، صبح امروز به ۰.۰۰۰۲۹۷ دلار رسید. قیمت ترا یا همان لونا که صبح امروز ۲.۴۹ دلار به‌ثبت رسید، درقیاس با دیروز حدود نیم‌درصد کاهش پیدا کرد. کاردانو که با نماد ADA و سهم ۱.۵ درصدی، از نظر تسلط به بازار در جایگاه هشتم بین انواع ارز دیجیتال قرار گرفته، امروز با افت قیمت یک درصدی ۰.۴۲۱ دلار خرید و فروش شد. دوج‌کوین به‌همین اندازه ارزش خود را دست داد و صبح امروز ۰.۰۶۱ دلار معامله شد. شیبا و ترون هم صبح امروز بدون تغییر قیمت درقیاس با دیروز معامله شدند. شیبا امروز ۰.۰۰۰۱۱ دلار و ترون ۰.۰۶۲ دلار ارزش داشتند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۳۳۰ دلار

۱۹ هزار و ۴۸۰ دلار

۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۱۵ دلار

هزار و ۳۳۰ دلار

هزار و ۳۱۵ دلار

کاردانو

۰.۴۳۱ دلار

۰.۴۲۴ دلار

۰.۴۲۱ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۱ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

ترون

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۲ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۳۵۶ دلار

۰.۰۰۰۲۸۶ دلار

۰.۰۰۰۲۹۷ دلار

ترا

۲.۴۸ دلار

۲.۵۰ دلار

۲.۴۹ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد عطا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    اینترنت بین‌المللی را وصل کنید اونوقت درباره ارز دیجیتال خبر بذارید...من و شما رو سننه وقتی نت قطع هس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس