تحریف دوباره اظهارات سخنگوی دولت توسط چند رسانه‌ اصلاح‌طلب 

چند رسانه اصلاح‌طلب، اظهارات سخنگوی دولت درباره فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ و همچنین برخورد دولت با متخلفان را تحریف کردند.

به گزارش مشرق، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، شامگاه پنجشنبه در هیأتی در زنجان حضور یافت و با ارائه گزارشی درباره عملکرد دولت، در بخشی از سخنانش به ناآرامی‌ها و آشوب‌های اخیر که منجر به فیلتر شدن دو نرم افزار اینستاگرام و واتس‌آپ به علت حمایت‌هایشان از اغتشاشگران و تروریست‌ها شده اشاره کرد و گفت: کل اینترنت فیلتر نیست؛ فقط دو برنامه اینستاگرام و واتساپ فیلتر شده‌اند. البته کسب و کارهایی که در اینستاگرام ضرر می‌کنند، دقیقا مثل کاسبانی‌ هستند که در کف خیابان خسارت می‌بینند.

وی با بیان اینکه اینترنت قطع نشده و در حال حاضر مورد استفاده بخش‌های مختلف است، گفت: تنها دو پلتفرم اینستاگرام و واتساپ فیلتر شده‌اند که این دو پیام‌رسان تخلف می‌کنند و عملکردشان شفاف نیست.

بهادری جهرمی متذکر شد: پلتفرمی که هشتگ آرتین را حذف و هشتگ‌سازی می‌کند و عکس حاج قاسم را ترویج خشونت می‌داند، چطور می‌تواند مدافع حقوق مردمان ما باشد؟ آیا نباید با رسانه‌ای که تخلف می‌کند و آموزش ساخت سلاح و اغتشاش می‌دهد، در چنین فضایی برخورد شود؟

با این حال، چند رسانه اصلاح‌طلب با تحریف ۱۸۰ درجه‌ای اظهارات سخنگوی دولت، در مطالبی غیرواقعی نوشته‌اند که سخنگوی دولت گفته که «فیلترینگ اینترنت نداریم» و سپس نتیجه گرفته‌اند که بهادری جهرمی دروغ گفته است؛ ‌چون اینستاگرام و واتساپ فیلتر شده‌اند اما بهادری جهرمی منکر آن شده است!

این رسانه‌ها همچنین با تقطیع اظهارات سخنگوی دولت، دو بخش از اظهارات وی را در کنار هم قرار داده‌ و این‌طور نوشته‌اند: «در خصوص حضور فرزند معاون رئیس‌جمهور در خارج از کشور تذکر دادیم، به کشور برگشت؛ چندین مورد دیگر به دلیل صلاحدید اطلاع‌رسانی نشد»؛ این در حالی‌ست که اظهارات بهادری جهرمی درباره اینکه چندین مورد دیگر به دلیل صلاحدید اطلاع‌رسانی نشد، درباره بحث سفر خارجی فرزندان مسئولان نبود و او درباره تخلفاتی که دولت با آنها برخورد کرده اما اطلاع‌رسانی نشده است، توضیح می‌داد.

البته این اولین و آخرین باری نیست که برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب اقدام به تحریف و جعل سخنان مقامات دولتی می‌کنند و متأسفانه به رویکرد غالب آنها تبدیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فانوس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    3 0
    چه طور میشه کسی که فتنه 88 قبول نداره الان به عنوان رییس امنیت ملی میخاد با فتنه 1401 مقابله کنه#عزل_شمخانی
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      0 0
      عجب!اینوخوندم تونت پیگیری کردم.درست میگین رفتارش بارهنمودهای مقام معظم رهبری اصلاهمخوانی نداره.
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      0 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    اگه تحریف شده پس دلیل باز بودنش چیه؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس