کنعانی حادثه انفجار گاز در سلیمانیه را به دولت و ملت عراق تسلیت گفت

سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و زخمی شدن دهها نفر در حادثه انفجار گاز در سلیمانیه عراق را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی روز شنبه به دنبال حادثه انفجار گاز در سلیمانیه عراق که منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر در این حادثه گردید، ضمن تسلیت به دولت و ملت عراق به خصوص مردم و مسئولان استان سلیمانیه، با خانواده های داغدیده ابراز همدردی کرد و از درگاه خداوند منان برای در گذشتگان رحمت واسعه الهی و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت کرد.

محله «کازیوه» در سلیمانیه اقلیم کردستان عراق، شامگاه پنجشنبه - ۲۶ آبان - شاهد انفجاری مرگبار بود؛ این حادثه در نتیجه انفجار مخزن گاز روی داد و باعث تخریب کامل ساختمان محل انفجار، فرو ریختن سه ساختمان مجاور آن و صدمه به برخی ساختمان های دیگر شد.

مرکز مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان عراق اعلام کرده است که بنا بر بررسی های انجام شده، این حادثه در اثر انفجار مخزن گاز مربوط به سیستم گرمایشی ساختمان رخ داده است و تروریستی نیست.

آمارهای اولیه از تعداد کشته شدگان از ۳ تا ۱۱ نفر متغیر بود اما آخرین آمار، بعد از آواربرداری و تخلیه محل انفجار نشان می دهد که تعداد کشته شدگان به ۱۵ تن رسیده است و براساس تصاویر منتشر شده، دستکم ۳ کودک در میان قربانیان به چشم می خورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 1
    عملا اینها عراقی نیستن و جدا شدن دیگه
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    با مردم انقلابی مشورت کردید که به اقلیم کثیف کردستان که حامی ضد انقلاب و در حال بی ثبات سازی ایران است تسلیت می گویید ؟ شما واقعا چه تون شده ؟
    • امیرمرادی US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      تروریستی انفجار . مگر کثیف تر از تو هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس