صحبت‌های جالب مامور یگان ویژه با مردم در خیابان ولیعصر+ فیلم

یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.

به گزارش مشرق، در روزهایی که کشور درگیر ناآرامی و ناملایمتی هست، جوسازی و فضاسازی رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های اجتماعی آنان به گونه‌ای است که مخاطب فکر می‌کند تعداد چند نفری که در خیابان‌ها بلوا به پا می‌کند بسیار زیاد است.

اما در حقیقت مردم ایران همواره صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند و این موضوع را در مناسبت‌های مختلف از جمله تشییع شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ نشان داده‌اند.

مأموران یگان ویژه که از روز اول این ناآرامی‌ها که بعدتر به اغتشاشات تبدیل شد در میدان بودند و سعی داشتند تا با استفاده از صحبت کردن و بازداشتی‌های ساعتی از عصبانیت برخی از افرادی که به اذعان خودشان فریب خورده بودند کم کنند و شرایط را مانند قبل کنند.

البته در برخی موارد هم افراد معترض پا را فراتر از اعتراض گذاشته و اقدام به رفتارهای ناهنجار می‌کردند و شعارهای ضد دین و نظام سر می‌دادند که پروتکل برخورد با این افراد به نحو دیگری بود و دستگیر می‌شدند.

در همین چند روزی که کشور درگیری اغتشاشات است در مراسمات مختلف مردم از نیروی انتظامی و پلیس به نوع‌های مختلف تشکر کرده‌اند و اعلام کردند که پای پلیس شأن هستند؛ این بار مأموران یگان ویژه هستند که از مردم با بصیرتی که همراه با فتنه گران و آشوب گران نشدند تقدیر و تشکر می‌کنند.

در فیلم زیر می‌توانید صحبت‌های یکی از فرماندهان یگان ویژه با مردم در خیابان ولیعصر تهران را ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس