شاهدی که کابوس غرب شد!/ دلیل اتهامات غربی‌ها در استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین چیست؟

سفیر روسیه در آمریکا با اشاره به تلاش مقامات آمریکایی برای ضربه روسیه در نبرد با اوکراین، با هشدار به مقامات آمریکا اظهار داشت که مقامات واشنگتن باید از اقدامات خطرناک باید پرهیز کنند.

سرویس جهان مشرق _ «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا شامگاه چهارشنبه گفت که مسئولان واشنگتن، کشور اوکراین را به میدان جنگ با مسکو تبدیل کرده‌اند.

آنتونوف طی بیانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به واشنگتن هشدار داد که هرگونه دخالت مستقیم جنگنده‌های آمریکایی در جنگ اوکراین، منجر به فاجعه جبران ناپذیری خواهد شد.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، وی در این‌باره توضیح داد: «ما قبلاً به طور رسمی به مقامات عالی رتبه آمریکایی گفته‌ایم که اظهارات جسورانه فرماندهان ارتش این کشور غیرقابل قبول است. واشنگتن به طور فزاینده درگیر جنگ در اوکراین است و خاک این کشور را به میدان جنگ با روسیه تبدیل می‌کند».

این دیپلمات روس با بیان اینکه روسیه افزایش تهدیدات نظامی در مرزهای خود را تحمل نمی‌کند، اظهار داشت: «مشارکت مستقیم ارتش آمریکا در جنگ [اوکراین] منجر به عواقب فاجعه‌بار خواهد شد. من اعتقاد دارم که تنش‌زایی بیشتر در اوضاع، به نفع واشنگتن نیست».

طبق این گزارش، آنتونوف همچنین افزود: «اگرچه امروز دشوار است پیش‌بینی کنیم که ایالات متحده تا چه حد آماده است تا در تشدید تنش با ما پیش برود، اما فقط می‌توان امیدوار بود که کاخ سفید و پنتاگون در لبه خطر توقف کنند».

پیش از این نیز «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با هشدار درباره بالا بودن پتانسیل درگیری گسترده در جهان و منطقه شرق اروپا، گفت که رژیم کی‌یف به ابزار سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده و عملاً حاکمیت خود را از دست داده است. 

«ویاچسلاو ولودین» رئیس پارلمان روسیه هم با بیان اینکه اوکراین توانایی وجود داشتن به‌عنوان یک کشور را از دست داده، گفت رژیم کی‌یف به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • . IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    روسیه جنگ باخته چون تا الان باید کار یکسره می‌کرد حتی با کمک غرب و اصلا با شوروی سابق قابله مقایسه نیست چین هم تا نتواند تایوان را بگیرد ابرقدرت نمی‌شود
  • یوسف از همدان IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 0
    شما فکر این یکی رو نکرده بودید؟ مگر در دهه 1980همین فیلم رو سر شوروی تو افغانستان نیاوردند؟ چطوری فکر این قضیه نبودید که امکان داره تو باتلاق اوکراین گرفتارتان کنند؟ مگر سرنوشت هیتلر در تهاجم به لهستان رو یادنان نبود؟ الان هم طوری گوشه رینگ انداختنتون که حالا حالا ها امکان رهایی ندارید شما هنوز تخم ترکه انگلوساکسون رو نشناختین که چه موجوداتی هستند با پول اروپا و نیروی انسانی اوکراین و سلاح آمریکا و رسانه های اسراییل در جمگ با شما هستند.
  • ج د ا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    دقیقاً موافقم (( «ویاچسلاو ولودین» رئیس پارلمان روسیه هم با بیان اینکه اوکراین توانایی وجود داشتن به‌عنوان یک کشور را از دست داده، گفت رژیم کی‌یف به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.))
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    جنگ طولانی غرب و شرق در مرز اوکراین .‌
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    ایران هم حتمن بیشتر درگیر میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس