نئونازی

الکسی تومیلین، عضو گردان شناسایی 74 مجزای نیروهای مسلح اوکراین جزئیاتی از نحوه کشتار غیرنظامیان توسط خود و همرزمانش در شهر ماریوپل ارائه کرد.

به گزارش سرویس جهان مشرق، اسیران جنگی اوکراین همچنان در مورد جنایات جنگی خود علیه غیرنظامیان شهادت می دهند. بسیاری از نظامیان اوکراینی قبلاً تأیید کرده‌اند که فرماندهی نظامی اوکراین دستور کشتن غیرنظامیان را داده است و ادعا می کنند که فقط نیروهای روسی و همدستان آنها در شهرک ها باقی مانده‌اند. برخی از نظامیان اوکراینی با این ادعا که گیج شده‌اند و فکر می‌کنند سربازان روسی را هنگام تیراندازی به غیرنظامیان می‌کشند، سعی دارند خود را سفید کنند.

جنایات نئونازی‌های اوکراینی که توسط رسانه‌های غربی سانسور می‌شود +فیلم

بسیاری از جنایات وحشتناک ستیزه جویان وابسته به نیروهای مسلح اوکراین، به ویژه واحدهای نازی آنها، با ارائه شواهدی در مورد واقعیت های جنگ اوکراین توسط اسرای جنگی اوکراینیدر حال فاش شدن است. شهر ماریوپول به یکی از خونین‌ترین میدان های جنگ در اوکراین تبدیل شده است. ستیزه جویان اوکراینی غیرنظامیان را کشتند تا آپارتمان‌های آنان را اشغال کنند و در آنجا نقاط تیراندازی ایجاد نمودند. آن‌ها به گودال هایی شلیک کردند که غیرنظامیان در تلاش برای یافتن مقداری آب دور آن‌ها جمع شده بودند. در واقع، آنان غیرنظامیان را برای تفریح ‌کشتند، مردم را در خیابان ها به ضرب گلوله به قتل رساندند.

جنایات نئونازی‌های اوکراینی که توسط رسانه‌های غربی سانسور می‌شود +فیلم

جنایات نئونازی‌های اوکراینی که توسط رسانه‌های غربی سانسور می‌شود +فیلم

به گزارش شبکه راشا تودی، الکسی تومیلین، رزمنده‌ی گردان شناسایی 74 مجزای نیروهای مسلح اوکراین نیز جزئیاتی از نحوه کشتار غیرنظامیان توسط خود و همرزمانش در شهر ماریوپل ارائه کرد.

بر اساس شهادت وی، یکی از ساکنان ماریوپل، گالینا خاریتونوا، پس از گفتن سخنانی در حمایت از روسیه توسط یک نظامی اوکراینی کشته شد. همکار تومیلین به سر او شلیک کرد و پس از آن تومیلین تصمیم گرفت با شلیک گلوله به قفسه سینه، کار او را تمام کند.

تومیلین گفت:

"یک زن سالخورده حدودا 70 ساله به من گفت که به اقدامات ولادیمیر پوتین افتخار می‌کند. در حین انجام وظیفه، پس از مدتی شنیدم که کوریلنکو با صدای بلند صحبت می کرد. وقتی از در ورودی بیرون آمدم صدای تک شلیکی از یک سلاح کمری شنیدم. وقتی بیرون آمدم دیدم که کوریلنکو یک تپانچه پی ام را در کمربندش پنهان کرده بود و در دو متری او در سمت چپ زنی افتاده که گلوله به سرش اصابت کرده بود. وقتی به زن نزدیک شدم، دیدم خون از قسمت پس سرش بیرون می زند. نبضش را چک کردم و مطمئن شدم که مرده است. حدود 30 متر او را بیرون بردیم. در این لحظه، زن یا نفس خود را بیرون داد، یا فرو می برد-صدایی از گلویش می آمد. و در واکنش، ماشه را فشار دادم و تیری به سینه اش زدم. "

این عضو نازی نیروهای مسلح اوکراین افزود:

"احتمالاً در 20 مارس 2022 بود که به عنوان بخشی از ماموریتم در شهر ماریوپول در خیابان پوبیدی بودم. من در طبقه سوم بودم، سرباز ارشد کوریلنکو در طبقه دوم در بالکن. شروع به تیراندازی کرد. از پنجره بیرون را نگاه کردم، دیدم به دو شهروند شلیک می کند که از موضع دیگر به سمت ما می دویدند. با رفتن به طبقه پایین، جایی که سرباز ارشد آندری پتروویچ کورلنکو بود، موارد زیر را دیدم:

یک غیرنظامی بدون هیچ نشانه‌ای از حیات بر زمین افتاده بود. مرد دومی هم کنار او افتاده بود، اما به فیلمبرداری ادامه داد. کوریلنکو به سمت او شلیک می کرد. من نیز به او پیوستم و دو تیر شلیک کردم. بعد از آن رفتم پایین و اجسادشان را چک کردم. با بررسی نبض آنها از مرگ آنها مطمئن شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    19 90
    در این شرایط این پست شما خیلی مفیدبودو بسیاری از مشکلات جامعه ما را حل کرد
    • DE ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      59 5
      جنایات نئونازی‌های اوکراینی که توسط رسانه‌های غربی سانسور می‌شود/ و جنایات فاشسیت های داعشی و کفتارهای کوتوله و پشه واک و دُمکرات و جاسوسان و وطنفروش و گلاب بروتون سازمان فاضلابی بربریستی و تروریستی قجرقوجور منافقین و بهائی های نجس نحس جاسوس موساد و وحشی های متوهن اراذل و اوباش اغتشاشی وکشتن و به شهادت رساندن دهها نفر از مردم ایران به دستور بربرهای وحشی جمع شده در ابترناشیآنال که در تاریخ ننگین خود دختران را زنده بگور میکردند وحالا شعار زن زندگی آزادی ما اهل حزب بادیم ... را سر داده اند, را هم سانسور میکنند زیرا تمام رسانه های خارج و سیا30یونشان تحت قیمومیت صهیونیست های گوساله سامری پرست بوده و از خود اراده ای ندارند.
    • ایران قوی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      27 14
      همین که تو فهم شدی بسه !!! اگه نفهم تشریف داری بفهم که ایران قوی خواستار شکست اوکراین است و اگه خودت هم به نفهمی میزنی که مسیلش جداست!!!
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      23 2
      برای طرفداران کور فاشیستها فرستاد .
    • BE ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      21 6
      نه در شرایطه شما کمک میلیاردی به ادم کشهای اوکراینی مشکله شمارو حل کرد خخخخ
    • ح IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      23 2
      آخه نفهم چه ربطی داره؟ باید اینا گفته بشه برآب امثال تویی که طرف یه مشت نازی وایسادی!
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      10 2
      دمت گرم ایرانی غیور...هر کس شعور داشته باشه می فهمه اینا جرات ندارن درباره ایران بنویسند..
    • ش. AE ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      8 0
      همین که امثال تو بفهمند کافی
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      19 1
      تو روسری خودت و اطرافیانت رو بردار همه مشکلاتمون حل میشه. :/
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      5 17
      از پرچم آلمان و نوشته پر کینه و ناسزا معلومه چه لقمه حروم خوری هستی اتفاقا وجود شما ها در کاینات بحث داره هدف خدا چی بوده ؟
    • دیوانه IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      3 0
      چرت نگو
    • CA ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      16 0
      ببینم اگه ما از جنایات نئونازیهای اکراین علیه روستبارها و تبانی زلنسکی با آمریکا برای توطئه علیه روس و حمله آمریکا به افغانستان و زندان و شکنجه در گوانتامو و جنگ عراق و کشتار یک میلیون عراقی و تجاوز و شکنجه شهروندان عراق بوسیله افسران آمریکایی در زندان ابوغریب و حمایت آمریکا از ابواره آلسعود در کشتار مردم یمن و کشتار فلسطینیها بدست رژیم کودک کش صهیونیستی حرفی نزنیم، مشکلات جامعه ما را حل میکنه؟ ما هیچ جنگی رو حمایت نمیکنیم و شیعه اصولا هیچگاه آغازگر جنگ نبوده اما این دلیل نمیشه در برابر باطل و ظلم و دروغ سکوت کنیم. شما ببین رسانه های غرب چقدر در باره اغتشاشات در ایران دروغ به خورد دنیا دادن و همین کار رو دارن در جنک روسیه و اوکراین میکنن.
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      5 0
      ۹:۳۳ البته فقط این نبود و شریک دشمن بودن امثال تو منافق را هم ثابت کرد
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    26 6
    خیلیا شاید بگن این اعترافات تحت فشار بوده و امثال این حرفا ولی فیلمهای کشتن اسرای روس برهنه کردن غیر نظامیان اکراینی که در مناطق متصرفه روسها باقی مانده بودن یا حتی خوردن گوشت سرباز کشته شده روس توسط نئو نازی ها توسط خودشون منتشر شده که سبوعیت این اراذل رو بیشتر نشون میده
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 4
    غرب هر طرف باشه،کشتار و خونریزی هم هست
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 27
    جوری نوشتین انگار اوکراین به روسیه حمله کرده و تجاوز کرده.تو رو به امام حسین اینقدررر بخاطر منافع دروغ رو نخواین راست جلوه بدین.بخدا تاثیر منفیش خیلی بیشتره تا مثبتش.مردم احمق که نیستن
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      22 9
      بخش هایی از اوکراین روس هستند و مورد نسل کشی اوکراین قرار گرفته بودند.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      20 5
      تو رو امام حسین ببین وقتی امریکا با یک دروغ فاحش از اون سر دنیا به عراق حمله کرد ، کربلا و نجف و کاظمین و سامرا رو گرفت ، کسی توی دنیا باهاش مخالفت کرده ؟ اگر قانونی بود پس چطور به روسیه ایراد میگیرن ؟
    • ح IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      18 4
      نازی! آخه بدبخت روسبه چیکار اکراین داشت طبق قراردادی که بعداز فروپاشی شوروی بین روسیه و غرب بسته شد قرار شد چند کشور نقش مرز رو بین ناتو و روسیه بازی کنن و ناتو تعهد داد خودش رو گسترش نده! ولی مثل همیشه زدن زیر همه چیز و خواستن اکزین رو بکنن یه پایگاه نظامی علیه روسیه! روسیه باید وارد عمل میشد وگرنه جنگ تو خاک خودش اتفاق می افتاد! امام علی(ع):قبل از اینکه با شما بجنگند با آنها بجنگید چرا که هرکس در خانه اش بجنگد محکوم به شکست است! متوجه شدی؟ نازی؟
    • امانی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      11 3
      بله درست میگی عزیزجان اما حداقل به امام حسین ع قسم نده محض اطلاع جناب باید عرض شود که تاقبل از سال۱۹۹۱کشوری بنام اوکراین وجود نداشت واین کشور جزئی از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی بود خوب با آمدن گورباچف و هندوانه زیربغل او گذاشتن از طرف غربیها و ارایه طرح های کلاس نوست وپروستریکا اتحاد جماهیر شوروی از هم پاشید و سرزمینی که قبلا جزو شوروی بود حالا دشمن سرزمین اصلی و مادری شده دقیقا غرب وامریکا همین هدف را هم برای کشور خودمان دارند که مارابرای همیشه درگیر سرزمینها و ملت جدا شده از پیکره خودمان کنند
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      5 1
      وقتی اوکراین نفوذ ناتو رو توی مرز روسیه گسترش بده علیه روسیه یعنی اعلان جنگ. روسیه بهترین کارو کرد. عاقلانه بود
    • ایرانی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      8 1
      روسیه اگر حمله نمی کرد ۱. قبل از جنگ مردم شرق و جنوب اوکراین که بیشتر روسی تبار هستند قتل عام می شدند. ۲. غرب باید برای ماندن جهان تک قطبی به رهبری وحوش و از هم نپاشیدن اتحاد اروپای وحشی به روسیه حمله می کرد و پیاده نظام غرب اوکراین و دلقک زلنسکی شد. ۳. غرب از انتقال صهیونیسم به جنوب اوکراین نگران است و جنگ روسیه این برنامه يهود را به عقب انداخت. ۴.حضور نظامیان صهیونیسم با تجهیزاتشان در جنوب اوکراین ، امیدشان به تسلط بر این منطقه را بیشتر کرد.
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      3 0
      ۱۰:۴۹ احمق هستی مطمئنا ولی به امام حسین که قسم خوردی معلوم شد منافق هم هستی، بماند که دلقک‌های غربگدای اوکراین با کارهاشون مردم خودشون را آواره کردند و کشورشان را ویرانه و بدان اگر روسیه سرباز و تسلیحات در مرزهای آمریکا مستقر میکرد آمریکا خیلی شدیدتر از روسیه جواب میداد مثل جریان استقرار فقط چند موشک توسط شوروی در کوبا که آمریکا تهدید اتمی کرد پس خ.ر خودتی با دوستهای پیر پاتال مستقر در آلبانی و ایران...
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 27
    روسهای مظلوم . ممنون که با این نوشتار بیطرفانه ما را با جنایات اوکراینیها آشنا میکنید .
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      14 1
      اونی که خودش رو به نفهمیدن بزنه هیچ وقت نمیفهمه
  • ح IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 5
    مگر همین نازی ها هلوکاست نکردند؟ آیا زمان چشم پوشی از جنایات نازی ها برای غرب فرا رسیده؟ غربی که از هیتلر و حزب نازی مشتی وحشی و بربر ساخته بود؟ شعار ارتش اوکراین "باندرا پدر ماست اوکراین مادر ماست" استفان باندرا که دستش به خون یک میلیون لهستانی آلوده است!!!
    • ح IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      6 0
      معذرت میخوام صدهزار نفر یه صفر اضافی دیده بودم! ولی بازم فکر کنم براتون جون صدهزار نفر موبلند چشم آبی مهم باشه دیگه! یا فقط نازی ها مهم اند؟
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    13 1
    مرگ بر لیبرال تروریست فاشیست فمینیست همجنسگرا قاتل بشریت جنایتکار علیه بشریت. این جرم ها و جرثومه فساد بایستی از زمین برکنده گردد. بایستی عدالت را به زمین بازگرداند.
  • DE ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 1
    برخی از نظامیان اوکراینی با این ادعا که گیج شده‌اند و فکر می‌کنند سربازان روسی را هنگام تیراندازی به غیرنظامیان می‌کشند، سعی دارند خود را سفید کنند.// باور کن جوگیر شدم یه هو دیدیم اون وسط دارم مامور میکشم باور کنید دیگه از امروز تا آخر عمرم رژیم غذایی شکرخواری میگیریم و هر روز گونی گونی شکر میخورم...قرص خورده بودم حالیم نبود چیکار دارم میکنم باور کنید گفتند شلیک کن به پوتین ما هم هرکس پوتین پاش بود شلیک میکردیم به پوتینش جفت پاهاش قطع میشد . باور کنید قصد کشتن نداشتیم .همین رفیقم گفت موتور را بردار بیا بریم جنگ علاف نشین خونه....ای بر پدر و مادر شما فاشیست های کثیف و اراذل و اوباش حرام لقمه لعنت.کفتارهای عقده ای جنایتکار .همه تون مانند داعش بی شرف در سنگرها به هم ورمیرین عین داعش که وهابی ها برایشان لواط را آزاد کرده بودند زن زندگی آزادی تون منشاء و مبناش داعشِِ ولا غیر .
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    شک دارید ؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 8
    دم اوکراینی ها گرم جواب تجاوز درس عبرت هست هر جا حتی داخل خاک ی کشور برای سایر ملت ها حالا چ اوکراینی باشه چ ..
    • عزیز IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      شما بهتر تحلیل نکنید اوکراین تا دودهه ی پیش جزیی از سرزمین روسیه بوده که توسط غربی های وحشی از خاک مادری ش جداشده !!
    • عزیز IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      شما بهتر تحلیل نکنید اوکراین تا دودهه ی پیش جزیی از سرزمین روسیه بوده که توسط غربی های وحشی از خاک مادری ش جداشده !!
    • عزیز IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      شما بهتر تحلیل نکنید اوکراین تا دودهه ی پیش جزیی از سرزمین روسیه بوده که توسط غربی های وحشی از خاک مادری ش جداشده !!
    • فرزاد IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      بلانسبت مردم ایران، ولی همین اوکراینیهای نژاد پرست که سنگ انها را به سینه میزنی تو و نژاد تو را از حیوان نیز کمتر به حساب می اورند ذات نازیها این است برو مطالعه کن بیدار شو
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    رسانه های وابسته شناسید که جرات ندارید هیچکس انتقاد بکند ی مشت جیره خوار باید هر روز بیان کامنت بنویسند مقبول مسئول بالایی باشد...به درک برای همیشه شهر خبر
  • مغزمتفکر IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 1
    آقا این آواکس چی شد پس ؟
  • امید DE ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 3
    با این ادبیات پیداست بچه ی؟
  • امید DE ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 3
    شما که از آلمان کامنت می نویسی با این ادبیات
  • امید DE ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 5
    شما که از آلمان کامنت می نویسی ، پسر کدوم آقازاده هستید ؟
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 11
    دروووود بر قهرمان دل ها زلنسکی شیردل
    • DE ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      6 0
      خخخخ قهرمان دلهای بزدل
    • DE ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      1 0
      دمتون گرم بابا خیلی باتربیت دار و ادب وند و کلاس پیشه و اخلاق گو و کلا خَیییییییلی چاکریم . برای خنده بغل چائی بود . قشنگ درستش کردید .عالیییی
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 2
      درود به شرفت متجاوز محکوم به شکست میباشد به فضل الهی
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      0 0
      ببخشید زبونم نمی چرخه .... دل؟
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 1
    تمام خیانتکاران داخلی من جمله اصلاح طلبان و سلبریتیهای دوزاری و علی کریمی کثیف همگی باید به سزای اعمال ننگین خود برسند چون بیشتر این فتنه ها و اغتشاشات با چراغ سبز و همراهی این جماعت خائن و پست انجام شده است
  • سلام IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 2
    مرگ بر اکراین
  • سیروس IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    6 0
    پوتین بهترین کارو کرد. دشمن دشمن ما دوست ماست
  • حمید IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 1
    در عوضش نه تنها تجاوز روسیه به اکراین را شما سانسور می کنید بلکه سعی می کنید حمله نظامی روسیه را توجیه نمایید. آقا یک کلام : روسیه متجاوز خوب و اکراین مورد تجاوز بد. مردم هم که نمی فهمند راضی شدین
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    سربازانیکه رئیسشون صهیونیست یهودیست اینجور کشتارها براشون بایدم عادی باشه .پدران همینها 60 ملیون سرخ پوستو قتل عام کردند .پوست سرمردم بومیا ن استرالیارو کندند ومردم بومی کانادارو کشتند وبچهای عدهایکه ازشون موندنو میبرند زنده زنده دفنشون میکنن درهمین اواخر هزاران قبر دستجنعی ازبچهای بومیان کانادا کشف شد .دولت کلیسارو مقصر میدونست وبرعکس درحالیکه هردو باهم جنایت میکنن .ودرفلسطینو عراقو افغانستان چه جنایتهائی که نکردند
  • masih DE ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    3 10
    شما که نوکری عالی جناب پوتین رو قبول کرده اید ولی بدانید اوکراین دلاور همون جوری که تا حالا پوزه این عالی جناب فرومایه رو به خاک مالیده دیگر مناطق اشغال شده رو هم پس میگیره و جشن پیروزی رو در جزیره کریمه بر پا میکنه. حالا شما هر چقدر دوست دارید بردگی روسیه رو بکنید.
    • CA ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      5 1
      تو برلین کدوم پرچم دستت بود؟ پرچم کومله ،همجنسبازها یا اکراین؟ فکر کنم هرسه!!!😀😀
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    درکل امریکا وغرب دهه هاست اینگونه حکومت کردن وپشتیبان ومسبب تمام قتل وجنایت وکودتا وانقلاب رنگی وبوجوداوردن تروریست وایجاد جنگ داخلی پشتیبانی وساخت نازی داعش جدابی طلب کوموله دموکرات قتل وکشتارافریقا قتل وکشتارهای امریکای جنوبی جنگ های داخلی لیبی سودان سوریه عراق ووو....همه مطلعنداین نازی وقاتل اکراینی پشتیبان وهدایتگری داردکه هزینه جنایات پرداخت میکندوخیلی راحت وعلنی مصاحبه وجنایاتشون روبااسودگی وافتخاربیان میکنندوهمین مدعیان دروغین فریبکار حقوق بشرکه بافریب افکارعمومی برای یک زن فوت شده درایران اشک تمساح میریزندولی جنایات ضدبشری خودشون رو پنهان میکنند وبافریب وریا این همه جنایات علنی دستنشانده های ذلیل رو نمیبینندحقوق بشر برای این جنایات ساخته نشده وحقیقت اصلا براشون معنی نداره وفقط درتمام دنیا یک جا حقوق بشرمعنی داره انهم فقط فوت شدگان درایران وزنان ایرانی که تفلکی ها سالهاست درزنجیر وزیرکوه ودرنهایت زجرووووو..... وچقدردرفکرنجات چندین میلیون زن ایرانی تمرکزکردن که از زیربارکوهی سنگین وساخته افکارفریب وپلیدهمین جنایتکاران شیطان صفت ومیخواهندباهمین فریب ایران راهم ویران کنندولی ایران قوی ترازاین حرف هاست واین ارزو را به گورخواهندبرد وانشاالله روزی فراخواهدرسیدکه نابودی این جنایتکاران تاریخ بشریت راشاهدباشیم
  • ناشناس IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 1
    الان مطمئن هستید که دروغ نمیگن دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس