روسیه: کمک های آمریکا به اوکراین راه حل های دیپلماتیک را پیچیده می کند

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: مسکو برای دیپلماسی آماده است اما تشویق های واشنگتن از اوکراین، تلاش های دیپلماتیک برای حل مناقشه را پیچیده می کند.

به گزارش مشرق از رویترز، زاخارووا طی پیامی در وب سایت وزارت امور خارجه روسیه نوشت: ما بار دیگر بویژه برای طرف آمریکایی تکرار می کنیم، وظایفی که در اوکراین تعیین کرده ایم حل خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روسیه برای دیپلماسی آماده است و شرایط کاملاً مشخص است، هر چه واشنگتن بیشتر روحیه جنگ طلبانه کی یف را تشویق کند و به جای جلوگیری از اقدامات تروریستی خرابکاران اوکراینی تشویق کند، جستجو برای راه حل های دیپلماتیک دشوارتر خواهد شد.

سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در حالی بیان می شود که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد، واشنگتن همچنان به حمایت اقتصادی و نظامی از اوکراین ادامه می دهد.

وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با دیمیری کولبا همتای اوکراینی بر ادامه حمایت های کشورش از اوکراین تاکید کرد و گفت: ما به ارائه کمک های اقتصادی، بشردوستانه و امنیتی بی دریغ خود ادامه خواهیم داد تا اوکراین بتواند از خود دفاع و از مردمش حمایت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    آمریکا دشمن همه ملت ها است هم ایران این رو خوب فهمیده و هم کره شمالی من نمیدونم این روسیه چرا باور نمی کنه
    • محمد حسین IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      اتفاقن اقدام روسیه ثابت کرد که خود روسیه بیشتر از ایران و کره شمالی به این شعار باور داره ، که رفت برای جنگ با غرب و آمریکا و الان هم بیشتر از ایران و کره شمالی داره هزینه میده . چیزی که روسیه نفهمیده اینه که هر طوری شده باید هزینه جنگ با امریکا و غرب را به کره شمالی و ایران هم منتقل کنه و خودش تنها پای این شعار نمونه .
  • محمد حسین IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    تنها راه حلی که معنی واقعی دیپلماتیک دارد ، عقبنشینی روسیه به مرزهای خودش است . بقیه صحبتها و مداکرات بازی هست و بی مفهوم و در نتیجه ،بی نتیجه .‌
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    مگه روسیه جایی برای دیپلماسی هم گذاشته؟داری شهرهای اوکراین رو موشکباران میکنی غرب و جنوبشو اشغال کردی دم از دیپلماسی میزنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس