آمادگی مسی و آلبی‌سلسته با آماری ترسناک برای رکوردشکنی

آرژانتین در ۱۰۰ درصد دیدارهایش مقابل تیم‌های آسیایی به برتری رسیده و می‌تواند با نباختن در مقابل عربستان به رکورد ۳۷ بازی بدون باختِ ایتالیا برسد و تاریخ‌ساز شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین اولین بازی خود در جام بیست و دوم را مقابل عربستان سعودی برگزار می‌کند. دیداری که از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه فردا(سه‌شنبه) به انجام خواهد رسید.

آلبی سلسته با رکورد ۳۶ بازی بدون باخت در شرایطی مقابل شاهین‌های سبزپوش صف‌آرایی می‌کنند که در صورت نباختن به رکورد ۳۷ بازی بدون باخت ایتالیا می‌رسند و رکورددار می‌شوند. فارغ از قوای فنی ۲ تیم، تاریخ نشان می‌دهد که نماینده‌ی آمریکای جنوبی می‌تواند به راحتی این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد.

آرژانتین در تاریخ جام جهانی چهار بازی مقابل تیم‌های آسیایی برگزار کرده و در ۱۰۰ درصد مسابقات به برتری رسیده است. آنها ۲ بار کره‌ جنوبی را در سال‌های ۱۹۸۶ و ۲۰۱۰ از پیش رو برداشتند. در جام جهانی ۹۸ با یک گل از سد ژاپن گذشتند و تیم ملی ایران را با گل لحظه‌ آخری مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ مغلوب کردند تا به این رکورد فوق‌العاده برسند.

بیشتر بخوانید:

هوادار آرژانتینی در قطر مسلمان شد +فیلم

عربستان در شایطی به عنوان چهارمین رقیب آسیایی آرژانتین مقابل مردان اسکالونی پیکار خواهد کرد که در ۱۰ بازی با تیم‌های اروپایی در این تورنمنت به آمار ناامیدکننده ۹ باخت و یک برد دست یافته است. آنها فقط بلژیک را در جام ۹۴ شکست دادند و در الباقی دیدارها چیزی جز شکست عایدشان نشده است.

لیونل مسی چهره‌ی ویژه‌ی این دیدار است. کاپیتان و فوق ستاره‌ی آرژانتینی‌ها پنجمین جام جهانی خود را تجربه می‌کند. او در چهار حضور قبلی ۶ گل به ثمر رسانده است. لئو با انجام سه بازی می‌تواند به تنهایی در صدر بازیکنانی باشد که بیشترین بازی را برای آرژانتین انجام داده‌اند. فعلا او با ۱۹ بازی پشت سر مارادونا با ۲۱ و ماسکرانو با ۲۰ مسابقه قرار دارد. لئو همچنین به اولین بازیکن تاریخ کشورش تبدیل می‌شود که در پنج جام جهانی مختلف حضور داشته است.

کار سخت این بازیکن ۳۵ ساله شکستن رکورد باتیستوتا است. مهاجم فراموش‌نشدنی آرژانتین در سه جام جهانی ۹۴، ۹۸ و ۲۰۰۲ موفق به زدن ۱۰ گل شد. مسی حالا ۶ گل زده و برای رسیدن به باتی‌گل نیاز به چهار گل در قطر دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 1
    عربستان بجز در جام جهانی 1994 نتایج ضعیفی گرفته بنظرم در این بازی هم با 4 گل مغلوب آرژانتین میشود
    • علی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 0
      همچین خبری نیست آرژانتین نهایت یک گل بزنه
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    آرژانتین زایید که.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس