دهه هشتادی‌های لشکر منجی موعود/ این‌ها هم خونخواهند!

بچه‌های این هیئت هم، دهه هشتادی‌اند. اتفاقاً آن‌ها هم حرفشان زن ـ زندگی ـ آزادی است. معتقدند این شعار از همان اولش برای اسلام بوده و حرف به کرسی نشسته دین آسمانی است.

به گزارش مشرق، اواسط هفته بود و دلم حسابی از شلوغی های این روزهاگرفته بود. به لطف فضای مجازی و تبلیغاتی که مردم دست به دست هم  دیگر می‌رسانند از برپایی یک برنامه در حسینیه ای حوالی میدان شهدای تهران باخبر شدم .

یک هیئت هفتگی در حسینیه انصار. یک لیوان چای داغ و خرمایی شیرین خوشامدی بود  که حسابی چسبید! کفش ها را در یک کیسه گذاشتیم و ردیف دوم مقابل پرده نمایش نشستیم.جمعیت حسینیه لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر می شد.

دهه هشتادی‌های لشکر منجی موعود/ این‌ها هم خونخواهند!

*با یک حساب سرانگشتی حدود نیمی از جمعیت، دهه هشتادی بودند!

به دور و برم نگاهی انداختم چند نفر کتاب به دست مشغول مطالعه بودند. بادقت که نگاه کردم متوجه شدم کتاب های درسی است، آن هم دوره دبیرستان .کنجکاوی امانم نداد .بلند شدم و تا ته حسینیه چرخی زدم.

شاید بتوان گفت با یک حساب سرانگشتی حدود نیمی از جمعیت  محصل بودند! یا به ادبیات این روزهای کذایی، حدود نیمی از جمعیت دهه هشتادی ها بودند.

*بی انصافانه  تر و خشک را با هم نسوزانیم

دانش آموز دبیرستانی،وسط هفته ، کنار این همه درس و تکلیف و امتحان، در میان هیئت و این همه اشک و آه چه می‌کند؟ تازه همه این ها یک طرف، او یک دهه هشتادی است !همان هایی که این روزها حرف توی دهانشان می‌گذارند و می‌گویند حرفشان فقط و فقط #مهسا امینی است! می گویند # زن - زندگی - آزادی را می خواهند.

آنقدر گفته اندکه باورمان نمی شود در غوغای «الهی العفو»، « یاحسین»،  «یازهرا» و  میان  این همه بی قراری و انتظار فرج ! دهه هشتادی هم نشسته باشد.

انگار این روزها بی انصافانه همه را یکجا جمع کرده ایم و تر و خشکشان با هم می سوزانیم. 

دهه هشتادی‌های لشکر منجی موعود/ این‌ها هم خونخواهند!

عکس تزئینی است

*توی دهان کسانی می‌زنم که می‌گویند دهه هشتادی ها مخالف اسلام و انقلابند!

 سراغ ریحانه می‌روم از عشق به انقلاب می‌گوید.اینکه دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با آتش زدن دو تا پرچم و بی حرمتی به قرآن و مقدسات ما نمی‌توانند ایمان نوجوان ایرانی را از بین ببرند. برای او درس و مدرسه زمانی ارزش دارد که حرمت اسلام در کشورش حفظ شود او سال‌های مبارزه برای رسیدن به انقلاب را ندیده است و حاضر نیست این انقلاب به دست نااهلان بیفتد می‌گوید:« توی دهان کسانی می زنم که می‌گویند دهه هشتادی ها مخالف اسلام و انقلابند. ریحانه نسیمی ۱۷ سال دارد و یک دهه هشتادی است که ایران را اسلامی و سربلند می‌خواهد . می‌گوید : «من در کنار همه برنامه های روزمره ام هیئت و توسل به ائمه (ع) جایگاه ویژه ای دارد و و جود این بزرگان در خیلی از تصمیمات به من کمک کرده و راه مرا در زندگی مشخص کرده است.»

*مثل بانوی کربلا

اینجا هر طرف که سر بر می‌گردانی و پای صحبت هر دختر نوجوانی که می‌نشینی جرعه جرعه حرفهایشان همه وجودت را آرام می‌کند. دهه هشتادی ها ما هستیم .ما که اینجا در هیئت نشستیم و دستهایمان را بالا می‌گیریم و برای تعجیل در فرج منجی عالم دعا می کنیم.

دهه هشتادی ها مادخترانی هستیم که با افتخار به حجابمان اینجا آمدیم تا یاد بگیریم مثل بانوی کربلا، حضرت زینب (س) برای حجاب و ایمان و اعتقادمان فریاد بزنیم .

دهه هشتادی‌های لشکر منجی موعود/ این‌ها هم خونخواهند!

*چه فکر احمقانه ای ! سنگر اسلام یک روز خالی بماند!

حانیه فرخ نژاد هم یک دختر ۱۷ ساله و دانش آموز کلاس یازدهم است. او معتقد است این شلوغی‌ها و جوگیری های نوجوانان کم سن و سال ،ترفند دست‌های پشت پرده ای است که حضور او و هم سالانش می‌تواند این توطئه ها را خنثی کند.حانیه می‌گوید :«وظیفه خودم می‌دانم که در تجمعات و هیئات مذهبی حضور داشته باشم تا با این حضور چشم دشمن را کور کنم و این فکر احمقانه را از سر او بیرون کنم که خدای نکرده یک روز سنگر اسلام خالی بماند.»

دهه هشتادی‌های لشکر منجی موعود/ این‌ها هم خونخواهند!

عکس تزئینی است

*رجز خوانی نوجوان ۱۷ ساله/ سپنتا از بصیرت می گوید و پیروی از رهبرش

حرف های سپنتا هم که دیگر حسن ختامی شد برای رجز خوانی هاا.ا .یک پسر ۱۷ ساله که از بصیرت گفت و پیروی از رهبرش. حرفهایش مردانه بود و بوی ایمان می‌داد. بوی جهاد و مقاومت، بوی عشق و ایثار .مرا به یاد حرف‌های نوجوانان روزهای دفاع مقدس انداخت .

سپنتا ذاکرزاده کنار مادرش ایستاده بود .غرور در نگاه مادر موج می زد .معلوم بود که همچون مادران پرافتخار تاریخ ایثار،به مردانگی پسرش می بالد . و به حرف های پرصلابتش افتخار می کند .باید بصیرت داشته باشیم و میدان را خالی نکنیم .به هر شکلی که می توانیم باید پشت انقلاب باشیم و در این اوضاع و احوال رهبر عزیزمان را تنها نگذاریم.

دهه هشتادی‌های لشکر منجی موعود/ این‌ها هم خونخواهند!

«حسین طاهری» ،مداح اهل بیت(ع) که با شور پرشعور و رجزخوانی هایش می خواهد زمینه ساز ظهور باشد

*حرفهای مداح جوان هم شنیدنی بود

مداح جوان هم که خود از نسل پس از انقلاب است، در لابه لای مرثیه خوانی ها و نوحه خوانی هایش از زن_ زندگی _آزادی می گوید.  اینکه  از اولش برای اسلام بوده است  و حرف به کرسی نشسته این دین آسمانی. اسلامی که به برکت  آمدنش ظلمت  و تاریکی جهالت و حماقت کنار رفت و  دخترکان معصوم طعم حیات و  چشیدند . 

دهه هشتادی‌های لشکر منجی موعود/ این‌ها هم خونخواهند!

*اینها همگی دهه هشتادی های لشکر مهدی فاطمه اند

بچه های این هیئت هم دهه هشتادی اند. اتفاقاآنها هم حرفشان #زن _زندگی_ آزادی  است . چرا که مسلمانند و مرام دینشان آزادی و ارزش دادن به زن است .

اینها هم خون‌خواهند اما نه با شعار #مهسا امینی، بلکه اینها خونخواه انسانیتند؛ انسانیتی که قرنهاست دیگر رنگ و رویی ندارد.این بچه ها حتی مرگ بر دیکتاتور را هم بلندتر فریاد می زنند. دیکتاتوری همچون یزید و یزیدیان که بنای ناسازگاری گذاشتند و تاریخ بشریت را به خون آزادگانی چون سیدالشهدا (ع)  به سرخی نشاندند.

اینها همگی دهه هشتادی های لشکر منجی عالم هستند. همانهایی که قرار است به ندای "هَل مِن ناصِر" امامشان پاسخ دهند و با فریاد "هَیهات مِنَّ الذلَّة" ، شعار" زن _زندگی _آزادی" را جهانی کنند .

دهه هشتادی‌های لشکر منجی موعود/ این‌ها هم خونخواهند!

محمد رضا(سمت راست) و آرشام (سمت چپ) شهدای نوجوان اقدام تروریستی در شاهچراغ

*راستی اینها هم نوجوان بودند!/ اینجا سرزمین حسین فهمیده ها و بهنام محمدی هاست 

هشتم آبان است و روز نوجوان . در چنین روزی مگر می شود از محمدرضا،آرشام و علی اصغر نگفت؟مگر می شود از تنهایی نوجوانی های آرتین کوچک در آینده ای بدون پدر ، مادر و برادر حرفی نزد؟ اینجا سرزمین حسین فهمیده ها و بهنام محمدی هاست . شهدای نوجوانی که با خون سرخشان غیرت، مردانگی، شرف و آزادگی نوجوانان ایران اسلامی را به استکبار و نفاق جهانی فریاد زدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • سعید IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    25 6
    ما همه ملت انقلابی خونخواه شهیدان آشوبیم
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    21 6
    ای جان
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    24 5
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    6 21
    اولا این اقدام فجیع رانمیتوانید به پای معترضین بگذارید دوما دیگه نمیتونید بچه هاراشستشوی مغزی بدید اون دوره تمام شد سوما کسانی که درتشیع جنازه شرکت میکنند لزوما افرادی نیستند که معترض نیستندبلکه الان نود ونه درصد مردم به این وضعیت زجراور وگرانی وتورم معترض هستند
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      13 2
      خفه شو منافق اونی که شست وشوی مغزی شده تویی ابله آلبانی نشین
    • ایران قوی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      11 2
      شما دو بار از کلمه معترضین استفاده کردی بار اول معترضانی که از نظر شما دست به آشوب قتل و ترور و غیره میزنن بار دوم که میگی کسانی که تو تشییع جنازه شرکت میکنن هم معترض هستن چطور میشه همزمان هم اعتراض کرد اموال مردم و اموال عمومی رو آتش زد و قتل و ترور و.... انجام داد بعد هم بیان تو تشییع جنازه هم شرکت کنن!!!!!!!
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      11 1
      اولا این تخریب وفحاشی باعث سپرامنیتی برای داعش دراین فجایع است دوماامارتورم جهانیست وبایدباشفافیت بامسئولان دزدرانتخواربرخوردشود سوما کسی که راه شخصی اش راباتخریب وقتل وفحاشی میخوادبدست بیاره میشه داعش ورچوی که یه عمره توقبرخودش مخفیانه زندگی میکنه چهارماماانقلاب خدایی خودراتادرهمه جهان کانالیزه نکنیم رهانمینشینیم
    • IT ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 0
      الان احمق اونیه که فکر میکنه اینا دارن شستشوی مغزی میشن نه اون اراذل تو خیابون . احمق اونیه که فکر میکنه فاحشه های توی خیابون معترضن به گرونیو فقر !!!! از لباس میلیونی و ماشینای آنچنانیشون معلومه چقدر فقیرن و محتاج نون شب . کسی که فقیره سر کار و زندگیشه چون میدونه کار نکنه نون نیست نکه وسط معرکه دانشگاه بچه قرتیای شریف و وسط خیابون در حال بریدن گلوی ملت ! و سوما احمق اونیه که فکر میکنه مسیر معترض از اغتشاشگر و داعشی جداست در حالیکه الان همشون یکین اونم امثال توی تروریست قاتلی . بدبخت امروز چند تا سر بریدی و بچه کشتی ؟ چند تا دخترو بدبخت کردی به بهونه سلف مختلط ؟
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    11 8
    سلام دولت های امریکا انگلیس فرانسه ریاض کانادا آلمان منتظر باشند در ماهها و روزهای آینده اجرای سرود سلام فرمانده به زبانها و اتباع نوجوان آن کشورها باشند سرود سلام فرمانده می رود جهانی شود انشالله و توکل الله یا مهدی جان.
    • سامان IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 3
      واقعا که با واقعیت قطع نخاع هستید این اهنگ برای شروین هست کل دنیا گرفته
  • سرباز ولایت IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    کل شیاطین جزیزه انگلیس ، آمریکا و اسرائیل جعلی و آل سعود (آل معاویه) همگی از یک سرود سلام فرمانده ترسیده اند چه رسد به قیام مومنین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس