رقاصی در دانشگاه شریف به خاطر سلف سرویس مختلط!

هنوز چند روزی از شوک دانشگاه شریف به جامعه بابت شعارهای رکیک در تجمعات تعدادی از دانشجویان خارج نشده که بار دیگر این دانشگاه خبرساز شد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته تعدادی از دانشجویان با حمله به سلف سرویس دانشگاه، درها و پنجره های سالن غذاخوری البرز این دانشگاه را شکستند و با مسئولین حراست دانشگاه و برخی دانشجویان درگیر شدند و به آنها صدمه زدند.

رقاصی در دانشگاه شریف به خاطر سلف سرویس مختلط!

مطالبه این دانشجویان که اکثریت آنها پسران دانشجو بودند، حضور مختلط در سلف سرویس دانشگاه و غذاخوردن با خانمها بود.

سرانجام با سکوت و همراهی مسئولین دانشگاه با ورود این دانشجویان به محیط سلف سرویس، تعدادی از آنها به رقص و پایکوبی پرداختند و خوشحالی خود را از این اتفاق بروز دادند.

در این بین چند دانشجوی دختر نیز در تریبون آزادی که در حضور رئیس دانشگاه برگزار شد، بدون حجاب حاضر شدند. 

همزمان با این اتفاقات دانشجویان دانشگاه شریف با راهپیمایی اعتراضی در صحن دانشگاه، نسبت به حرمت شکنی ها و انفعال مسئولین دانشگاه نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دادند. دانشجویان با شعارهای الله اکبر   و با حمل دست نوشته هایی نظیر "با هتاکی و حیله شریف تعطیل نمیشه" و "جای الفاظ رکیک در دانشگاه نیست" و... اعتراض خود را نشان دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 333
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 37
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    اینا هم دانشجوی شریف شدن، تا یکسال از خونه در نمیان تا دانشگاه قبول شن، اینم عاقبت، اون فشار گوشه نشینی های یه تعداد دانشجو، مثل نوار خامن، راحت پر میشن،متاسفم شان دانشگاه بالاخص شریف اینی نیست که یکسری نادون، فاقد تحلیل، برخواسته از عقده های دوران عزلت نشینی نشون میدن، مقداری مطالعه و تامل خارج از کتاب های درسی لازمه
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      بعضی نظرات ساده لوحانه یا مغرضانه گفته محدود کردید و میخوان در سلف چیکار کنند و مغز فندقی هستید اولا که احکام شرع و رابطه زن و مرد مشخصه دوما درخواست بعدی این ارازل دانشجو نما خوابگاه مشترک خواهد بود و نهایتا تعمیم به کل جامعه ایرانیان اصیل اگر اصالت و هویت نجابت و حلال زادگی ایران چند هزار ساله و دین و احکام بدون تردید خدا برایشان مهم است و خود را شب اول قبر مسئول و پاسخگوی اعمال و کردار دنیا ی زودگذر میدانند باید متحد و یکصدا الان جلوی این داستان بایستند والا کار خیلی بیخ پیدا میکند
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      82 7
      سطح مطالبات دانشجویان و جوانان دهه۵۰ شمسی و دهه هفتاد میلادی در ایران و کل دنیا مقایسه کنید با سطح مطالبات این دانشجوها
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      86 15
      ما سال 88 دانشجو بودیم. اوج شعارها این بود اینطرف: نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این جنبش مردم فریب اونطرف: نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب. اوج اقدام میدانی ما در اعتراضات تجمع بود و زدن قاشق رو میز سلف. به هیچ عنوان هیچ اسیبی به اموال عمومی زده نمیشد جنبش های دانشجویی اون زمان اصالت داشتند گفتمان داشتند تریبون ازاد برگزار میکردیم ولی با احترام. اینها عملا یک مشت لمپن تازه به دوران رسیده هستند که لیاقت این جایگاه روندارن
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      38 12
      شریف = هوس نران
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      7 4
      دقیقا چقدر قشنگ گفتی البته یعنی به اینا می گین نخبه؟
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      67 12
      وقتی طرف رو سه روز پیش گرفتن ، بعد ولش میکنن ؛ توقع دارید طرف میره میشینه درس میخونه و آدم خوبی میشه . پیش خودش میگه عجب تفریح هیجان انگیز بدون هزینه ای دارم با آبروی نظام بازی میکنم ، فرداش ولم میکنن ، خب بازم از این کارا میکنم . اما اگر حداقل یک سال از دانشگاه اخراجش میکردن ، بقیه دانشجوها که ممکنه خرده شیشه داشته باشند ، خودشون رو جمع میکنند . دانشجویی که برای یه نمره دنبال استاد گریه میکنه چه جوری حاضر میشه یه سال اخراج بشه .
    • DE ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      23 5
      امروز نتیجه رافت سه هفته قبل آقایون دیده شد.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      39 6
      جالبه. یکی از قطبهای علمی کشور رو مورد حمله و علاف نگه داشتند... خیلی خیلی خیلی رو بازی میکنن که قطب علمی رو بزنن. احتمال زیاد، از توی همین فتنه ها، قتلهایی رخ بدهد که مدنظر موساده.
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      59 5
      فکر کن اینهمه خرج کنی که دشمن خودتو به مدارج عالی برسونی،پیاده نظام امریکا مجانی تو بهترین دانشگاه ایران با هزینه جمهوری اسلامی علیه خود جمهوری اسلامی داره تربیت میشه.مسئولین تو خواب.تربیت اسلامی جاش خالیه
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      13 5
      من اگر بودم اخراجشان می کردم می گفتم برید هر کار دوست دارید انجام بدهید واقعا این کار را هیچ جور نمیشه توجیه کرد
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      7 6
      ظاهراً گرایش سیاسی وزیرعلوم و مشاورینش که نزدیک به مدعیان اصلاحات هستند در عدم کنترل دانشگاهها خصوصاً شریف موثر است. وزرای علوم، ورزش و صمت باید بروند. اجازه گل بخودی سیاسی و اقتصادی نداریم در مسیر پیشرفت.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 1
      راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    ننگ بر مسئولی که این اراذل و اوباش عاشق هرزگی رو به عنوان دانشجو در این دانشگاه پذیرفته
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      58 13
      اینارو بعد دستگیری نباید ببرن اوین باید ببرن کانون اصلاح و تربیت
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      18 4
      چند تا از اینا رو اخراج کنند با درج در پرونده انضباطی و ممنوع الخروجشون کنند، بقیه ماست ها رو کیسه میکنند. فقط اخراج. اینا آبروی دانشجوهای غیر انقلابی رو هم بردن. مثل لات های چاله میدون میمونه رفتارشون.
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      18 4
      آبروی شریفی ها رو بردند.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 1
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    يه طرفه نرو از کتک زدن دانشجوها هم فيلم بزار
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      62 6
      هرکس در هر لباس و از هر قشری که باشه خلاف کرد باید با او برخورد شود . اینکه اون دانشجو و یا خبرنگار یا روحانی و یا ... هست که نمیشه .همانطور که صرف دانشجو و طلبه و مهندس و دکتر و خبرنگار و ... بودن شعور نمیاره
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      9 4
      خدایا بس کنید این مسخره بازی ها رو هنجار شکنی کردن قانون زیر پا گذاشتن باید باهاشون چطوری برخورد بشه دانشجویی که مثل یک ادم علاف بی ادب بی عقل اینجوری برخورد میکنه باید مثل خودش ودوبرابر بدتر باهاش برخورد کرد زمانی دانشجو ودانش اموز رو مرکز علم وعقل میدونستن الان مشخص که منطقی ندارن
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      30 5
      جمعش کن بابا
    • ایران IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      50 9
      این وحشی ها اگر دانشجو هستند کتک خوردن حقشونه، مثل دزد سرگردنه هستند
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      24 4
      فکر میکنی همه مثل اینا فکر میکنن؟ چه کسی مسئول این تنش هست؟ بی قانونی و کسانی که بر خلاف اکثریت جامعه به واسطه دانشجوی شریف بودن دنبال نوع مصونیت و آنارشی اجتماعی هستند. اونها باعث درگیری هستند نه کسانی که بی قانونی و هرج و مرجشان را به اونها گوشزد میکنن. بهتر ه این طفل های تازه به دوران رسیده رو از اون چیزی که در ادامه لاین معرکه گیری ها در انتظارشونه یکی اگاه کنه
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      9 9
      کدوم دانشجو؟ همون بی تربیتهای بی ادبی که جز فحش و ناسزا دادن و اوباشگری کار دیگه ای بلد نیستن و همه هم و غم و نخبگی شون در روابط دختر و پسر خلاصه شده؟؟؟؟!!
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      37 7
      نوش جونشون. اراذل رو باید زد
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      32 1
      تو برو اونجا هروقت فحش رکیک دادن شیرینی و شکلات بهشون بده اخه تازگیها اینکار خیلی باشرفیه؟!!!!
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      36 1
      اتفاقا اگر این ارازل و اوباش اغتشاشگر دوهفته پیش از زندان ازاد نمی شدند الان شاهد این وضع ننگین نبودیم در ضمن اینها اگر کتک خورده بودند این وقیحانه برخورد نمی کردند
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      17 1
      درگیری بین دو گروه دانشجویان بوده دیگه درسته؟ خب قانون برای جلوگیری از این نوع درگیری هاست. قانون حدود رو تعیین میکنه و میگه کسی حق نداره این حدود رو زیر پا بزاره و کسی دیگه هم حق نداره بیشتر از این حدود رو به زور به کسی تحمیل کنه. قانون لباس یا dress code در مراکز آموزشی در همه جای دنیا دیگه مرسومه! دانشگاه شریف هم قوانین خودش رو داره هرکسی این قوانین رو زیر پا بزراه باید با عواقبش روبرو بشه
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      4 0
      اغتشاشگری ک داره تخریب میکنه محیط دانشگاه رو کاری بهش نداشته باشن تمام دانشگاه رااتیش بزنن؟؟ این تفکرشمااصلاحات ... هست. اگه ماموربرخوردکرده بخاطرکار خوداغتشاشگران بوده ووحشی گریشون کی تاحالاماموربیخودی باکسی برخوردمیکنه؟؟ تاکرم نریزه دانشجوکسی کاریش نداره. یمشت ادم بیجنبه و... نگر ک فکرمیکنن تمام ایران همین دانشگاهه اگه برهنه شدن تمام ایرانم برهنه میشن باغربی فکرمیکنن خخخ یمشت حقیروعقب مونده .. هستن همین
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 2
      کتک را بسیجی ها خوردن
    • رضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      9 0
      کسی که عقل و شعور نداشته باشه . وامکانات رو خراب کنه باید تادیب کرد. واقعا بهانه مسخره ای داشتن اینکه سلف باید مشترک باشه . اینا رو باید در کانونهای اصلاح وتربیت نگهداری کنن بعد بفرستن دانشگاه
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      10 0
      شما اینها را دانشجو می دانی؟! معنی دانش را می دانی چیست؟ اینها اغتشاشگر و سرمایه اسرائیل اند.
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      3 0
      اینکه زدند یا نزدند را نمی دانم؛ لیکن می دانم قبله های آرزوهایتان همانند آمریکا، انگلیس، فرانسه ، آلمان و .... ، دربرابر کسانی که هدفشان " سرگونی نظامشان" باشد و دراین راه با دشمنان آنها که خواهان تجزیه وغارت کشور است همراهی کرده و از هر وسیله ای همانند سلاح و بدون سلاح ، حنجره بریدن، آتش زدن مامور انتظامی، همراهی با استعمارگران خواهان غارت، اهانت به مقدسات و ارزش های اکثریت (کشیدن چادر از سرزنان، آتش زدن قرآن، مسجد، خیمه ی حسینی). تخریب گسترده با خسارت چندهزار هزارمیلیاردتومانی و... برای رسیدن به هدفشان استفاده کردند، روشی بکار می گیرند که آرزو کنید مادرتان شما را نزاییده بود. چند باطوم می شود تند رفتن.
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      راه حل شریف : 1- فارغ التحصیلان باید به مدت دو برابر مدت تحصیل در خدمت دولت باشند و اگر تصمیم به رفتن دارند باید هزینه ای که از جیب ملت ایران برای پرورش آنان پرداخت شده (30 میلیارد تومان ) بدهند و بروند. 2- دانشگاه شریف فقط مخصوص تحصیلات تکمیلی شود و پذیرش با گزینش انجام دهد . و دانشجوی لیسانس نگیرد.
  • عباس IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    81 8
    اینا نخبه هستند؟؟؟!!!
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 0
      نخبه؟!!
    • علی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      21 3
      نه
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      47 5
      شاید نخبه نباشند ولی قطعا پخمه اند :)
    • . IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 1
      نخبه اهل حمله کردن و هرج و مرج طلبی برای مقاصد بی حیایی و هوای نفس نیست.
    • کوروش IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      6 1
      نه چون راحت بی بی سی سوار عقلشون شده و داره هی میکنه البته همشون نه ، اونهایی که منطق گفتگو ندرند
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 2
      اگر نخبه بودن نمیذاشتن بیگانگان رو مخشون کار کنن
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      نه ،تو نخبه ای ، حقت رو خوردن که زیر دیپلم موندی
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      تو سیکل نخبه ای
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    67 12
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      30 18
      نگرانت شده بودم نبودی چند روز
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      65 5
      اقا جان اخراجشون کنید برن عملگی کنن از چی میترسید اخراج و پرونده رو بدید زیر بغلشون خوب اخراج نمیکنید پس از بی عرضگی خودتونه هی خبر نزارید
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      14 14
      تو چرا همه جا هستی
    • 34403 IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      18 0
      احسنت همینطوری بکوب برو جلو
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      6 1
      متاسفم برای کسانیکه مقابل احکام خدا می ایستند
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      8 8
      چرا این قدر سمج و سیریش هستی
    • دیده بان IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      3 0
      یعنی آخر رژه رونده ها روی مخ خودتی. خوشم میاد از سماجتت. بالاخره فکر کنم تو بتونی یه افکاری را وارد مخ مسئولان فضای مجازی کنی. آخرشی واقعا دمت گرم :))
    • مهدی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      6 5
      یه اسب تراوا بهش بدین بره
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      2 0
      واو عالی این تحلیل
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      راه حل شریف : 1- فارغ التحصیلان باید به مدت دو برابر مدت تحصیل در خدمت دولت باشند و اگر تصمیم به رفتن دارند باید هزینه ای که از جیب ملت ایران برای پرورش آنان پرداخت شده (30 میلیارد تومان ) بدهند و بروند. 2- دانشگاه شریف فقط مخصوص تحصیلات تکمیلی شود و پذیرش با گزینش انجام دهد . و دانشجوی لیسانس نگیرد.
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 0
      راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین
  • CN ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    24 54
    سالهای ۶۵ تا ۷۵ تا توانستید نسبت به دانشجویان شریف سخت گیری کردید حتی نمیشد برای انتخاب همسر با دختر آن دانشجو صحبت کرد ، نتیجه اون سخت گیری ها از این ور بام افتادن است، تا درس عبرتی باشد برای مسئولان نفهم که چهار چنگول پستهای غصبی را رها نمی‌کنند و در عین حال لیاقت و کفایتی هم در آن پستها ندارند الا ضربه زدن به مملکت.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      55 7
      سال ۷۵ چه ربطی به الان داره؟ این دانشجوها اون موقع هنوز جز املاح معدنی و نباتات هم نبودن
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      25 6
      پررو شدن و بی مبالاتی دانشجو و بی غیرتی و وقاحت برخی دانشجوها در سطح دانشگاه از همون سالهای دهه 70یعنی از زمان قدرت گرفتن ممدتکراری خائن بی غیرت و غربگداهای همفکر او شروع به گسترش و همه گیر شدن در سطح دانشگاهها کرد.
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      13 2
      احمق نباش ، دانشجویان سالهای قبل ، فارغ التحصیل شده اند . امثال شما پخمه ها ، فکر می کنید مردم زبان ندارند تا جواب شماها را بدهند .
    • حجب و حیا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      7 2
      چه سخت گیری؟ اتفاقا در کمال وقار و متانت، دختران دانشجو از طرف دانشجویان مودب و خانواده دار خواستگاری می شدند و ازدواج میکردند. بله رابطه موش وگربه بازی برای ترویج فحشا و ناهنجاری از سوی مدیریت دانشگاه ها تحمل نمی شد. اتفاقا ما شاهد ازدواج های مبارک مختلفی بودیم اما دانشجویان پسر ... و مخ زن یا دختران دانشجوی ... که حقیقتا اندک بودند، مجال فساد نداشتند.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      7 1
      از سال 75 به بعد که به زعم شما آزادی بوده چی شده؟؟؟ این دختربازها و پسربازها خارج از دانشگاه و قبل دانشگاه برنامه های خودشون رو دارند.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    40 18
    وقتی همه بچه های باهوش و با استعداد و درس خوان به سمت تجربی شیفت میدن و دانش آموزان سطح پایین میان سمت ریاضی نتیجه اش همینه یک موقعی دانشجوهای شریف بابت چه چیزهایی تحصن و اعتراض میکردن الان شده چی؟؟؟
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      12 25
      یاوه نگو بینیم حتما چون تو تجربی خوندی باهوشی موش موشی!
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      2 4
      10.56 چقدر تو خنگی حرفش خیلی واضح درست بود مشنگ
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      این صحبت شما نتیجه عقده ای هست که تو دلت مونده.شیفت بده ریاضی بخون با این حالت بخوای همون تجربی رو ادامه بدی از نظر روحی داغون میشی.خواستن توانستن هست تلاش کن شاید تونستی تو هم ریاضی بخونی.خوندن تجربی کاری نداره هر کسی می تونه اون ریاضی که خوندنش کار هر کسی نیست.اما در هر شرایط حسادت خوب نیست.قشنگ معلومه داری حرص میخوری که نتونستی ریاضی بخونی
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    54 4
    تمام این هنجار شکنای دوهزاری رو باید اخراج کرد اینا هنو هیچی نشده دم دراوردن اینا می خوان فردا واسه مملکت کاری کنن؟!!به درد محرومان برسن؟!! خوب شد الان خودشون رو نشون دادن تا پولی واسه این حرومیا خرج نشه به این ساده لوح ها گفتن شلوغ کنید و اگه اخراج شدید ما تو خارج استخدامتون می کنیم! دانشجوی هنجار شکن باید اخراج بشه
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      4 0
      دقیقا
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      شما در فردای مملکت عیر از همینها هیچکس رو نداری .
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      خودت دم دراوردی که در مورد بزرگترت نطر میدی
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    67 5
    خوب به نظرتون این دانشجوهای معترض دنبال علمن یا هوس ؟؟؟
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      27 1
      از خانواده ای که تربیت شدن باید پرسید
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      3 0
      و همچنین از نظام پولی آموزشی و کنکوری ما باید پرسید. که یک عده لوس مرفه حاصل مدارس غیرانتفایی آنچنانی و تیزهوشان که از لحاظ پرورشی و دینی و عرق ملی و انقلابی صفر هستند، وارد بهترین دانشگاه دولتی ما میشن و چنین خواسته های مبتذلی دارن و بعد با اعتبار این نظام اپلای میکنند و لگد میزنند به میهن.
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      چیزی که دنبالشن ، از سطح مغز منگول تو بالاتره .
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    63 3
    اراذل و اوباش نخبه
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      اگه شریف یها اینه پس تو که همش پشت در کلاس وایساده بودی ،چی هستی ؟
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      خودتی
  • محسن IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    9 38
    من هم یه زمانی دانشجو بودم ، طرفدار سلف مختلط هم نیستم ، اما این جور چیزها باید با صحبت منطقی حل بشه نه با بستن سلف به روی دانشجویان معترض ، نه تنها مشکل و حل نمیکنه شاید یه عده رو هم که مخالفند رو به معترضان پیوند بده
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      16 2
      تو دیگر چقدر پرتی
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      36 2
      مگه این وحشیهای طرفدار لاس زدن دختر و پسر اصلا" منطق و گفتگو حالیشونه؟؟!
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 1
      آفرین گفتگو عالیه. اما اینا دنبال گفتو گو هستند؟؟؟؟؟ به این سوال مهم حتما جواب بده
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      3 1
      سلف بهانه اغتشاشه
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    43 3
    تا وقتی شعار میدن بدن ولی بی قانونی و تخریب اموال عمومی قابل پذیرش نیست. رییس دانشگاه شریف باید برکنار شود و دانشجویالن حرمت شکن و قانون شکنت و آسیب زننده به اموال عمومی باید از دانشگاه اخراج یا حذف ترم شوند و البته ممنوع الخروج چون خیلی هاشون از عمد این کارها رو برای اقامت و میزا انجام میدن. من دلیل این همه مماشات رو نمیدونم
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 0
      راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین
  • ناشناش IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    13 45
    اصلا چی می شودسلف سرویس باهم باشنداینادانشجووعاقل هستندقدیم بودمثلاچکارمی کنندواقعافکرمیکنم ادم متحجرهستیدشماشدیدطاابان،کجای دنیا زن ومرد،دانشجوهای دختروپسرراجدامی کنندمغزهای شمامعیوب است وچندشخصیی هستیدمریض هستیدهرچه محدودتر،خطرناکتر،زمان امام دیوارکشیدن،امام گفت زوددیوارخراب کنیدچین خودش استبداداست اینکاررانمی کندمی بیینی چقدرپبشرفت کردند.
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      4 1
      بعله از اختلاط نامحرم در کارها و دانشگاه نتیجه اش در حیا زدایی و خیانت و طلاق ها ببین! همانند مدینه فاضله که زودتر از شماها این راه را رفتند و در باتلاق هستند!
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      33 2
      تو که مثلا" مریض و متحجر نیستی ! میشه بگی دلیل پافشاری یه مشت دانشجوی تحریک شده بر اختلاط دانشجوهای زن و مرد در سالنهای غذاخوری چیه؟
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 1
      کشور ما حکومت اسلامیه. فرقشو نمیفهمی؟
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      6 1
      فقط میتونم بگم متاسفم که یا افراط یا تفریط. انگار هیچ حد وسطی و تعادلی در اندیشه شما نیست. طالبان کلا جلوی درس خوندن میگیره و غرب هم کلا روابط دختر و پسر رو آزاد میکنه. هر چیزی حد و حودود خودش رو داره. همین دختری که کشف حجاب میکنه و میره سلف مختلط فردا روزی میاد به التماس میفته که سلف رو جدا کنید چون از تعرضات کلامی و دستی در امان نیست. چرا باید دستی دستی تحت تاثیر القائات فضای سیاه مجازی ارامش و نظممون رو بدیم بره؟؟ واقعا برخی قوانین جمهوری اسلامی آرزوی دانشجوهای دانشگاه های معتبر جهانه. چون نگاه تمدنی به دانشجو داره نه نگاه جنسی. باید قدر ایران رو دونست.
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      8 0
      همین اختلاط کردن افراطی زن و مرد نامحرم از 35 سال پیش بود که زندگی ها نابود شد وگرنه قبل آن اختلاط نامحرم جهت کارو تحصیل خیلی کم بود و زندگی ها هم درست تر بود
    • ط.ش IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      18 0
      مسئله مختلط شدن نیست،چون اینها همین‌جوریش هم مختلط هستند. سر کلاس و محوطه دانشگاه که با هم‌اند، طوری که حتی گاهی کنار هم لم می‌دن سیگار می‌کشن.... رستوران یا بوفه آزاد هم وجود داره که عملا مختلطه... اینها با هر چی که وجهه دینی داره مشکل دارن دلیلش هم اینکه همون روز که به سلف حمله کردن به نمازخونه هم حمله کردن و خانمهای نمازگزار رو زدن... شک نکنید اگر در مورد سلف کوتاه بیان، هدف بعدی‌شون خوابگاه مختلط هست... گاماس گاماس
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 0
      همین اختلاط نامحرم در جامعه هست که کار و تحصیل کنند که وضع جامعه و خانواده به تباه کشیده شد و کمترین آن آب رفتن حجاب هست
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      چند درصد مردم کشورمون حافظ قران هستن که میگی کشور ما کشور اسلامیه؟ مگه میشه مردم کشوری حافظ قران نبتشن ، بعد بگی دستورات قران رو متوجه شدن و قبول کردن و اون کشور اسلامیه ؟
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    37 1
    آبا در جمهوری اسلامی ایران کسوت افراد براشون مصونیت قضایی ایجا میکنه؟؟ دانشجو خبرنگار استاد بازیگر میتونن تخلف کنن و از اعمال قانون در امان بمونن؟ تا کی باید امنیت عمومی مردم قربانی سیاست مدارا بشود؟ با چه کسی تعارف دارید؟؟
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      با علم و عقل تعارف داریم
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    39 2
    تمام هنجارشکنان را از دانشگاه اخراج نمایید چه دانشجو باشند چه استاد و مسئول
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      پس بگو کلا دانشگاه رو تعطیل کنن
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    40 3
    من از دولت و نظام گله مندم تا کی باید اقتدار و امنیت حاصل از خون صدها هزار شهید بازیچه چند تا تازه به دوران رسیده مزدور بشه؟ چرا باید بیت المال مردم خرج تربیت دشمنان خودشون بشه؟؟ من به عنوان یک شهروند به این اوضاع معترضم اقای دولت! شما حتی انقلابی ها و مردم عادی حامی نظام رو دارید نا امید میکنید
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      مدرک و سند داری که مزدورن ؟
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      رفراندوم بزارن ببینیم چقدر موافقن
  • ناشناش IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 50
    جوان می رقصدگریه نمی کندزیادبه این جوانهافشارواردنکنین نگذاریدفرارکنندبایدشادی کنندهمه راافسرده کردیدبااین مغزهای پوک
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      6 0
      رقاص خونه وفحشاگری توکشورهلندبراشون وجودداره.برن نخبگی شون رواونجاخرج کنن.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      30 0
      شادی یا....؟!!! در ضمن دانشگاه چاله میدون هم نیست و مماشات کردن که اینطور گستاخ شدید
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      7 1
      شادی و گریه هر دو باید منطق داشته باشه. وگرنه مثلا یک عده از داشتن روابط جنسی وسط خیابون به رقص و وجد میان؟ آیا شادیشون درسته؟؟؟
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      14 1
      یعنی اگه اجازه ندن این عتیقه ها به صورت مختلط به سالن غذاخوری برن , دچار افسردگی میشن؟؟!!!!!!
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 2
      می خوابی برقصی برو جای دیگه. دانشگاه جای این قرتی بازیا نیست.
    • حجت IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      نگرانی برو . اینجا جای درس خوندنه نه ...
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    26 1
    متاسفم برای دانشجویان کشورم .رفتارشان اصلا درست نیست یعنی چه اینکارا. چرا هنجار شکنی میکنید چرا ارزش‌ها را زیر پا میزارید چرا مختلط حد حدود رعایت کنید دم از آزادی نزنید .آزادی یعنی بی بندباری یعنی فساد مگر آزاد نیستن لختی میخواهید آیا یعنی چه این انقلاب حاصل خون هزاران شهید هست هیچ وقت عوض نمیشه مشکلات هست زیاد ولی قانونی مشکلات را بگویید هنجارشکنی نکنید
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    46 2
    این نشون میده شعور هیچ ارتباطی به توانایی تست زدن و حل معادلات انتگرالی و توانی نداره...
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    32 1
    هرجای دنیا بود الان هیچ کدومشون حق حضور در دانشگاه رو نداشتن! این دیگه اعتراض و شعار نیست دیگه شورشه! آسیب به اموال عمومیه! دارید فیلمش رو میبینید آقایون!!!!!! آقاییون...
  • عباس اربابی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    27 1
    اینگونه دانشجویان قانون شکن بدرد حال و آینده این سرزمین نمی خورند وباید دانشگاه هارا که حاصل خون شهدا وزحمات مردم هستند را ترک کنند
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      دانشگاه در ایران کی تاسیس شده؟
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    26 1
    باید تبریک گفت اتفاقاتی که در ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان بود راهی دانشگاه شده همان تساهل وتسامح با سیاسیون امریکایی به اسم مصلحت حالا در دانشگاه چرا برای اینها مرکزی درست نمیکنید تابجای دانشگاه برند تواونجا خوش بگذرانند دانشگاه هم کار خودش مبکنه
  • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 33
    انقدرمحدودکردیدکه بخاطرمختلط شدن سلف سرویس چقدرخوشحال شدندمثلا می خواهندچه کاربدی انجام دهندلعنت به مغزهای بی فکر،برای همین می روندخیابان،مغزهاینان رابکاراندازید.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      25 1
      از کیوان امام وردی می پرسیدی اخه تا تهش رفت و تازه تو سلف سرویس خونه کیوان، شراب هم به دخترا داده میشد و نتیجه اش تباهی زندگی صد و چند دختر شد. وقتی شهوت رها باشد جایی برای عقل و ترمز باقی نمی ماند
    • رضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      9 0
      کلا به فکر پایین تنه اید فردای بعداز براندازی هم ازتون بپرسن چه برنامه ای برا کشور دارین میگین فقط لخت شدن
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    23 2
    ببین دانشجو که نمیشه بهشون گفت حماری که یه بار کتاب روش هست بهتر بهشون میخوره اینا پشتشون گرمه که هر روز یه بلوائی درست نیکنن باید اول رئیس دانشگاه رو بازخوایت کرد بعد دم یکی یکی شونو گرفت مثل موش فاضلاب از دانشگاه پرتشون کرد بیرون
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    27 2
    اینا ننه بابا ندارن؟! دقیقا از زیر کدوم بته عمل اومدن که دغدغه شون فقط کثافت بازیه
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      کسی به باباش توهین نمیکنه
  • شریف زاده IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    24 1
    والله ما هم دانشجو بودیم . این حرکات از کسی که نام دانشجو را برخود نهاده بعید است. یا اینها دانشجو نیستند و یا اگر در این کسوت هستندخوی وحشی گری از خوی انسانیت در آنها بیشتر نهادینه شده است. با اینها رفتاری را کنید که این خوی وحشی گری از سرشان بپرد. و مثل ادم به فکر درس و انتقاد عقلانی باشند. اما اگر بخواهندبخواهند به همین رویه ادامه دهند. جایگاه در کسوت دانشجو برازندشان نخواهد بود.
  • شریف زاده IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    10 1
    والله ما هم دانشجو بودیم . این حرکات از کسی که نام دانشجو را برخود نهاده بعید است. یا اینها دانشجو نیستند و یا اگر در این کسوت هستندخوی وحشی گری از خوی انسانیت در آنها بیشتر نهادینه شده است. با اینها رفتاری را کنید که این خوی وحشی گری از سرشان بپرد. و مثل ادم به فکر درس و انتقاد عقلانی باشند. اما اگر بخواهندبخواهند به همین رویه ادامه دهند. جایگاه در کسوت دانشجو برازندشان نخواهد بود.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    33 1
    این ها نخبه ها هستن دیگه ؟ دغدغه شون اینه ؟ فردا هم خوابگاه مختلط میخوان ! از موضوعات جنسی فکر بیشتری ندارن ؟
    • محمدرضا IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      30 1
      نخبه كجا بود ديگه دانشگاهها پر شده از بچه پولدارها كه به خاطر نه علمشون بلكه پول باباشون اومدن دانشگاه
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      هیجان زده شدن وگرنه افکار واقعیشان این نیست
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      چرا درس نخوندی ؟
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    22 2
    وقتی در اغتشاشات اول که انجام دادند بعد از چند ساعت آزادشان کردن همین می شود هارتر وحشی ت وبی حیاتر می شوند وهم برشان می دارد که دوباره بازداشت میشوند باز آزاد میشویم همه این توحش بازی ها ناشی از اولا بی کفابتی بی لیاقتی مسئولین و ریلست دانشگاه می باشد و دوم خود این دانشجونماهای حرامی وحشی که در خانوادهای دزد بزرگ و تربیت شده اند واینکه زیر دست چه مادری تربیت شده اند مادی از جنس خودشان که فرزندشان رفتار های بی عفتی را خواهان هستند بنابر این این وحوش و حامیانشان بدانندکه حق همیشه پیروز است وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱﴾ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    19 1
    خیلی وقت حجاب رفت زمانی که در دنیا مجازی دختران سر لخ عکس گذاشتن و زمانی که پسر دختر میچرخیدن شماها خواب بودید غرب یک سانت یک سانت روسری را برد عقب برداشت باید یک سانت یک سانت بره جلو شماها نه کار فرهنگ بلدید
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    18 1
    بعد از عدم همراهی مردم فکر کنم طرح بعدیشون شورش نخبگان علیه نظام باشه. این بازی ها در دانشگاه شریف بدون برنامه ریزی و هدف نیست. میخوان نظام رو به برخورد رادیکال با جمعی از دانشجویان فریب خورد و بعضا مزدور وادار کنن که بعد از اون اساتید و دانشجوهای دیگه رو تحریک کنن و این موضوع دانشگاه به دانشگاه تکرارا بشه و بعد به سایر نخبگان و اهالی فن و هنر برسه. نمیگم موفق خواهند بود ولی میگم باید مراقب بود. دست دشمن هم پیداست هم قابل خوندن. مبادا تو سناریو اونا بازی کنیم
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    34 3
    مشرق من دیروز گفتم ولی تو چاپ نکردی درصورتی که تمام خبرگزاری‌ها خبرش رو چاپ کردن. به نظرم رئيس دانشگاه رو یه ادم مقتدر بزارید ببینم میتونن حرف بزنن رییس دانشگاه توان جمع کردن این اراذل رو نداره،تمام این دانشجوها را تعهد بگیرین سر دسته ولیدرشون رو زندانی کنید چون به احتمال قوی با آشغالهای انور آبی در ارتباط هستن.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    22 2
    وفتی دانشجوهای هنجارشکن اخراج و تنبیه نمیشن نتیجش میشه همین.اگه با هنجارشکنی و بی قانونی برخورد نکنی در واقع به آن مشروعیت دادی چون پایمال کردن قانون برای عده ای رایگان میشه.نخبه ای که به قانون الهی حجاب و قرآن و نظام اسلامی پایبند نباشه هیچ آورده ای برای ایران نخواهد داشت.این هنجارشکنان همان هایی هستن که فردای بعد فارغ التحصیلی مهاجرت میکنن و به غربی ها خدمت میکنن.چرا باید پول بیت المال هزینه این افراد بشه؟آیا نخبه انقلابی کم داریم؟اخراج کنید و نخبه اای متدین رو جذب کنید.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    23 1
    وقتی ریاست دانشگاه وحراست عرضه مدیریت این به اصطلاح نخبگان رو نداره استعفا بده چرا باید موقع نماز با میله سر دانشجویان خانم ونماز گذار بکوبند چطور یک دانشجد جرات داره حرمت دانشگاه را بشکنه وکشف حجاب کنه اینها برای درس خواندن آمدن یا برای رقص تا کی تسامح ومدارا فکر کردیدی اینها درایران می مانند آخرش با به اروپا وکانادا وآمریکا مهاجرت می کنند واینکارهایشان برای اخذ نوکری آنهاست ویا ته قضیه میشوند مریم رجوی جنایتکار شمارا به خدا کمی قاطعیت به خرج دهید
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    27 1
    بهترین علاج مرض این اراذل و اوباش دانشجونما ممنوع الخروج کردن آنان برای حداقل بیست سال است.
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      14 1
      فقط احراج گروشون گم کنن برن همون جا که دوست دارن
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      خرجشون رو تو میدی ؟
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    22 2
    بیشتر از اینکه شبیه دانشجو باشن، شبیه حیوانات وحشی هستن. اینها معترض نیستن؛ اغتشاشگر و داعشی صفت هستن.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    13 1
    وقتی به یک عده سلیطه اجازه ورود به دانشگاه داده بشه و عکس العملی از مسئولین دانشگاه دیده نشه اوضاع همینه که هست
  • میتی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    50 1
    خدایا شکرت- ما مثل اینا نشدیم، فکر کن این همه درس بخونی اخرش ندید بدید سلف مختلط و خواستار بی عفتی باشی و تشنه دیده شدن. خدا انشالله هممون رو به راه راست هدایت کنه
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    21 1
    طبق تحقیقات، برخلاف افراد موفق با هوش هیجانی بالا، کسانی که آی کیوی بالایی داشته باشن لزوما انسانهای موفقی نمیشن. حال این دانشجوهای ناشریف، ثابت کردن هوش هیجانی و کنترل هیجانی صفففففر نمره و تراز کنکور هم که مدیون کلاس خصوصی و پول ددیه. کی اینا رو نخبه میدونه؟
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    9 4
    در برابر این خوارج وحوش زمانه باید همانند مولایمان امام علی ع برخورد گرد خوارج از جاهل ترین، متعصب ترین، پرخاشگرترین و خشن ترین افراد نسبت به حضرت علی(علیه السلام) بودند، که به هیچ وجه حاضر به پذیرش و تسلیم در مقابل سخنان حق امام علی(علیه السلام) نشدند. آنها اشکالاتی به حضرت علی(علیه السلام) وارد می کردند و امام(علیه السلام) با دقت به تمام اشکالات آنها پاسخ می داد. اعتراضات خوارج حدود شش ماه طول کشید و حضرت در مقابل آنها فقط به ارشاد و هدایت آنان می پرداخت. آنها در اعتراضهای خود به هیچ وجه رعایت ادب را نمی کردند و از ناسزاگویی، هتاکی و ... نسبت به امام(علیه السلام) خودداری نمی کردند. با این حال حضرت علی(علیه السلام) در مقابل آنان در نهایت بردباری و تحمل رفتار می کرد و از هر گونه اقدام خشونت باری که به تحریک احساسات آنها بیانجامد، به شدت پرهیز می نمود و تنها زمانی به نبرد با آنها پرداخت که در مقابل حضرت به جنگ و خونریزی و حرکت مسلحانه اقدام کردند. امیر مؤمنان(علیه السلام )در مقابل آنها همانند پدری مهربان در نهایت عطوفت، مهربانی و رحمت رفتار می کرد تا در حدّ امکان آنان را هدایت کند و از گمراهی نجات بخشد و با همین روش توانست دو سوم آنها را جدا کند و تنها با یک سوم باقیمانده مجبور به نبرد شد. مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانن
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 4
    خوارج از جاهل ترین، متعصب ترین، پرخاشگرترین و خشن ترین افراد نسبت به حضرت علی(علیه السلام) بودند، که به هیچ وجه حاضر به پذیرش و تسلیم در مقابل سخنان حق امام علی(علیه السلام) نشدند. آنها اشکالاتی به حضرت علی(علیه السلام) وارد می کردند و امام(علیه السلام) با دقت به تمام اشکالات آنها پاسخ می داد. اعتراضات خوارج حدود شش ماه طول کشید و حضرت در مقابل آنها فقط به ارشاد و هدایت آنان می پرداخت. آنها در اعتراضهای خود به هیچ وجه رعایت ادب را نمی کردند و از ناسزاگویی، هتاکی و ... نسبت به امام(علیه السلام) خودداری نمی کردند. با این حال حضرت علی(علیه السلام) در مقابل آنان در نهایت بردباری و تحمل رفتار می کرد و از هر گونه اقدام خشونت باری که به تحریک احساسات آنها بیانجامد، به شدت پرهیز می نمود و تنها زمانی به نبرد با آنها پرداخت که در مقابل حضرت به جنگ و خونریزی و حرکت مسلحانه اقدام کردند. امیر مؤمنان(علیه السلام )در مقابل آنها همانند پدری مهربان در نهایت عطوفت، مهربانی و رحمت رفتار می کرد تا در حدّ امکان آنان را هدایت کند و از گمراهی نجات بخشد و با همین روش توانست دو سوم آنها را جدا کند و تنها با یک سوم باقیمانده مجبور به نبرد شد. مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانن
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      7 0
      خوب همه اینا درست مثل اینکه نفهمیدی بهشون گفتن بیان صحبت کنیم اینا اول برخورد کردن چرا داستان حکمیت نمیگی چرا داستان پیراهن عثمان تعریف نمیکنی که شد جنگ جمل خوب اینا هم همونن ما نمیخوایم جنگ خوارجی ویا جنگ جملی پیش بیاد درضمن فراموش کردی خود امام علی فرمودن فقط من میتوانم با این گروه صحبت کنم وبس تو حتما میدونی چرا
  • کارمند IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    20 4
    خوب دردشون چیه . میخوان مختلط برن توسلف چی کار کنن
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      17 0
      شما بگو نبود جنس مخالف در غذاخوردن، سوء تغذیه میاره؟ اگر اینطور باشه باید این دانشجوها توی خونه هم بدون جنس مخالف غذا از گلوشون پایین نره؟
    • علیخان IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      نه داش سوءتغذیه نمیاره اتفاقا اشتهام بیشتر وامیشه :)
  • شهاب IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    18 1
    بابا دانشگاه های شریف و ... رو تعطیل کنید اینها شدند سنگر دشمن این افراد وطن فروش آخرش بعد از استفاده از امکانات کشور میرند فرهنگ و برای ما هیچ ارزشی ندارند
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 1
      اونوقت با چراغ موشی و الاغ میخوای زندگی کنی و با سطل از چاه اب بکشی ؟
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 26
    مشرق عزیز چرا روایت دانشگاه شریف را یکطرفه روایت می کنی ؟ دو سلف دانشگاه جدا از هم هستند و فقط یک سلف دانشجوها می خواستند با هم غذا بخورند که شنبه هم اینکار را انجام دادند که اتفاقا دانشجویان بسیجی سلف را بستند و مقصر هستند.. مگر غذا خوردن با هم پسر و دختر جرم یا گناه است. مگر در بیرون در رستوران و کافه ها دختر و پسر و خانواده ها جدا غذا می خورند ؟ شما می خواهید مثل طالبان برخورد کنید که دانشجویان نمی گذارند حتی اگر کلا دانشگاه تعطیل شود.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      22 3
      تعداد قابل توجهی از اونها کشف حجاب کردند که بر خلاف قانون هست
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      23 4
      دانشگاه جای مقدسیه.محل تربیت انسان و علم آموزی.شما دانشگاه رو با کافه مقایسه میکنی؟دانشگاه جای مختلط شدن نیست.امروز خواستار مختلط شدن سلف هستن فردا خوابگاه.پول بیت المال هزینه میشه تا اینا علم به وجود بیارن نه دنبال بی بندوباری جنسی باشن.ایران یک کشور اسلامیه.دانشجوهاش باید اسلامی باشن و صدای اسلام در جهان.جای تاسفه.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      4 2
      بزرگوار این که شما طالبان را مساوی اسلام در نظر میگیری، مغالطه ای هست که شما بهش باور داری نه بقیه. در حکومت طالبان آیا دانشگاهی به عظمت و اعتبار شریف هست؟؟ ایا در طالبان دختران میتوانند در بهترین سیستم آموزش درس بخوانند و وارد بهترین دانشگاه بشوند؟؟ آیا دختران میتوانند در محیط مشترک با پسران درس بخوانند و از امکانات آموزشی یکسان برخوردار شوند؟؟؟ ولی همه این موارد در جمهوری اسلامی از همان 43 سال پیش بوده. اما سلف جدا یا رعایت قانون پوشش اتفاقا از منطق و عقل جمهوری اسلامی ناشی میشود که فضای علمی و تمرکز علمی را فراهم میکند. در برخی از مراکز بزرگ علمی دنیا هم دارن به همین جداسازی ها و قوانین پوشش عمل میکنند. پس جمهوری اسلامی مثل طالبان نیست. چون اگر قرار به مقایسه باشد باید خیلی امکانات را از شما بگیرند مثل همین پیامی که شما در کمال آزادی اینجا گذاشتی.
  • عبرت IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    17 2
    خب این اوباش دانشجو نما را به سبک غربی ها تنبیه کنند. الان در فرانسه و انگلیس با دانشجویان شورشی فحاش و تخریبگر چه میکنند؟! مکرون یا سابقا بوریس جانسون می رفت خدمت چنین اوباشی و فحش می شنید و هتاکی؟ هرگز. اتفاقا با شدت با چنین جماعتی برخورد میشد. در ایران، هر چه اوباش تر باشند، بیشتر لی لی به لالاشون میذارند! نگاه کنید به همین اعتراضات خشن اخیر در فرانسه و انگلیس بابت گرانی سوخت و مواد غذایی و تبعات جنگ اوکراین، پلیس چه رفتاری داره؟ دست گل حواله شورشیان میکنه یا تنبیه در خور شان. کسی که ادب و سبک وحشیان را در پیش دارد، جز با زبان تنبیه، ادم نمیشه. اوباش دانشجو نما را تعلیق و اخراجشون کنندتا سایر دانشجویان و اساتید محترم به وظایف علمی خود در فضای آرام بپردازند. دشمن، چشم دیدن رشد علمی مراکز علمی ما مثل دانشگاه هایی تاپ چون شریف و پلی تکینیک و علم و صنعت و امثالهم را ندارد و تلاش دارد که این مراکز را به اغتشاش و تعطلی بکشاند لذا از مشتی اوباش دانشجو نمای اجیر شده استفاده میکند. نباید اجازه داد، حریم مقدس دانشگاه و عرصه میدان علم و بالندگی کشور جولانگاه وطن فروشان و نوچگانشان شود. چنین رفتارهای هنجار شکنانه چاله میدانی نشان می دهد که باید سیستم نظارتی جذب دانشجو چون دهه هفتاد فعال شود تا هر بی سر و پا و لاشی اجازه حضور در محیط دانشگاه را پیدا نکند. آنچه امروز در حال رخ نمایی است شاید با نقش کاتالیستی دشمنان ملت ایران باشد اما دلیل عمده آن نوع تصمیم و عملکرد مسئولین فسیل شده جناح باز زیاده خواه است که سالهاست درک درستی از تحولات اجتماعی و زیر لایه های آن ندارند و فرقی نمی کند چپی باشند یا راستی ، اصولگرا باشند یا اصلاح طلب، آیا جز اینان بودند که در جنگ سرد تقسیم قدرت و ثروت ، در کف میدان با کار شکنی علیه هم و تحریک مردم، نقش افرینی کردند؟ علی ایحال، حاکمیت نباید میدانداری این جماعت و نوچگانشان را تحمل کند و الا سنگ روی سنگ بند نخواهد ماند وکشور به سمت سوریه و عراق و یمن و افغانستان شدن پیش خواهد رفت و انگاه پشیمانی مردم و حاکمیت هم دیگر سودی نخواهد داشت.!
  • محمدایوب IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    21 2
    تا زمانیکه اساتید غربگدای اینها امثال زید آبادی وظریف وزیبا کلام و پزشکیان وعارف بقیه اصلاح طلبان که در دولتهای رفسنجانی وخاتمی وروحانی وهمپالگی میرحسین وفائزه هاشمی ونمایندگان مجلس ششم هستند در دولتهای آنان به الاف وعلوفی رسیدند وبعد دولتها به دانشگاه رفتند دانشجو از این بهتر نمیشه امروز سلف مختلط وبدون حجاب فردا حمام واستخر وسونای مختلط بعد مانند آن نماینده اصلاح طلب مجلس ششم که رفت خارج فاطمه حقیقت جو ازدواج سفید هم میخواهند بعد دوباره روحانی علی برکت الله
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 0
      تو این شرایط که باید ارامش برقرار بشه ، تو داری تفرقه افکنی میکنی ؟
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      دقیقا
  • یه شوشتری IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    17 0
    دیدین مهسا امینی فقط براشون بهانه بود حالا که خانواده امینی ساکت شدن پس اینها چه مرگشون هست چرا خفه خون نمیگیرن. دیدین به قول رهبر اینها با دین مشکل دارن با ایران قوی مشکل دارن، تو شهر ما فقط همون۳۰و۳۱شهریور شلوغ بود یه مشت بچه ۱۷یا ۱۸ساله بودن اونها بچه و نوجوون بودن اینها چه شون شده مثلا انسان بالغ هستن!!!!اینها طرفدار هرزگی هستن یه مشت شهوت پرست به نظرم چند تا مأمور با بیاد وایسه تو دانشگاه کمک حراست کنه از کلانتری همون اطراف کمک بگیرن تا این دانشجوها حساب کاربیاد دستشون زیادی پر رو شدن.
  • علی افصحی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    این حرکت های سیطانی یک خودرنی تاریخی است. صمیمانه باید گفت دشمن فاسد و فحشا گستر به آخر خط رسیده قطعا از رقاصی ها و مهاحمان به سلف و دو سه ذلیل کشف حجاب کرده در هر لباسی که باشند گردی به دامن کبریایی نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی نشیند نشان می دهد منافقین پس از آن همه مزدوری به شیطان بزرگ آخر سر بررگترین حرکتشان که کثیف ترین هم هست همان رقص است ، رقص برای چی؟ برای چند لحظه حضور در سلف خانم ها! این ها دست انقلابیون را برای افشای چهره شیطانیشان عملا باز کردند اگر قبلا نیاز به استدلال بود که این جماعت اندک آشوب گر فاسدند ودنبال فساد و فحشا هستند امروز با نشر ساده این فیلم ها به راحتی اثبات می شود که دغدغه آشوب گران نه ارزش های بشری که فساد و فحشای شیطانی است. و فساد وفحشای شیطانی جایی در نظام مقدس اسلامی نداشته و ندارد.
  • ناشناس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    15 2
    وقتی دولت خاتمی دانشجو رو به عنوان یه قشر تافته جدابافته حساب میکرد و ورود نیروی انتظامی رو به دانشگاه ممنوع کرد و دولتهای بعد هم همین رو ادامه دادن و تو همین اغتشاشات هم دانشجوها رو میگیرن و ولشون میکنن باید هم همینطور بشه. فردا دخترهای دانشجو مقنعه هم درمیارن و باز هم مسئولین جرات برخورد ندارن. نمیتونید یا جرات ندارید اسلام رو تو جمهوری اسلامی اجرا کنید جمع کنید تا یه حکومت لاییک بیاد سر کار.
    • ناشناس IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 0
      مشرق ممنون که پیامم رو منتشر کردی.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    23 2
    هدف کاملا مشخصه: جلوی پیشروی علمی ایرانیان را به هر قیمتی بگیرید، الان وقتی اسم دانشجوی شریف به میون میاد تصویر یه عده وحشی میاد جلوی چشممون
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      3 0
      و البته حال و حوصله و انگیزه سایرین رو هم که میخوان به علم و تحقیقشون برسن هم بگیرن تو همه دانشگاه ها.. الان من دانشجوی دکتری به جای کار روی مقاله ام دارم حرص میخورم از این بی نظمی دانشگاه کار به حکومت و فلان هم ندارم. کی جوابگوی آشفتگی روحی و عدم تمرکز منه؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    13 4
    زن شون بدید. عواررض مجردیه
  • سید IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 9
    خوب بهشون نهار ندادید ، این کار کردند شکم گرسنه دین و ایمون ندارد می فهید ، فقط برای قشر دانشجو نیست برای همه اقشار همینطور است .
  • . IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    خدا همه رو شفا بده
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    جالبه. یکی از قطبهای علمی کشور رو مورد حمله و علاف نگه داشتند... خیلی خیلی خیلی رو بازی میکنن که قطب علمی رو بزنن. احتمال زیاد، از توی همین فتنه ها، قتلهایی رخ بدهد که مدنظر موساده. بایستی به سرعت جمع آوری بشه این اغتشاشات...به سرعت تا دیرتر نشده.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    تو این چند سال مولتی میلیاردر ها وارد دانشگاه شریف شدند!!
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    متاسفم
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      باش
  • تارک IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 7
    باز هم خوبه
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    14 1
    به نظر همه روانپزشکان آمریکایی ، این رفتارهای غیر منطقی رقاصه ها و فاحشه های جنسی که به همراه مردانی با گشنه های جنسی دنبال برآورده کردن نیاز های جنسی شان هستند را باید جز پخمگان دانشگاه شریف قرار داد . #پخمه شریف
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      قرصهات ؟
  • بهرام RO ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    15 0
    سلام با پول ایران برای دیگر کشورها و دشمنان ایران نیرو تربیت میکنند. کجای دنیا یه این کار قابل قبوله؟
  • حاج کاطم IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    12 4
    کسانی ک مشکل معیشت ندارند و دغدغه آزادی دارند میشود رقاصی در شریف .حرفم بزنی میگن ضد انقلاب.
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 1
      کدوم آزادی.؟بی بندوباری و کشف حجاب و رقص و آزادی های جنسی به سبک غرب رو شما آزادی میپنداری.یا گناه.سرپیچی از کلام قرآن و انبیا گناه هست نه آزادی.نابودی حرمت و جایگاه دختران کجاش آزادیه؟اینجا مهد اسلام و تمدن اسلامی هست اینجا انگلیس و فرانسه و هلند نیست.ما وارثان انبیا هستیم .باید با ابن هنجارشکنان برخورد قاطع بشه.
  • علی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 25
    مگه بانکداریتون بورستون اسلامیه که میخواید جامعه اسلامی باشه
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 2
      حرفتون خیلی درسته. ولی یک سوال: حالا که موارد غیر اسلامی در جامعه داریم برای حلش دو راه کار داریم: 1. سعی کنیم این موارد رو اصلاح کنیم و اسلامی کنیم 2. به لج این موارد غیر اسلامی، موارد اسلامی دیگر که در جامعه عمل میشه رو کنار بگذاریم. واقعا عقلا و منطقا باید کدوم مسیر رو بریم؟
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    19 0
    این دانشجوها هنوز فارق التحصیل نشده ، هوا برشان داشته و خودشان را عقل کل می دانند . اخراج این دانشجویان آشوبگر و ضد فرهنگی را به سرعت انجام دهید و با یک اردنگی بیندازید بیرون تا بروند . عملگی و کارگری هم برای این دانشجویان آشوبگز و پخمه ، توهین به کارگران است .
  • فرزاد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    28 2
    اینها نخبه نیستند گخبه هستند باید از دانشگاه اخراج بشن وممنوع خروج از کشور پسرها رو هم بفرستند سربازی
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 0
      تو چیکار کنی اونوقت ؟
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    31 2
    سلف محل غذا خوردنه یا مخ زدن مساله این است
  • شمساطیل IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    25 0
    بنظرتون اگر این وحشیا رو اخراج کنند بهشون لطف نکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر اینطوری پیش بره ، خواسته بعدیشون خوابگاه مختلط تو دانشگاهه..
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 28
    این یعنی از این به بعد هر مدل مطلق نگری و تمامیت خواهی با هوشیاری نسل جوان دارای هزینه خواهد بود
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      3 2
      هوشیاری! قرصات عوض کن خواب هات بد فانتزی شده :)
    • دکتری امیرکبیر IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      4 2
      به خدا نظری که تو دادی توهین به من جوان بود! هوشیاری نسل جوان؟! اینکه من اصرار داشته باشم با جنس مخالف بشینم ناهار بخورم یعنی آدم هوشیاری هستم؟!؟
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 2
      از کی تا حالا وحشی بازی و حرکات لمپنی، هوشیاری دانشجو شده؟
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 2
      دانشجوی دانشگاه پولی شریف، که به لطف پول ددی و کلاس کنکور قبول شده و تفریحش هم کلاس رقص بوده باید هم غم نان نداشته باشد غمشون شکم نیست ....
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      8 1
      پس چرا در برابر مطلق انگاری یانکی و باغ اروپا !!!! حق وتو و تحریم ناجوانمردانه و خروج مطلقانه از برجام موششششششش هستند این سربازای شیطان ؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 1
      هوشیاری وحشیها؟!!
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      4 1
      اینی که این دست نشانده ها نمایش دادن هوشیاری نبود خونخواری بود
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 3
    - چرا دانشجوها رو راه ندادین سلف؟ + آخه خیلی گرسنه بودن! گرسنه ......
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 1
    مشکل شریف در اساتید فاسد است . دانشجوها را منحرف میکنند . این دانشگاهی که سرباز برای امریکا تولید میکند ببندیم بهتر است
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    اگردفعه اول این ... های ... را شناسایی واخراج میکردید امروز پرروترووقیح تر نمی شدند طرف میگیرندبامظلومی گرایی هنگام بازجویی وخودشون به موش مردگی زدن آی جوگیرشدم وچندروز بعد آزادمیشه و دوباره روزازنو وروزی ازنو-یکباربرای همیشه جدی وبااقتداربااین ارازل واوباش برخورد کنید وحکم سنگین ببریدهرچند حتم دارم بعضی استادان مشوق اینا هستنداینا که بی بندوباری ونکبت میخوان همه ازقشرمرفه وبی درد جامعه اند..ماانقلاب نکردیم که دوباره برگردیم به زمان طاغوت وشاهدبی حجابی وبی بندوباری باشیم انقلاب ماباخون میلیون ها شهید ودرشکنجه های طاغوت آبیاری شده واقعا شما مدیون خون شهدا هستید اگرقصوروکوتاهی کنید!؟رافت وکوتاهی وگذشت حدوحسابی دارد نه به قیمت دوباره هرج ومرج ناآمنی باعث تاسفه فقط اشدمجازات برای این بی خدایان...
  • محمدایوب IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    این ارازل واوباش که نام دانشجو را یدک می کشند رییس دانشگاه مودب وفرزانه به درد آنها نمی‌خورد آدمی میخواهد مثل خودشان که به آنها وعده دروغ بده رودرو به آنها فحش بده آخرشم حواله جهنم بده بی شناسنامه ها را پس وزیر آموزش عالی از روحانی برای این دانشگاه استفاده کنه منظور منوچهر فریدون برادر دزد سر گردنه حسین فریدون
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    یعنی الان مشکل این جماعت غذا خوردن مختلطه بابا مثالا شما افراد تحصیلکرده و نخبه این مملکتین مثل نوجوون 16ساله رفتار می کنید به جای این که افق فکرتون چیزهای بزرگ باشه که مشکلی از مملکتون حل کنید به فکر کیف وحال هستین به خدا جوونی چشم بر هم زدنی میگذره حالا گناه این مساعلش به کنار خودتون فکر کنید اونی که می خواد به گناه نیقتین ودرس بخونید واز نیروی جوونیتون برای خودتون وکشورتون بهره ببرید درست میگه یا اونی که میگه جوونی فقط کیف کردن تفریح با جنس مخالفه خودتون رو قاضی کنید البته تفریح سالم خیلی خوبه ومسولان باید اسبابش رو فراهم کنند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 8
    چند در صد پست مدیریت دست شریف و بهشتی و تهران و امیر کبیر است و چند در صد در دست پخمه ها و این و ان و .....همه اینها حرف است دلسوز و کاردان نیاز است نه بی علم و عمل و امار ساز و ریا کار
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 4
    غذا خوردن بهانه است سوپ جنین نشانه است
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 5
    اخراج یا تعلیق بهترین کاره
  • علی اقا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 3
    باز صندلی های بهترین دانشگاه کشور رو بدین به یک عده که بعد اتمام تحصیلات از بیت المال،بدون وقفه از ایران میرن.... واز شریف به عنوان سکوی پرش به سمت اروپا و غرب استفاده میکنن.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 3
    نخبه های مظلوم شریف یا وحوش نخبه حیف اسم دانشجو و نخبه که به این ارازل اوباش بزارن
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 4
    بایددانشجو دانشگاه دولتی گزینش بشود و قبل از ورود سفته گرفته شود و هر گونه خسارت اخذ شود
  • ایرانی با غیرت IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 3
    دانشگاه صنعتی شریف قبل از انقلاب با نام دانشگاه صنعتی آریامهر تاسیس گردید و نسخه ائی از دانشگاه M.I.T آمریکا بود متاسفانه این دانشگاه هنوز همان ساختار معیوب گذشته و آمریکائی اش را حفظ کرده.این رفتاری که از سوی بعضی دانشجویان این دانشگاه با پشتیبانی برخی از اساتید شان سر میزند به این خاطر است که میخواهند دانشگاه آمریکائی باقی بماند. این دانشجویان هم پس از اتمام تحصیل بی درنک به امریکا خواهند رفت. راهکار این دانشگاه که به معضلی برای کشور مبدل شده اینست که دوره کارشناسی را از این دانشگاه حذف کنند و فقط در دوره های ارشد و دکتری و پسادکتری دانشجوی نخبه ایرانی یا خارجی را جذب کنند. اساتید از رده خارجش را هم بازنشسته کنند
  • حسین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 3
    به نام خدا راه حل این معضل فقط و فقط اخراج و ممنوع الخروج است. اخراج چون که فردا این جانوران خیانت کار به بیت المال و نمکدان شکستن به عنوان نخبه در بهترین پست و مقام ها صرفا بخاطر یدک کشیدن نام دانشگاه شریف بکارگیری نشوند. و برخورد مهمتر از مورد اول،،، ممنوع الخروجی است بخاطریکه اصلی ترین هدف اخذ پناهندگی هست.. حتی اگر فقط برخورد کنید، تعهد بگیرید، حذف ترم کنید، جریمه نقدی کنید، حتی اخراج کنید، اما ممنوع الخروج نکنید فایده ای ندارد چون همه این برخورد ها برای پناهنده شدنشان امتیاز دارد. والسلام
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    دارن مراعاتتون میکنن . حد این درخواست ها تاکجاست ؟ شما برید بشینید و بنویسید و بگید میخواین روابط اجتماعی تان با دخترای مردم که پدرو مادرشان بااین فکر که بچه هادرمحیط امنی هستند راتعریف کنید . متر ومبانی که براساس آن این نوع از خواسته هارادارید بگویید اگر چیزی دارید که حتما ندارید . شریف دانشگاه است و می دانید درفضای درس همه چیز ماخذ و منبع داره . حتی در پژوهش ها . میخواهید استاندارد سازی کنید ؟ به قیمت قربانی کردن احکام دینی ؟ خلافکار کسی است که برخلاف قانون عمل میکند چه دزد باشد وچه حرج و مرج طلب و چه تروریست . حال اگر درمواردی برخورد نشود که دلیل برنفی اصول نیستب .درحقیقت کاهلی و مماشات رخ داده است . باور کنید که خواسته های شما ته نداره . ملاحظتون رو کردن و لی بااون ذهن بی تجربه و خامتان فکرکردید این روال الی الابد ادامه داره .تهدید نمی کنم نتیجه وبازتاب اعمال ساختارشکنانه در یک جامعه است در جایی که نظام همه اتمام حجت هارابکند و لی عده ای نادان حمل برضعف کنند چه باید کرد غیر از تنبیه نتجاوز؟. بدنه شما فرزندان همین آب و خاکید. اامیدواریم متوجه شوید. بعضی از شما خیلی بدانشجو بودن ننازید .هنوز خیلی صفرکیلومترید . ما هم همین داه رو رفتیم و حال می بینیم که چقدر در مفقاطعی خام بودیم .البته بعمرمون از این کارهای خجالت آورنکردیم . آدم عاقل عقلشو دست شماهانمی ده . همه چیز روکردین بازیچه .
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 3
    نمی خواهم به شخصیت این افراد بی احترامی کنم، لیکن با نگاه مثبت براین گمان که کمینه اینان دچار توهم شده اند، تا اینگونه می اندیشند و عمل می کنند ، مسئولان باید بدانند: بدگهر را علم و فن آموختن ـ دادن تیغی به دست راه‌زن تیغ دادن در کف زنگی مست ـ به که آید علم ناکس را به دست علم و مال و منصب و جاه و قران ـ فتنه آمد در کف بدگوهران پس غزا زین فرض شد بر مؤمنان ـ تا ستانند از کف مجنون سنان جان او مجنون تنش شمشیر او ـ واستان شمشیر را زان زشت‌خو آنچ منصب می‌کند با جاهلان ـ از فضیحت کی کند صد ارسلان ... مولانا، مثنوی معنوی، دفتر چهارم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    از قدیم گفتند دندانی که درد می کند را باید کشید فرق این به اصطلاح دانشجوی شریفی با جوانانی که سر چهار راه ایست می کنند چیست؟ اگر قانون این است که باید در سلف جدا باشند باید جدا باشند و باید افراد برخورد قانونی شود
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    این وحوش رو نمی خواهید از دانشگاه اخراج کنید دندان فاسد رو یکبار برای همیشه بکنید و از شرش خلاص بشید.
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      طرفشون دانشجویی هست که ، صد برابر من و تو سواد داره . چیکارش میشه کرد ؟
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    همین رو کم داشتیم..! شیطون رفته تو جلدشون،،برشیطون لعنت.
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      خودت
  • بنده خدا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    10 6
    خاک عالم به سر این دانشجویان از انسان بودن فقط احوالات نر و مادگی رو ذهنشون پرورش دادن. حالا برا غذا خوردن با ماده های سربرهنه تو یه مکان علمی و فقط تحصیلی خون به پا می کنید فردا به پست و منصب برسید واویلا... مسئولان دانشگاه انقده بی عرضه هستن بيت المال وتحصيل رایگان صرف کیا می کنید. اخراج کنید بفرستید برن خونه اینجا جای جغتک پرانی جنسی نیست که.. بی عرضگی از در ودیوار این دانشگاه میباره
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      قرار نشد مشکلات شخصی وارد بحث اجتماعی بشه
  • شیردل IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    14 4
    تمام این کثافت کاریها رو در قوه ی قضاییه باید جست چرا اقای اژه ای دوره افتاد و هر چی ارازل رو ازاد کرد چرا این نادان های اغتشاش گر رو ازاد کرد اینجاست که مامور ماکشته میشه چرا که قوه ی قضاییه محکم پشت اغتشاشگرا وایستاده؟
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      تو دیگه خیلی حالت بده 😂
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 4
    واقعا اینا نخبن؟؟؟؟ما این مسائل رو در دانشگاههای دیگه به این توحش نداریم!!!!چه خبره اونجا؟؟؟؟صاحب نداره؟
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 3
    وقتی همه امکانات در تهران گذاشته می شود توقع بیش از این نمی شود داشت
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      بحث در مورد دانشگاه شریف و دانشجو هست . توصیح بدم ، تقصیر نداری ، نمیونی دانشگاه و دانشجو چیه . دانشجو ، کسیه که بعد از دیپلم کنکور میده ، بالاترین نمره ها وارد جایی میشن به اسم دانشگاه . حالا ، دانشگاه شریف ، معروفترین و معتبرترین دانشگاه ایران هست که همه دانشگاههای دنیا ، حتی به دربونش هم احترام میزارن ، چه برسه به دانشجو یا فارع التحصیلش . افتاد؟
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    7 3
    امروز سلف مختلط فردا خوابگاه مختلط.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      👊
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      کافر همه را به کیش خود پندارد
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 1
      دقیقا
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 4
    لات های قدیم هم به این اراذل و اوباش بظاهر دانشجو شرف داشتند.
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      خوب بودن اونها ؟
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 4
    همانطور که بخاطر یه عده محدود سلبریتی های بی سواد دوزاری، واژه سلبریتی در کشور مان تغییر مفهوم و ماهیت داده متاسفانه ممکنه بخاطر یه تعداد قلیل دانشجوی اراذل صفت و هنجار شکن، عنوان دانشجو هم خدشه دار بشه و تغییر مفهوم بده.
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      بگو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف تا عادت کنی
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 6
    دانشجویان لمپن و اراذل صفت.
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      استاد با ادب کی بودی تو ؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 4
    کجا رقصیدن ؟ بدون فیلم و سند یه چیزی میگین
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 2
    حالا به اساتید بگید باهاتون همکاری نمیکنن کیلو کیلو نمره هم میگیرن
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      اون که کیلو کیلو نمره مجبور بودن بدنت ، کلاس اول ابتدایت بوده
  • خدیو IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 5
    اول سلام حالا فهمیدم چرا رتبه دانشگاه شریف پایین اومده بله مشکل فنی مختلط نبودن دانشگاه است اگه درست شد اینا رشد علمی پیدامیکنن هههههه یه چهارتا دخترم دید میزنن مثلا نخبه ها! (توهین به دانشجویان خوب شریف نیست ) ..یعنی اینا باید خودشون به علم ودانش ادب تجهیزمیکردن پرچمدار ی میکردن ...معلوم شد چرادشمنابیشتر سراین دانشجویان سرمایه گذاری کردن چون سرمرد عادی کمتر جواب میگرفتن بازم توهین نباشه به کسایی که واقعا خودشونو وقف علم کردن ....
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 4
    مشروطی یک تا دو ترم ممنوع الخروجی از کشور پرداخت خسارت ، مکان فرهنگی جای عشق و حال دانشجویی نیست
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      از بس دورو برت تنبل بوده فکر کردی همه هم تنبل و مشروط بشو هستن . اینها دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف هستن ، قبلش یه سرچ بکن ببین در مورد چی داری صحبت میکنی
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 2
    چرا باید به دانشجوهایی که به اموال دانشگاه و به دانشجوهای دیگه و کارکنان دانشگاه صدمه میزنن اجازه داده بشه از امکانات بیت المال برای تحصیل استفاده کنند؟ که چی بشه؟ یا مهاجرت میکنند یا اگه با استفاده از مدرک شریف به جایگاهی رسیدن اونوقت ازشون توقع خدمت صادقانه به کشور دارید؟ اینا؟؟!!😐 به نظرم بهتره از تحصیل توی تمام دانشگاههای دولتی کشور محروم بشن اگرم خواستن تحصیل کنند میتونن برن با پرداخت شهریه دانشگاه آزاد درس بخونن.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 2
    لابد این پسرا میخوان موقع غذاخوردن یه کم از اون ادب و فحشای رکیکی که بلدن رو رو کنن بلکه اشتهای دوست دختراشون باز بشه اخه مدرک که نگرفتن و این فعلا تنها کار و هنری که تو استین دارن
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      تو میدونی مدرک چیه که الکی در مورد مدرک دانشگاه شریف حرف میزنی ؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 4
    کاری نداره. بعد از چهار سال که مدرکشون رو خواستن بگیرن بهشون ندن. چطور قوانین کشور رو قبول ندارن ولی مدرکشو میخوان؟
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 2
    کار مسولین دانشگاه هست اگر نبود چرا برخورد نمیشه. حتی چند روز پیش در بیانیه هاشون به صورت غیر مستقیم حمایت کردن در تریبون آزادم که دیدی رئیس دانشگاه عملا با سکوتش حمایت کرد. باید درخواست تجمع جلوی دانشگاه کرد وخواسته برخورد با این دانشجویان و استادها و رئیس شد.. رئیس جمهور چرا سکوت کرده . این حق ما هست که خواستار اجرای قانون برای همه باشیم.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 4
    درخواست تجمع بدید جلوی دانشگاه شریف برای دو روز دیگر بازم باید مردم جمع بشن تا شاید یکم به خودشون بیان . اگر ترسو هستن باید از ما بیشتر بترسن مسولین دانشگاه
  • حسین IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 7
    رفتین درای سلف و با میز و صندلی بستین انتظار دارین نگاتون کنن؟؟؟
  • GB ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 1
    من تو اروپا تحصیل کردم اگر یه همچین کاری رو ما اینجا انجام می‌دادیم حتما اخراج بودیم از دانشگاه، ایران والا خیلی داره راحت میگیره به این دانشجویان. ایران دانشگاه مجانی غذای دانشگاه مجانی آخرش هم اینطوری. وام به دانشجو اینجا میدن برای تحصیل و شما باید تا آخر عمرت اون وامی که قرض کردی رو بپردازی, بیخود نیست این به اصطلاح دانشجو هار شدن
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      اینا بچه های طبقه برنده هستند که با امکانات ورفاه زیاد و موسسات ومعلم خصوصی بهترین دانشگاه مجانی رو قبول شدن وخیلیهاشون با سهمیه وامتیاز .برای اینا نشد ندارن سلف سرویس هم مختلط میکنند بچه مردم عادی نیستند
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      نتونستی شریف بری ؟ میفهمم
  • ناشناس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 3
    رفتارشون بیشتر به حیوانات فراری از باغ وحش شبیه بودند تا دانشجو. جای وحشیها توی باغ وحشه
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      باغ وحش خوش میگذره ؟
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 2
      تو باغ وحش زندگی کردی ؟
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    9 0
    اینا چرا دوباره افسار پاره کردن
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      حسادت بد دردیه
    • بی حوصله IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 0
      چیزی نیست نزاشتن برن باهم بچرن فشار اومده بهشون
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 2
    ریس دانشگاه!!؟ حیف اسم ریس که یدک میکشید بی لباقت که جلوچشمات دختران بی حجاب بی حیا نمایان وشر،ور بگویند..دانشجویی حرف میزد میگفت قبل از کرونا استادی نگاه بدوفساداخلاقی داشته دریکی ازدانشگاه ها کشوربلافاصله به گوش ریس دانشگاه رسیده بود به ماه نکشید انداختنش بیرون استاد را.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    9 4
    فقط خاک بر سر اون پدر و مادری که دخترش سر کله باز اینحوری ظاهر شه
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      خودت
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 4
    این زنها که ودختر هایی که بی حجاب می آیند خیابان یا در مدرسه ها یا سر کلاسها ویا دانشگاهها یادر خیابانها روسری آتیش میزنند به قول خودشان مخالفت به حجاب اجباری بلاخره روری مجبورند حجاب اجباری قبول کنند چه مسلمان چه کافر فرق نمی کند آنهم زمانی که می میرند و کفنشان می کنند به قول معروف شکلات پیچ می شوند و در قبر می گذارندشان ورویشان خاک می ریزند سنگ می گذارند آنوقت ببینیم بازهم می توانند روسری از سرشان بردارند این مال مسلمانها است غیر مسلمانها هم لباس تنشان می کنند حتی جوراب بعد در تابوت می گذارندتوی قبر می گذارندشان روش خاک می ریزند سنگ می گذارند مثلا سازمان «هیورا کادیشا» از ادیان یهودی جسد را به قبرستان منتقل می‌کند. اعضای این سازمان در قبرستان تمام بدن متوفی را با آب گرم می‌شویند و سپس جسد را درون پارچه‌ای سفیدرنگ از ﺟﻨﺲ ﮐﺘﺎﻥ(کفن) و تابوتی چوبی قرار می‌دهند. سنگ قبرها یکنواخت ساده هستند بنابر این دعا کنیم که در صحرای محشر برهنه نباشیم وشرمنده خانم حضرت زهرا س نباشیم
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      تو دیگه تعطیلی ، بحث دانشگاه شریفه که یک دنیا میشناسنش
    • ناشناس IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 0
      عالی گفتی. ولی بعضی از این دریده ها اونقدر عقده لخت شدن دارن که احتمالا وصیت کنن لخت مادرزاد دفنشون کنن . ولی اونجا از این خبرها نیست. با آتیش و روغن مذاب پرشون میکنن
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 0
      😃😃😃😃😃😃تحلیل گر کی بودی؟
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 9
    امروز هم دانشجویان حسابی از خجالت سخنگوی دولت دراومدند
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    در همه قشرها خوب هست بد هم هست. اگر بواسطه دانشجو بودن بخواید براشون مصونیت قائل بشید میشه همین. هر کسی که خلاف قانون عمل میکنه باید باهاش برخورد بشه، فرقی نمیکنه دانشجو باشه یا نباشه. در جامعه بیرون از دانشگاه هم همینطوره وقتی طرف احساس کنه از مصونیت برخورداره خوب خیلی ها این آمادگی رو دارن که دست به هر خلافی بزنن. راهکارش برخورد قانونیه. قانون رو لوس نکنید. با دانشجو دانشجو گفتن آبی گرم نمیشه. حتما باید نیروی انتظامی وارد بشه و افراد خاطی دستگیر و یا اخراج بشن. بدونید اگر کم کاری کردید فردا دنبال چیز دیگری هستند. اینها کار شما رو به حساب رافت اسلامی نمیزارن، فکر میکنن که نظام از اینها ترسیده. پس یا باید شما از قانونتون عقب نشینی کنید که نمیشه یا برخورد کنید. ضمنا از اساتید منحرف غافل نشید.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 0
    این افراد باید از بعضی از خدمات اجتماعی و آموزشی منع بشن .این حرکت ها اسمش اعتراض نیست و ایجاد آشوب و اغتشاش هست.حالا فرضا این دانشجویان گستاخ مدرک کارشناسی و ارشد و دکترا ...رو هم گرفتن.ولی آیا این سرمایه گذاری برای این دانشجویان که تو یه دانشگاه دولتی و با پول بیت المال ساخته شده جایز هست؟ اصلا فارغ التحصیل شده این ریختی به درد مردم و کشورش میخوره ؟ ؟؟ البته این نظر من هست
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    7 0
    مطمئن باشین این دانشجوهای بی حجاب و پسرای لگد پران، استاد تقلب هستن کافیه از این روش برین سراغشون
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      ببخشید پروفسور که اینها با تقلب حق شما رو خوردن و دانشگاه شریف رفتن
  • مجید IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    یک زمانی این دانشگاه جه ابهتی داشت. اونوقت میگن آخرالزمان نیست.
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      زمان چه کسی؟ 😂😉
  • رضا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    این تجمعات باید منطقی بررسی و تجزیه تحلیل بشه ولی در یک نگاه باید گفت ما کشوری هستیم که روی پای خودمان ایستادیم و اکثر بحرانها را پشت سر گذاشتیم و در خیلی از علوم رشد چشمگیر داشتیم ،لذا طبیعی است که یک عده بخوان جلوی ما بایستند و بهترین روش آسیب زدن تهاجم فرهنگی است.از طرفی متاسفانه در کشور خیلی روی فرهنگ در چند سال گذشته سرمایه گذاری نشد و خیلی از ارزشها کنار گذاشته شد.چرا؟ - دلایل زیادی دارد ولی یکی از آنها عملکرد آقایانی بود که اولویت آنها فرهنگ نبود و بیشتر به دنبال منافع حزبی خود بودند. - عدم سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ - عدم برخورد قانونی با متخلفان. - عدم دقت در انتخاب اساتید. --و........
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    سطح فکری و مطالبه دانشجو اون هم دانشگاه شریف اینه ؟
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      چیکار میشه کرد ، شرمنده زور ای کیو مملکت ما همینه .
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 1
    من حاضر نیستم مالیاتم خرج این دانشنجوهای بی وطن بشه
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    تاسف آوره
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 1
    چی باعث شده این بی غیرتا و و ارازل رو نخبه ببینید نه واقعا کسی که نخبه باشه واسه سلف مختلط این وحشی بازی هارو در میاره خاک تو سرتون واسه دانجشوهایی که هستین بعد میان میگن ایران جهان سومی خب تو کشوریی که تو دانشجوش باشی این وحشی بازیا رو در بیاری معلومه دیگت
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    فرزندان اصیل ایران اسلامی که امیدهای اسلام وانقلاب وشهداوصاحبان آینده این مرزوبوم به این بی مغزهای بی آبرو واوباش اجازه گستاخی بیش ازاین ندهند اگرلازم باشد مردم به حساب آنها خواهد رسید ۳۰۰ هزار شهید پشتوانه ابرو وحیثیت این مردم است این دانشجونماهای بی مخ کف روی آب هم نیستند.
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      چقدر بابات گفت درس بخون و دیپلمت رو بگیر که وقتی یه با سواد میبینی عقده ای نشی ؟
  • مهدی اسدی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    5 1
    سلام : اینها دانشجویان نخبه شریف هستند ؟!
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    تا مدیران و اساتید با افکار فاسد سر کار باشند دانشجوهای فاسد هم تربیت خواهند شد. دانشگاهها یک خانه تکانی اساسی نیاز دارند.
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      وقتی با تقلب دیپلم میگرفتی باید فکر این رو میکردی که درس بخونی بری شریف تا این مشکلات پیش نیاد .
  • م ح IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 6
    نیروی جنسی جوانان را هر طور سرکوب کنیم از جای دیگه میزنه
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      بله ، این شجاعتها ، یه چیزی تو همون مایه ها میخواد ، که تو نداری
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    تعلیق
  • مجید GB ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    وقتی اکثر دانشجوهای شریف ، با هزینه گزاف در موسسات کمک آموزشی قبولی شریف رو میگیرن همین میشه اکثر مرفهین ،ضد نظام اسلامی و داداچی آمریکا، کانادا و اروپا هستن. یک زمان از همه قشری توی شریف بود حتی اون بچه روستایی با استعدادی که پول شرکت در آزمون رو به سختی جور میکرد. الان با مافیایی طرف هستیم که فقط پولدار پروری به سبک کشورهای غربی رو ترویج میدن و آموزش و پرورش هم طبق معمول در این ده سال خواب تشریف دارن. اگر جلوی این شرایط گرفته نشه و عادی سازی بشه دیگه حریفشون نمیشید ،اگر مشکل قانون هم هست ،مجلس کمک کنه و قانون تکمیلی تصویب کنه.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    اینا رو دیگه باید باهاشون برخورد کردپرروشدن هرجایی قانون خودشو داره من جایی خواندم توژاپن دم اسبی کردن مو برای دختران ممنوعه چون باعث تحریک پسرها میشه میخاین تو سلف مختلط چکار کنن برید درستون رو بخونید
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      قرصهات رو نخوردی؟
  • دلیر IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    دانشگاو شریف این نماد دانشگاو های خوب ماست خسته نباشید
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      نماد اصلی دانشگاهیهای ایران ، برلین بود
  • حقیقت گو IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 8
    بخاطر چیزی درگیری درست کردید که در تمام دنیا و تمام دانشگاه های دنیا غیر از افغانستان طالبان و جمهوری اسلامی ایران نه تنها مجاز بلکه کاملا عادی است
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 1
      همین که طالبان رو هم ردیف جمهوری اسلامی قرار دادی مشخصه خیییییلی پرتی. حقیقت گو یکم حقیقت شنو هم باش و کامنت های قبلی که جواب این حرفته رو بخون. برو ببین برخی دانشگاه های معتبر دنیا هم این چنین قوانینی دارند. البته قبول دارم جمهوری اسلامی در برخی قوانین پیشرفته تره چون نگاه تمدنی داره نه نگاه جنسی مثل غربی ها.
  • سید جواد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 4
    رییس دانشگاه بعد از فحاشی و اغتشاش بعضی دانشجوها میاد از اونها دلجویی و معذرت خواهی می کنه! معلومه که جری میشن و تکرار می کنن. ایشون باید برکنار بشن
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      با هتاکی و حیله شریف تعطیل نمیشه
  • باربد IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    8 3
    همشون اخراج و به نظام وظیفه معرفی بشن دلیل این وقاحت و گستاخی بر خورد نشدن در موارد قبلیه
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      مگه کره شمالیه ؟
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 4
      خبر نداری ، دوره برده داری تموم شده
    • مجتبی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 4
      دوره برده داری کی تموم شده ؟؟؟؟نگاهی به نیروهای شرکتی و قراردادی در اداره ها و سازمانها بینداز عین برده کار میکند بدون امنیت شغلی با کمترین حقوق
    • باربد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 1
      مثلا اخراجشون کنن چه غلطی میخان بکنن؟
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    12 1
    بسیار سست و ترسو شده ایم
  • طاها IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 3
    البته که عجیب نیست . نتیجه ترس و انفعال پیشروی طرف مقابله
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      حتمن نمیشده کاریش کرد ، که نکردن
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    دانشگاه ریس و حراست داره
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 7
    بابا اینها بیشتر گرسنه هستند چیکار دارند به اختلاط یا بدون اختلاط سلف
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    خیلی ناراحتم
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    این شریف فعلا ناشریف است..تعطیلش کنید تا شریف شود
  • محبوبه IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان با کوچکترین نظارتی پذیرفته میشن وتربیت نسل اینده رو به عهدشون میذارن جوانانی که نه اخلاق دارن نه ایمان نه ذره ای وطن پرستی تو وجودش هست
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    رقاصان ناشریف
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 1
    ذلت نمیپذیرد
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 4
    دانشجو همینه ، باید بهش احترام بزاری و حرفش رو گوش کنی
    • ناشناس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 1
      دور از جان دانشجوهای مومن و انسان، دانشجوی فحاش اندازه خر خاکی هم نیست. همه در مقابل قانون برابرن. هم در اسلام این هست و هم در قانون اساسی. من به جان عزیزانم کارشناسی ارشد دارم و عقده دانشجو بودن رو هم ندارم
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    از الان خودتون رو برای ده سال دیگه اماده کنید
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    از الان خودتون رو برای ده سال دیگه اماده کنید
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    دانشگاه شریف عمده هنرش تربیت نیروی کار برای بیگانگان است
  • امیر عباسی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    قوه قضائیه بیکفایت اژه ای تحویل بگیر!!اینا کم گناه های هفته پیش هستن که آزادشدن! خاک برسر قوه قضائیه بیکفایت اژه ای
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    حسود هرگز نیاسود
  • سعید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    اینها رو باید از دانشگاه شریف اخراج و به خدمت سربازی در بدترین نقطه صفر مرزی فرستاد تا قدر امنیت و رفاه و امکانات دانشگاه رو بدونن
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    چیزی که آدمو می سوزونه اینه که این رفتارها و این هنجارشکنی ها خواسته و سازمان دهی خود مسئولین و برخی اساتید شریف هست که با کوک کردن دانشجوهای خاصشون این بلواها رو راه میندازند و وزارت اطلاعات با وجود دریافت گزارش های زیادی در این خصوص بی اندازه کوتاهی کرده.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    خیانت به آرمان شهدای انقلاب اسلامی و کوتاه آمدن در مقابل یک مشت حروم لقمه ؟؟ رئیس دانشگاه و وزیر علوم باید پاسخگو باشند . اینها از پوشش دانشگاه برای پیشبرد اهداف تعیین شده توسط آمریکا سوء استفاده می کنند.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    چه زوری میزنن قاطی مرغها بشن
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    خدایا این آدمها رو هدایت کن وگرنه محو و نابود
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    نصف پستها منتشر نشده .
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    همه پستهای الان رو بریزی رو هم ، غیر از فحش و توهین هیچی در نمیاد . به این میگن دخالت افراد عیر دانشگاهی در امور دانشگاه .
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    مشرق ، اول مقاله بنویس +۱۸
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    یه مشت عقده ای ، پشت کنکوری ، دارن در مورد شریف نطر میدن ، خب میشه چاله میدون
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    حالا خودشون اگر بچه دارن ، سرکوفت لچشون میزنن برید شریف ، یا اگر پشت کنکورین ،پدر و مادرشون سرکوفت دانشجوها رو بهشون میزنن که برید دانشگاه ،حالا دم از خرابی دانشگاه میزنن
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    راه حل این اختلاف ها فقط رفراندونه . با این تعداد کامنت فکر نکنم نگرانیی هم باشه
  • ناشناس IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    خوش به حالشون
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    نتیجه چیه؟؟
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    دغدغه های مثلا نخبه هامون و ببین پشیمون شدم از اومدن به رشته ی ریاضی
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    وقتی بین مردم تبعیض قائل میشوید و عده ای بنام دانشجو کثیف ترین و چندش آمیزترین صحنه ها را رقم میزنند و آسوده از هر برخورد قانونی هستند نتیجه اش میشود همین...
  • حمید IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    تبلیغات شیطانی غربی یه سلف مختلط ختم نمی شود شیاطین صهیونیست در مدارس خودشان دختروپسر را جدامیکنند حتی اتوبوس وفضاهای شهری اما اختلاط پسرودختر دانشجوی ایرانی رامی پسندند تا یکوقت یک نفردنبال علم دردانشگاه نباشدومثل زمان طاغوت کشوربه جایی برسد که سیم خاردارهم نتواند بسازد چه برسد به انرژی هسته ای وموشک بالستیک و....
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    این درخواستای نامشروع حد نداره. از ما گفتن بود
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    با هتاکی و حیله شریف تعطیل نمیشه
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    با هتاکی و حیله شریف تعطیل نمیشه
  • احمد IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 1
    اخه مختلط غذا خوردن چه لذتی داره والا جمع پسرا بیشتر غذا خوردن حال می ده
    • محمد حسین IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 0
      این فقط شما هستید که معیارتون لذت هست
  • رسول IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    متاسفم که به اینها میگیم دانشجو😑😑😑 شان دانشجو بودن به فکر کردنِ نه اینقدر هیجانی بودن، دیگه نخبگی که پیشکش!!!!!!
  • مجد IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    متاسفم برای این دانشجونماها. یعنی مطالباتشون انقدر سطح پایینه؟
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    اینها شلوغ می کنند تا اقامت بگیرند ریشه حوادث در ارتباط اسماعیلیان با اینهاست
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    اینا واقعا اومدن درس بخونن یا با دخترا غذا بخورن
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دیگه باید چه اتفاقی بیفته تا به فکر جمع کردن این اوباش باشید
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    خرهای خوبی از اینها در میاد واسه باربری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس