تظاهرات گسترده ضددولتی در آلمان برگزار شد+ فیلم

ساکنان شهر درسدن در ایالت زاکسن آلمان امروز باردیگر در اعتراض به افزایش تعرفه های برق و ارسال تسلحیات به اوکراین از سوی این کشور دست به تظاهرات زدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جمعیتی از معترضان در خیابان های شهر رسدن مرکز ایالت زاکسن واقع در کشور آلمان امروز یکشنبه به خیابان ها آمده و اعتراض خود را به افزایش هزینه های زندگی اعلام کردند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، چندین هزار نفر از مردم این شهر به خیابان های رسدن آمدند و در اعتراض به افزایش تعرفه های برق و ارسال سلاح به اوکراین تظاهرات کردند.

در هفته های گذشته هم چندین هزار نفر در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» (موسوم به آف اف دِ AFD) حزب راست افراطی، در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتز صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.

پلیس در این ارتباط اعلام کرده بود: نزدیک به ۸ هزار تظاهرکننده با شعار امنیت انرژی و محافظت از کشور در برابر تورم و شعار «اول کشور ما»، در نزدیکی پارلمان فدرال سراسری آلمان (بوندستاگ) و دروازه براندنبورگ راهپیمایی کردند.

تظاهرکنندگان که برخی از آن‌ها پرچم‌ های آلمان و پرچم‌ های روسیه و پرچم‌ هایی به رنگ‌ های سیاه، سفید و قرمز را که نماد راست افراطی آلمان است، به اهتزاز در می‌ آوردند، شعار می‌ دادند ما مردم هستیم. (روبرت) هابک باید برود.

گفتنی است که روبرت هابک وزیر اقتصاد آلمان است. تظاهرکنندگان به ارسال تسلیحات غربی برای اوکراین نیز اعتراض کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    خب وارثان هیتلر دولت آلمان که این روزها سفارتش جور لانه جاسوسی آمریکا را می کشد و در آتشیاری آشوب های ایران اسلامی سر از پا نمی شناسد؛ تدریجا با فریاد های بلندتر شهروندان خود را بلند ترخواهد شنید. آلمانی که.باعث و بانی قتال صد ها میلیون انسان در سرتاسر جهان شد. در روزهای نزدیک یه زمستان که همین روزهاست خیابان های آلمان شاهد خشونتی به مراتب بیش از آن خواهد بود که سفارت منحوسش در تهران با توزیع پول کثیف ، موجبات شهادت انسان های شریف و فرهیخته را توسط اراذل ، فراهم ساخت.آلمان مکافات جنایاتش را به زودی خواهد دید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس