کد خبر 1435799
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز قرار است عازم دوحه شود تا در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت کند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان لحظاتی پیش با بازنشر لیست تیم ملی در توئیتر خود نوشت:«تمام کاری که ما انجام می دهیم، آیا به رویا فرصت می دهید» (اقتباسی از جان لنون(موسیقی دان انگلیسی).

به عنوان بازیکنان حرفه ای نماینده تیم ملی ایران، به عنوان کارگران و سازندگان شادی و سربلندی، تنها کاری که انجام می دهیم این است که متعهد به عملکردی عالی برای هواداران ایرانی باشیم.
پیش به سوی آینده!

پیام امیدبخش کی‌روش قبل از جام جهانی +عکس

تیم ملی کشورمان دوشنبه آینده در اولین بازی خود در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است در ورزشگاه بین المللی خلیفه مقابل انگلیس قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    3 2
    توپ بازی
  • سعید موسویان فرد IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    4 1
    زنده باد تیم ملی انصافا تا قبل از آمدنه کارلوس کیروش در این یکی دو سه ماه ، این احساس نبود که تیم ملی یکسال ، هشت ماه و یا شش ماه در حال آماده سازی بوده !! انگار نه انگار ، گویی تیم در این دو ماه شروع به کار اساسی و جدی کرد ، اگر کارلوس کیروش نبود شاید زمان بیشتری هدر میرفت و در بی سر و سامانی به سر می بردیم واقعا تیم بی صاحب بود. و طبیعی بود وقتی بجای رئیس فدراسیون و در نبودش زمانی طولانی فقط سرپرست ه موقت در فدراسیون داشتیم و این سرپرست ها قدرت شان در حدی نبود که شرایط آمدن مربی درجه یک فراهم کنن ، اسکوچیچ و آوردن هم تقریباً رایگان بود ، و دم دست در آبادان و هم اسم خارجی داشت ، بدون درنظر گرفتن هر نتیجه ایی که تیم بگیره در جام جهانی ، کیروش جرأت و شخصیت و توان برای چشم در چشم شدن با هر مربی در جام جهانی را داره و ترس و واهمه ایی از سوپراستار های انگلیس نداره و میتونه این را به بازیکن ها انتقال بده ، جالبه بعد از آمدنش رقبا بیشتر ایران را جدی گرفتن و همگی اعتراف کردن کار براشون مشکل تر شد! زنده باد ایران ، زنده باد تیم ملی ، زنده باد هر کس که به نام و پرچم ایران خدمت صادقانه میکنه
  • دبیری ... IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    3 0
    معنی نوشته این است : تمام کارهایی که در حال انجام دادن هستیم دادن یک شانس به رویاست ...
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      این گفته شما برای همه کشور ها صدق میکنه . اصولا جام جهانی به گذشته تیم ها بستگی نداره و زمان حال روی نتیجه تاثیر داره . تجربه نشون داده حضور بازیکنان خیلی خاص و امکانات بی نظیر هم تاثیر چندانی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس