زندان اوین

صدای آمریکا رسانه سازمان سیا و برخی رسانه‌های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اخیر است.

به گزارش مشرق، صدای آمریکا رسانه سازمان سیا و برخی رسانه‌های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران‌بوده است.

در همین زمینه مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: فرد اعلام شده جزو فوتی‌ها به دلیل استنشاق دود ناشی از اقدام محکومان سارق در آتش زدن کارگاه خیاطی زندان اوین است؛ اما ادعای صدای آمریکا کذب محض است و اصولاً تاریخ بازداشت متوفی ۱۹ تیر ۱۴۰۱ هست یعنی چند ماه قبل از اغتشاشات اخیر و از ان تاریخ تا روز اتش سوزی بدون مرخصی در زندان بوده است.

وی سابقه دار با سرقت‌های متعدد و دارای ۲ سابقه قبلی محکومیت به جرم سرقت هم بوده است.

آخرین اتهام او سرقت گوشی تلفن همراه با چاقو از خانم‌ها می‌باشد.

طی ساعات اخیر موضوع رسوایی دروغگویی متعدد رسانه‌های معاند به موضوع اعتراض کاربران فضای مجازی هم تبدیل شده است و هشتک امپراطوری دروغ به ترند یک تویتر تبدیل گشته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 5
    متاسفانه یکماه است رسانه های نظام با این اصطلاحات روح و روان مردم را ریختند به هم ((گاف ، معاندان ،دشمنان ،سلیبریتی خائن ، نشر اکاذیب ، اغتشاشات ، تصاویرغیر اخلاقی ،آشوب ، وطن فروش ، تجزیه طلبان ، جنایت و ...))
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 0
      رسانه های معاند چی؟ نکنه خیلی خوبند؟ تو بگو چه طوری نایس هستند من قانع بشوم. وحشی گری ها رو به چشم خودمون دیدیم ناراحت شدیم اتفاقا اعصابمون از دست همین وحشی ها به هم ریخته و من که قبلا طرفدار جمهوری اسلامی نبودم عاشق سپاه شدم. دقیقا همین وحشی گری ها قرآن سوزی لخت شدن توهین ها دزدی از اموال مردم سوزاندن پلس باعث شده ما از آشوبگران متنفر متنفر بشویم. هیچ نونی هم از جمهوری اسلامی نمی خورم یک زن خانه دار هستم هیچ حقوقی هم ندارم پولدار هم نیستم ولی قدر مملکتم رو می دونم و قدر امنیت رو می دونم.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    عالی بود
  • سالاری IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    اگر برای تشکیل گروه های بالای 50 هزار نفره در شبکه اجتماعی دو قانون بگذاریم به این راحتی امکان پخش شایعات و تهمت ها نخواهند داشت 1- تضمین مالی کافی جهت جریمه در صورت عد رعایت قوانین کشور 2- رتبه بندی نفرات جهت تشکیل گروه های اجتماعی. همانطور که برای رانندگی گواهینامه و برای طبابت مدرک پزشکی نیاز هست برای گروه های بزرگ حتما باید نفرات از نظر سواد اجتماعی - اخلاق و سلامت روانی باید اعتبار سنجی شوند و کسانی که از این نظر اعتبار لازم بدست نیاورند حق تشکیل گروه های بزرگ داده نشود و جریمه های سنگین لحاظ شود که هر کسی نتواند ی گروه مخل برای امنیت روانی - اقتصادی تشکیل دهد.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    عالی بود مشرق
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    اون خانمهایی ازشون دزدی شده دیگه voa نگاه نمی کنند چون voa از دزد دفاع میکنه. دروغ شاخدار که بگی بالاخره بعضیا که می فهمند دروغه؛ اسرا پناهی رو من نمی شناسم ولی نزدیکانش و همسایه ها که می دونند کار پلیس نیست! بالاخره این شبکه های معاند هر دو دقیقه یک دروغ می گویند خب بعضی ها در واقعیت می فهمند این دروغه و تعداد این بعضی ها به ازای هر دروغ که با هم جمع بشنوند خیلی میشه=یعنی اضافه شدن به مخالفین سعودی اینترآشغال ها. وضع ساده لوحان هم مشخصه تمام دروغ ها رو آنی باور می کنند و اینها هم هیچوقت راه به جایی نمی برند فقط از کار و زندگی خودشون می افتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس