کد خبر 1426853
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
هشدار درباره ورشکستگی بیمارستان‌های آلمان

وزیر بهداشت آلمان هشدار داد که دو بحران انرژی و تورم، بیمارستان‌های این کشور را در معرض ورشکستگی قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، «کارل لوترباخ» وزیر بهداشت آلمان در خصوص وخیم شدن وضعیت بیمارستان‌های این کشور به دلیل بحران انرژی هشدار داد.

وی طی سخنانی گفت: «خطر واقعی درباره ورشکستگی بیمارستان‌ها به دلیل دو بحران انرژی و تورم وجود دارد».

در حال حاضر کمبود منابع انرژی به یکی از بحران‌های پیش روی کشورهای اروپایی به خصوص در زمستان پیش رو خواهد بود.

پیشتر منابع خبری گزارش داده بودند که شرکت‌های چینی تولید کننده لباس‌های زمستانی از افزایش تقاضا از سوی کشورهای اروپایی در آستانه فصل سرما خبر دادند.

 افزایش درخواست اروپایی‌ها از شرکت‌های چینی شامل موارد زیر نیز شده است: پتوی های برقی، پمپ‌های گرمایشی، هیترهای برقی، کیسه‌های آب گرم. افزایش تقاضا برای لباس‌های گرم و وسایل گرمایشی از سوی اروپایی‌ها در حالی است که اروپا با کاهش شدید مواد سوختی مواجه است و همین موضوع می‌تواند زمستان پیش رو را برای بسیاری از خانوارهای اروپایی غیرقابل تحمل کند.

تحریم روسیه از سوی کشورهای غربی و اروپایی سبب شد تا این کشور در اقدامی پیش‌دستانه اقداماتی را برای دور زدن تحریم‌ها انجام دهد. اقدامات پیش‌دستانه روسیه سبب شد تا بحران انرژی شدیدی در اروپا به‌وجود آید. گرچه به باور برخی تحلیلگران، آمریکا کشوری بود که برای آنکه روسیه را از یک سو و اتحادیه اروپا را از سوی دیگر تضعیف کند تا خود همچنان تنها قدرت هژمون در دنیا بماند، اوکراین را تحریک کرد تا به ناتو بپیوندند. اما تورم فقط دامن کشورهای اروپایی را نگرفته و آمریکا را نیز در خطر قرار داده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 0
    خب بله..مثل همیشه ما خوبیم بقیه بد! اوضاع مملکت ما عالی..اروپا بدبخت... کاملا هم از ارزش یورو و ریال مسخصه..
  • س ح IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    ظلمی که کشورهای اروپائی به آفریقا واسیا وکل دنیا کرده اند با این یه ذره سختی درست نمیشه اونا که از غارت دنیا دست برنمیدارن ایشالله ما با اتحاد وبیداری و افکار حسینی وسردارانی مثل حاج قاسم دست پلید غربی ها را ازکشور واگر شد ازمنطقه قطع کنیم
  • DE ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    وزیر انرژی آلمان رفت امارات و قطر قرداد بست اگر نابینا هستید که شکی درش نیست میتونستید اخبارشو از دویچه وله ببینید. تا یکسال هم انرژی آلمان کفاف زندگی حداقلی میده
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    باغداران سرماشون شده تازه ورشکستگی در راهه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس