کی‌روش خیال چند بازیکن را راحت کرد/ مدعیانی که در لیگ راه می‌روند

تکراری بودن نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و تفکراتی که کارلوس کی‌روش برای حضور در جام‌جهانی دارد خیال چند بازیکن را راحت کرده که حتی در صورت عملکرد ضعیف در لیگ بازهم دعوت می‌شوند!

به گزارش مشرق، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تحت تأثیر معرفی هفته نخست بازیکنان داخلی مورد نظر کارلوس کی روش برگزار شد تا سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال اسامی ۱۶ بازیکن را برای حضور در اردوی کوتاه مدت هفته جاری معرفی کند.

نگاهی اجمالی به این لیست نشان می‌دهد بازیکنان وفادار به کی روش با اطمینان از دعوت به اردوهای ملی‌پوشان بدون تأثیرگذاری در گل‌های زده به این اردو دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایراد بزرگی که به ساپینتو وارد است

محمد خدابنده‌لو و محمد محبی تنها بازیکنان دعوت شده به اردوی داخلی تیم ملی ایران هستند که در بازی‌های هفته هشتم توانستند برای تیم‌های خود گلزنی کنند.

کی‌روش خیال چند بازیکن را راحت کرد/ مدعیانی که در لیگ راه می‌روند

محبی تک گل استقلال را مقابل فولاد در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند. همچنین محمد خدابنده‌لو نیز پس از ورود به زمین مسابقه دیدار گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۶۶ توانست دو گل از پنج گل نماینده سیرجان را به ثمر برساند تا نشان دهد از هیچ تلاشی برای ماندن در جمع مردان قابل اعتماد کی روش فروگذار نیست.

بقیه بازیکنان لیست کی روش تقریبا همان‌هایی هستند که همواره با وجود مصدومیت‌های طولانی و کوتاه مدت، مهر تأیید پیرمرد پرتغالی را دارند. شاید همین موضوع هم دلیلی است تا وحید امیری با وجود دوری طولانی مدت از شرایط مسابقه همچنان در لیست است.

سایر بازیکنان مورد اعتماد کی روش عملکردی کاملا معمولی داشتند. مهدی ترابی امید گلزنی پرسپولیس در تقابل با سپاهان همچون دیدار با تراکتور ناکام بود. او یکی از بازیکنان متوسط سرخپوشان بود. پورعلی گنجی نیز دو بار از مهاجمان حریف جا ماند اما همچون ترابی به تیم ملی دعوت شد. اتفاقی مشابه با آنچه در استقلال و در دعوت از روزبه چشمی رقم خورده است.

کی‌روش خیال چند بازیکن را راحت کرد/ مدعیانی که در لیگ راه می‌روند

مردان قابل اطمینان کی روش در حالی به اردوی هفتگی تیم ملی ایران دعوت می‌شوند که کمترین اثر را در بازی‌های باشگاهی دارند. شاید همین اطمینان از حضور در جام جهانی و درخشش احتمالی در این رقابت‌ها ترسی ناخواسته در ساق پای آنها برای پرهیز از مصدومیت ایجاد کرده است.

پرسپولیس و سپاهان با داشتن هشت بازیکن ملی پوش مهم‌ترین بازی هفته هشتم را برگزار کردند اما به اذعان اکثر کارشناسان فوتبال یکی از کسالت آور ترین بازی‌های فصل را رقم زدند تا نشان دهند چندان انگیزه‌ای برای خودنمایی ندارند و بلیت سفر به قطر در جیب آنها محفوظ است!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس