احسان کرمی در تلویزیون «منوتو»/ وقتی من‌وتو برای سلبریتی یک ابزاریم

در روزهایی که احسان کرمی سعی داشت خودش را از اتفاقات اخیر ایران ناراحت نشان دهد و با مردم همدردی کند، با لبخند در شبکه منوتو حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، «...من هم برای اینکه همصدایی ام را با مردم! نشان دهم ،چون اعتقاد دارم تلویزیون شما(منوتو) این بستر را فراهم کرده با افتخار اینجا هستم» این صحبت‌های احسان کرمی مجری ای است که به لطف صداوسیما برای خودش نامی دست و پاکرد و اکنون برای حضور در شبکه انگلیسی منوتو  این چنین ذوق زده است.

احسان کرمی در روزهای گذشته از آن طرف مرزها و کیلومترها دورتر از مرز ایران، جوانان و نوجوانان  را برای کشاندن در خیابان ها تحریک کرد و بارها سعی کرد با پست‌ها و استوری خودش را در کنار مردم نشان دهد اما حضورش در این شبکه انگلیسی ثابت کرد که هدف از رفتارهای تندش، هموار کردن مسیر کاری جدیدش بوده است.

البته مردم فراموش نکردند که درست در زمانی که وی خودش را برای حادثه متروپل داغدار نشان می‌داد و به اجتماع سلام فرمانده در آن زمان حمله کرده بود، در عروسی ساسی مانکن در آن ور آب‌ها مشغول حرکات موزون  بود.

احسان کرمی در تلویزیون «منوتو»/ وقتی من‌وتو برای سلبریتی یک ابزاریم+ عکس

این مجری سابق تلویزیون درحالی از حضور با افتخار در شبکه من و تو می‌گوید که در پیمایش اخیر اخبار این شبکه نشان داد که از  ۳۷۳۹ خبر منتشر شده در خروجی های این تلویزیون، ۱۸۳۵ خبر خلاف واقع بوده است. 

در ادامه برای درک بیشتر خیانت و جنایت های شبکه منوتو، نگاهی کوتاه به تحرکات ضدایرانی گسترده شبکه بهایی منوتو انداختیم:

* شمشیر از رو بستن منوتو در روزهای پراسترس کرونا

درست در روزهای دلهره آور ،شیوع کرونا در ایران و جهان، این شبکه منوتو بود که دوشادوش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان دیگر، به گونه‌ای هجمه و تبلیغ رسانه‌ای علیه کشورمان به راه انداخت که گویا ایران منشا این ویروس بوده  و یک خطر برای منطقه و جهان.

احسان کرمی در تلویزیون «منوتو»/ وقتی من‌وتو برای سلبریتی یک ابزاریم+ عکس

در همان روزهای پرالتهاب مردم ایران که کارشناسان بهداشت و سلامت معتقد بودند که آرامش مردم و دوری از اضطراب می‌تواند آن‌ها را تاحدی از گزند کرونا در امان نگه‌دارد، این شبکه بهایی دست به شایعه‌سازی زد و روی کاستی‌های بهداشتی ایران مانور داد تا ته دل مردم را به نوعی خالی کند.

احسان کرمی در تلویزیون «منوتو»/ وقتی من‌وتو برای سلبریتی یک ابزاریم+ عکس

احسان کرمی در تلویزیون «منوتو»/ وقتی من‌وتو برای سلبریتی یک ابزاریم+ عکس

* دعوت به احتکار

در روزهایی که کشور ما روزهای پرتلاطمی را در سال گذشته تجربه می‌کرد و احتمال عدم وجود کالاهای اساسی در بازار وجود داشت، کارشناس شبکه من و تو در پیشنهادی عجیب از شهروندان ایرانی خواست کالاهایی که مورد تقاضاست را خریداری و نگهداری کننند و پس از افزایش قیمت به بهای بالاتری بفروشند.

* کتک زدن مهمان برنامه

این مجری فراری درحالی نازل‌ترین شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان را انتخاب کرده و با پوزخند زدن به «زنده» بودن برنامه طعنه می‌زند که حضور ذهن ندارد، عوامل همین شبکه چگونه صحبت‌های یک کارشناس را برنتابیدند و وی را کتک زدند!

* از منابع مالی منوتو چخبر؟

البته مشکلات این شبکه، فرا تر از این موارد است جایی که این شبکه پس از گذشت ۴ سال از راه افتادن کمپین #شفافیت_مالی_منوتو که سوالاتی را در باره بودجه مالی این شبکه مطرح کردند هنوز پاسخی به آن‌ها ندادند.

البته اقدامات ضدایرانی این شبکه به این چند نمونه خلاصه نمی شود چرا که در یکی برنامه‌ها کارشناس من و تو علناً روی آنتن این شبکه حاضر شد و در اظهاراتی ضد ایرانی پیشنهاد داد: همانطور که اپوزیسیون عراق در واشنگتن، آمریکایی‌ها را قانع کرد تا به این کشور حمله کند، اپوزیسیون ایران هم باید آمریکایی‌ها را برای ورود به ایران متقاعد سازد.

پیش از آن نیز کارشناس دیگر این برنامه علناً خواستار مسلح کردن مردم ایران شد و این نسخه خطرناک را برای مردم پیچید.

یا در نمونه های دیگر مهمانانی به این شبکه دعوت می‌شوند تا از تلاششان برای تحریم مردم ایران صحبت کنند.

* تغییر سبک زندگی

در تقسیم وظایف رسانه‌های معاند علیه ایران منوتو وظیفه تغییر سبک زندگی مردم ایران را برعهده دارد. مرور برنامه‌های این شبکه نشان می‌دهد که در پس بزک کردن مجریان و عوامل این شبکه هدف‌های شومی مانند ازبین بردن خانواده، تقدس‌زدایی از نقش مادر، قبح‌زدایی از اختلاط و نوشیدن مشروبات الکلی، تشویق به نگهداری سگ به جای فرزندآوری قرار دارد.

آن‌ها در لابلای برنامه‌های خود از اهداف خود در راستای تبلیغ بهاییت هم علناً استفاده می‌کنند.

* تمسخر  مردم  ایران و شخصیت های معروف

این شبکه در بخش دیگری از برنامه های خود بی محابا به شخصیت های مورد احترام مردم توهین می کند؛ فرقی نمی کند که طرف مقابلشان عموم مردم ایران باشند، سعدی باشد، شجریان و یا هر شخصیت  دیگر.

بی سوادی

بی سوادی و لمپن بودن عوامل این شبکه یکی از اصلی ترین انتقادات به این شبکه لندنی است. به طور مثال در آخرین نمونه این شبکه توییت طنز یک فعال توییتری مبنی بر خداحافظی از تیم ملی والیبال بانوان ایران رابه عنوان خبر منتشر کرد.

احسان کرمی در تلویزیون «منوتو»/ وقتی من‌وتو برای سلبریتی یک ابزاریم+ عکس

* وقتی من و تو هم تعطیل است

یا در همین روزهای اخیر درحالی که  چهارشنبه ۱۳ مهر در ایران تعطیل رسمی بود، آن ‌ها فیلمی مبنی بر شعار دانش آموزان مدرسه در این روز را منتشر کردند.

احسان کرمی در تلویزیون «منوتو»/ وقتی من‌وتو برای سلبریتی یک ابزاریم+ عکس

در نمونه دیگر  در اغتشاشات ۹۶ که آشوبگران برخی شهرهای مختلف ایران را ناآرام کرده بودند، شبکه من‌وتو مدعی شد که کنترل شهر ایذه به دست مردم افتاد ولی سپاه از راه دریا وارد شد و شهر را پس گرفت! این در حالی است که ایذه هیچ راهی به دریا ندارد و پیرامون آن همه کوه است!

در کنار تغییر سبک زندگی ایرانیان این شبکه حمله به دین اسلام و مقدسات شیعیان راهم در دستور کار خود قرار داد. از خرافی نشان دادن دستورات دینی و حمله به صف نذری تا  تحریف سخنان امام درباره دانشگاه و هجمه به کمیته امداد.

احسان کرمی در تلویزیون «منوتو»/ وقتی من‌وتو برای سلبریتی یک ابزاریم+ عکس

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 105
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    19 20
    اگر احسان کرمی به ایران بیاید
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      24 6
      نمیاد مطمئن باش
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      35 17
      حالشو میگیریم
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      80 11
      ضربه ای که نفوذیهای بهایی در صدا و سیما زده به ایران زده رو تو چهل و سه سال اخیر آمریکا و اسراییل نزدن!
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      59 14
      مجبوره بیاد. توی اروپا زندگی مفتی نیست خصوصا الان که زمستان سختی در راهه
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      46 15
      كرمي خودش خيلي ارزون فروخت ... امان از هواي نفس و شيطان لعين
    • یاسر IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      36 9
      یکی از دوستان راجب نفوذ بهایی ها گفت‌.رحمت به شیر مادرت:واقعا بهایی ها خیلی به اقتصاد و امنیت کشور ضربه زدن اما متاسفانه کسی خبر نداره
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      27 9
      من و توووووو پک کامل مجریان دوروووووو
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    27 3
    توليدات جمهوري اسلامي از وزارت خارجه تا صدا وسیما
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    35 13
    حالم از این جرسومه بهم میخوره اخه تو کی هستی چی هستی یه جایزه بگیر بیش نیستی
    • بهزاد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      0 1
      آب رو بریزید اونجایی که میسوزه !
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    65 17
    آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
    • صالح IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      27 7
      وقتی صدا سیما به وضعیت پرسنلش در خارج از محیط کاری یعنی داخل محدوده صدا و سیما و اختلاف شدید با شرایط رفتاری و اخلاقی در بیرون محل کار کاری ندارد ، افراد دو رنگ راحت نقش بازی میکنند تا روز موعود؟؟؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      37 7
      کلّاً جماعت بهائی به جز مزدوری و حرامی و نجاست و نحاست بودن هیج خصوصیت و شخصیتی ندارد!!
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      11 43
      چطوری اینا به فکرتون میرسه هر چیزی را به صدر اسلام وصل می کنید؟تنگه احد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      4 0
      احسنت به این همه خلاقیت
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    49 22
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
    • محمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      22 35
      ببند بابا
    • FR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      6 3
      ازاین قصه پردازی های فرافکنانه هیچ کس بجز خود ما فریب نخورده و نخواهد خورد . اینترنت رسانه ای مدرن و پیشرفته است دراختیار تمام جهان . اگر بحث تهاجم فرهنگی است پس چرا ما بعد از چهل سال با این همه بودجه نتوانستیم به دشمنانمون تهاجم فرهنگی کنیم. البته که سعی کردیم از طریق کانالهای ماهواره‌ای سحر و ...فقط یک سری سریالهای من درآوردی و یک سری فیلمهای تمسخر آمیز بنام طنز استفاده کنیم و بحث های فرهنگی مذهبی آبکی تر از همه که نه تنها جذابیت نداشت بلکه اغلب غیر کارشناسانه و اهرمی برای هرچه منحرف نمودن و سرخوردگی مردم خصوصا قشر جوان بوده وهست. علت اصلی را در خودمان جستجو کنیم که از ماست که برماست. بدون تعصب خدمتی که صدا و سیمای ما در ایجاد بحران های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی کرد و همواره میکند هیچ اسب تروایی نکرد
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    54 10
    این مدل افراد تفاله های ایرانی هستند که دفع میشوند و به لجن زار غرب می پیوندند
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      6 0
      دقیقا
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    30 6
    البته خود سلبیرتی های بدبخت هم ابزارند و نقش دستمال کاغذی
  • علی افصحی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    41 11
    امام خامنه‌ای بهترین و دقیق ترین موصع را در برابر رسانه های فارسی زبان مزدور استکبار و نیز سلبریتی ها دارند ایشان اخیرا با بیان این که اظهار نظر سلبریتی های مثلا ورزشی و هنری هیچ ارزش و اهمیتی ندارد و نباید حساسیت به خرج داد به نظر می رسد نه نیازی به بازتاب اراحیف افراد کم مایه و بلکه بی مایه ای مثل کرمی باشد و نه اثبات این که رسانه های فارسی زبان مزدورند برای این که هر دو از واضحات بوده و تمام زور این رسانه های مزدور و امثال کرمی بیشرف همین چند لات و لوت قمه به دست و قاتل بوده و هست. بیزاری اکثریت مطلق مردم از رسانه های مزدور و سلبریتی بی مایه فرصت طلب ، در همین بی اعتنایی به عربده های آن ها کاملا نمایان است.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    32 56
    تموم دنيا مقصرن فقط شما منزه ايد
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      34 13
      داعش مهربونت حالش خوبه ؟
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      19 20
      داعش رو که شما ساختین! رفیق طالبانت چطوره؟
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      22 14
      مامنزه نیستیم فدات شم مکتبمون منزه است بانیم نگاهی به امرتبلیغ ورشدفسادوفروش سلاح والکل ومخدردرجوامع لیبرالی بخوبی میشه فهمیداماربالای خودکشی وخودزنی وقتلوتیراندازی خیابانی توسط رسانه هایشان تبلیغ میشه این اپوزوسیون هم که ارزشهای امنیت اورروازنظراخلاقی ودینی ترویج نمیدهند
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      2 3
      به خاطر اینکه ما برحق هستیم و جنگنهای نهایی دنیا بین جبهه حق یعنی ما و جبهه باطل به رهبری اسراییل هست
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      5 0
      معلومه که ما برحقیم. اعمالتونو نگاه کنید متوجه میشید
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      7 3
      داعش و طالبان رو بزرگترات ساختن دوهزاری بی سواد فقط یه کم تاریخ بخون تا سرت کلاه نره
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      1 2
      تو براي اين مملكت چه كردي؟!!
    • منطقدان IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      5 2
      عقب مونده مگه اروپا ، اسرائیل و آمریکا همه ی دنیان؟! حداقل به نقشه ی کره ی زمین یه نگاه بنداز ببین چند تا کشور دیگه داریم ، وطن فروش هایی مثل تو حتی سواد پایه ای هم ندارین ! این مدت خوب چهره ی امثال تو رو نشون داده
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    18 55
    تمام سرمايه هاي کشور رو يکي يکي دارين پر ميدين
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      36 12
      از کی تا حالا دلقک های برنامه های طنز سیما شدن سرمایه
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      36 10
      یعنی الان این قوزمیت کچل دلقک شد سرمایه🤣🤣🤣🤣
    • زارا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      30 11
      سرمایه؟ خخخخخخخ احسان کرمی؟ دلم درد گرفت اونقدر خندیدم. این آقایان مایۀ شرم ایرانی ها هستند.
    • JP ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      19 6
      احسان کرمی سرمایه است؟ پس بهتر بره تو شبکه ملی نباشه فنا میشد اینجا طفلک، من که از صبح خوندم رفته من و تو گفتم چقدر بی کلاس حداقل بی بی سی میرفتی یه دسیپلینی داشت، اخه من و تو، جدا خیلی ضایع است
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      3 2
      وطن فروش سرمایه است؟
    • غربال IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      5 2
      سرمایه صهبونیست بود. پسش دادیم
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    24 8
    این مردک، کرمی برای تمدید اقامتش هر زری میزنه، وطن اینا بی وطنیه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    10 8
    علی علیزاده طرف ماست
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    18 6
    از همون روز که احسان کرمی و برزو ارجمند تو عروسی ساسی مانکن داشتن حرکات موزون اجرا میکردن .از نظر ما کنار بودن .حالا که دشمنی شون علنی شد .خوب چه بهتر.یه کچل کمتر
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    26 8
    کسی میدونه ما مردم کی به این سلبریتی ها حکم دادیم که خودشون رو سخنگوی ما میدونن؟ ما شما منفعت طلبای خائن رو اصلا حساب هم نمیاریم چه برسه به اینکه بخوایم سخنگو ما باشید
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    18 5
    این شبکه های تجزیه طلب ضد ملی و ضد مذهبی و تفرقه انداز و خاین به کشور و مردم هستند
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    28 4
    مکا از اینا توقعی نداریم. از صداسیما شاکی هستیم که چرا نفوذی ها درش زیاد شدن.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    22 4
    باید به جامعه یاد بدهیم که مخاطب خاص باشند و یک متر عقلانی برای همه امور داشته باشند ، آنوقت صد تا شبکه صبح تا شب حرف مفت بزنند ، تهش مخاطب میگه با کدوم مدرک و سند .
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    22 12
    دکتر حسن عباسی خیلی خوب احسان کرمی و رفیق فابریکش را شناخته بود . چند ماه پیش خطر احسان کرمی را گوشزد کرده بود . من به حرفهای دکتر عباسی ایمان کامل آورده ام .
  • IQ ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 5
    اون تجزیه طلب این یارو رو کتک زد که نشسته روبه روش اسم کثیفش هم نمی دانم چیه یادم رفته
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    12 4
    کله کدوی بی ریخت بدرد هموم بکه می خورد مرتیکه آشغال.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    9 4
    کله کدو.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 11
    درصدی از این معضل به خاطر رفتار غلط ما دینداران و حزب اللهی ها و مردم ایران است. وقتی یه هنرمند یا ورزشکار هر از چندگاهی یه حرکت خلاف کرده و یا یک توئیت اشتباه بر علیه نظام یا دین زده است و همه در رسانه ها- اعم از موافق و مخالف- و در فضای مجازی به صفحه او ریخته و بهش توهین کرده و تحقیرش کرده اند
  • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 4
    صدا و سیما پر از مجری هایی هست که قبل مطرح شدن باید تکلیفشون با ایران مشخص بشه صداوسيما متاسفانه ریشه بهایی داره، و قبل انقلاب دست بهایی ها بوده و بعد انقلاب بهایب های مخفی همچنان در اون حضور داشتن و الان به درجات بالای مدیریتی رسیدن و شاید علت ضعف صداو سیما این بهایی هایی هست که شاید با لباس مذهبی الان مدیران بعضی از بخش های صدا سیما شدن و افراد ناکارامد و غربگرا رو استخدام می کنن و کلا صداسیما رو کاریکاتوری نگه می دارن
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 5
    عکس تیتر مناسب نیست
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 5
    وقتی حراست صداوسیما هیچ غلطی نمیکنه و صداوسیما از سال ها پیش خانه ی امن ضد انقلاب بوده و هست و گند قضیه اینقدر زیاد هست که به راحتی نیروهای انقلابی رو حذف میکنن انتظار بالا اومدن دلقک هایی مثل این یارو توی سیستم صداوسیما رو باید داشت
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 2
    اکثرا عقده ای هستند اما باید سعی کنیم با گفتگو با همین دهه هشتادیا را باز کنیم هر چه سربازان آنها کمتر بهتر یک فکر اساسی کرد تا ضربه نرم اما کاری به این بدبختها من و تو امثالهم بزنیم حاج قاسم وار دلها را جذب کنیم
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    17 3
    رفت که رفت. مگه بوعلی سینا رفته. اهمیتی نداره.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    13 2
    احسان کرمی همون بود که تو روزهای متروپل تو عروسی ساسی نیشخند میزد دیگه آدم عاقل باید بفهمه اینا برنامه ریزی قبلی داشتن
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    12 2
    کثیفترین انسانهای روی زمین از زمان حضرت ادم تا الان خاعنین بودند وهستند کسانی که از بوی گندشان همه فراری هستند ودر دنیا واخرت مورد نفرت خدا وفرشتگان ومردم می باشند 🤮🤮🤮
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 4
    پدرش عشق اروپا و لندنه که نباید ندید گرفت.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 3
    اصل مطلب رو این دوستمون تو نظرشون آوردن: امام خامنه‌ای بهترین و دقیق ترین موصع را در برابر رسانه های فارسی زبان مزدور استکبار و نیز سلبریتی ها دارند ایشان اخیرا با بیان این که اظهار نظر سلبریتی های مثلا ورزشی و هنری هیچ ارزش و اهمیتی ندارد و نباید حساسیت به خرج داد به نظر می رسد نه نیازی به بازتاب اراحیف افراد کم مایه و بلکه بی مایه ای مثل کرمی باشد و نه اثبات این که رسانه های فارسی زبان مزدورند برای این که هر دو از واضحات بوده و تمام زور این رسانه های مزدور و امثال کرمی بیشرف همین چند لات و لوت قمه به دست و قاتل بوده و هست. بیزاری اکثریت مطلق مردم از رسانه های مزدور و سلبریتی بی مایه فرصت طلب ، در همین بی اعتنایی به عربده های آن ها کاملا نمایان است.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    13 2
    من و زو (باغ وحش) تقدس رو از مادر برمیداره و میده به سگ نجس. تازه این بی وفایان به مادر و وطن و کودک، دم از وفاداری سگ می زنند سگ شرف داره به این جرثومه ها
  • ایمان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 1
    دشمنای قرآن و اسلام احمقند
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    ماجرای مهسا امينی دست خیلی از وطن فروشان را رو کرد فضای مجازی ولنگار قوانین فرهنگی فرسوده صدا و سیمای سلبریتی پرور
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 1
    عزیزی می گفت آرزوهایت را یادداشت کن که روزی که به انها می رسی فراموش نکنی روزی درحسرت همین ها بودی همین 5 سال قبل، که داعشی به مرز ایران رسیده بودند آرزویمان نابودی داعش بود که همین بسیجیان، به بهای جانشان این ارزوی ملت را براورده کردند. فراموش نکنیم همین 2سال قبل آرزویمان واکسن و زنده ماندن و شکستن زندان قرنطینه بود و باز در اوج تحریمها و در اوج جیغهای بنقش سلبریتی ها و ناله و فغانشان، این آرزویمان هم برآورده شد و دشمن ناکام. دشمن بخواهد چه نخواهد این نظام و مردم قهرمان مدیریت بحران است
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    حراست صدا و سیما فشل است
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    شما بهایی ها. امیر کبیری. دیگر نیاز دارید ،،، ک خوب فهمید. شما. ....هستید. در صورت انسان
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    این‌حرام‌لقمه‌هاکثیف‌خائن‌نه‌شرف‌دارن نه‌وجدان ونه‌غیرت
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    تفاله هایی که بزودی با خاری و خفت به وطن برگشته و پای ایرانیها رو خواهند بوسید.کار غرب و اروپا تمامه
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    خاک تو سرت کرمی. آخرش جیره خور این کثافتای از خدا بیخبر شدی
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 3
    کار خوبی کرد رفت
  • نیما IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 2
    مرگ بر منتو
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 1
    اینکه کجا رفته زندگی شخصی اون ادم هستش
  • . IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    به جهنمم
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    منافقان وکفار در ظاهر باهم هستند ولی قلبهایشان مانند گرگ ها از هم جدا است وآماده اند که همدیگررا بدرند...
  • رضا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    ای وای چه ادمای بدی همه بد هستن فقط شماها خوبید
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 1
    احسان کرمی خیانت کردی
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    خب خداروشکر. حالا جایگزینشون افراد معتقد انقلابی بیارید.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    این مملکت فقط وقتی درست میشه که برای خلافکاران مجازات زندان در نظر گرفته بشه
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    ننگ بهش
  • Reza IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    کسانی وطن خودرا می فروشند شرافت خودرا لگد مال می کنند
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 1
    اینقدر اینارو بزرگ نکنید. این سلبریتی های ضد انقلاب اصلا مهم نیستند.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 1
    ننگ بهش
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    باز حالا این خوبه دیگه قرار داد ندارن خوب رفته به سلامت!!! ولی امثال مهران مدیری و... عبرت بشه برای صداوسیما که توی قراردادش بند خسارت برای سو رفتار بذاره!!! الان مهران مدیری باید هم پولشو پس میداد هم خسارت میداد!!! ولی هیچی به هیچی رفت جوونای بیچاره رو انداخت به جون هم خودش نشسته پفیلا باز کرده میلوبونه کیف می‌کنه!!!
  • نازنین IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    کمبوددارن این بدبختا
  • . IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 1
    یک مشت بهاییه....
  • مرتضی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    به درک اسفل السافلین که رفت به جهنم بره ان شاء الله
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 0
      ما باید در گزینش افراد دردستگاهاازجمله صداوسیماتجدیدنظرکنیم
  • ازاده IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    البته نباید ی طرفه قضاوت کرد.به نظرم از خانواده سطح پایینی بودند و خیلی گشنگی کشیدند گویا.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    وای. چقدر خوشحالم که رفتی👍 حیف بود👌 باید زودتر از دستت خلاص میشدیم 😁😁😁😁😁💪 👏👏👏هرگز برنگرد. همونجا بمون و خیانت کن و از پولشون فربه تر شو.
  • ف/ن IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    خدا لعنت کنه شبکه منوتو رو این شبکه بهایی کثیف ودروغ پرداز
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    خاک برسرتون منافقین داخلی
  • ناشناس IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    خاک تو وطن فروش عوضیش کنن حیف ما که یک زمانی این احمق بیشعور را نگاه می کردیم
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    ....بود مثل بقیه ی رفقای ....که از کالبد ایران خارج شد و رفت به سمت تاریخ
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    بدبخت نمی دونه تا وقتی که نیازش دارند ازش استفاده می کنند بعد از آن مثل کاغذ ...می اندازند دور.
  • محمد IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    اگر احسان کرمی بازیگر و مجری درجه چندم بوده و هیچ نقش موثری نداشته چرا اینقدر خودتان را اذیت میکنید و مطلب می‌نویسید نکنه واقعا ناراحتتان کرده!
  • طاهره IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    خدا همه دشمنان اسلام مخصوصآ احسان کرمی لعنت کنه
  • شیوا IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    حالم از آدم های وطن فروش بهم میخوره متاسفم برای احسان کرمی
  • . IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    به نظر من اون خانمی که میگه بجای بچه سگ بیارید یا نگه دارید لیاقت مادر شدن نداره
  • ناشناس IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    توهم رفتی به درک فردا روزی میرسه که مثل اونایی که وطن فروشی کردن رفتن به غلط خوردن می افتی برگردی که دیگه کار از کار گذشته از پسر شاه که بالاتر نیستی که تلاش میکنه برگرده تو هم وقتی تاریخ مصرفت بگذره مثل زباله داخل سطل اشغالی هرچند الانم دست کمی از زباله نداری وطن فروش خائن
  • ایرانی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    متاسفانه مشتی دزد، که از همین سرزمین به نان و نوایی رسیدن، حالا شدند جیره خوار روباه پیر و اسرائیلی های کودک کش و جنایتکار، بعد ماها مدعی می‌شویم که گزینش لازم نیست، تازه با این همه سخت گیری این چنین نامردان تربیت شدند، اگر گزینش نباشد تمام ایرانیان می شوند اسرائیلی، ( بنده به عنوان یک ایرانی خیلی متأسفم)
  • احمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    از این به بعد وقتی از خیانت کاران حرف بزنیم اسم احسان کرمی را هم می‌بریم
  • ایرج طباطبایی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    این افراد یادشون رفته که زمانی که می‌خواستند وارد صدا و سیما بشوند چه ذوقی داشتند الان هم همین حس را دارند ناراحت اینگونه آدم های دم دمی مزاج نباشید57495
  • حمید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    از احسان کرمی احمق تر آیا وجود دارد؟ ببین با چه بهانه ای به شبکه من وتو پیوسته است.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    خائن دوام نخواهدداشت
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    بوی سوختگی میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس