کد خبر 1438126
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

با کمی خلاقیت و بالا بردن کیفیت محصولات خود توانستم به سود بیشتری برسم و طرفداران محصول خود را افزایش دهم و رضایتشان را جلب کنم. من شروع به تولید انواع روتختی در طرحها و رنگهای متنوع کردم با خواندن ادامه ی این مقاله با ویژگیهای هریک از آنها آشنا خواهید شد.

روتختی فانتزی

خرید روتختی فانتزی یکی از آن کارهایی است که هر هفته و هر ماه انجامش نمی‌دهید. پس ارزشش را دارد که حسابی بررسی کنید. ببینید دانستن چه نکته‌هایی به خرید روتختی کمک می‌کند.هنگامی که برای خرید روتختی وارد فروشگاهی می‌شوید، یا صفحه‌های آنلاین را ورق می‌زنید، می‌بینید که چقدر گیج‌کننده است. انواع استایل، طرح، رنگ و جنس پیش روی شماست. باید ببینید کدام به‌درد شما می‌خورند. و با شرایط آب‌وهوایی و سلیقه‌ شما جور می‌شوند. «درجه» برای همین این‌جاست. ما قرار است نکته‌های کنکوری خرید روتختی را به‌ شما بگوییم. در آخر این مطلب، دیگر می‌دانید چه سبک و جنس روتختی به درد شما می‌خورد. در این سبک از روتختی، می‌بینید که پارچه‌هایی از رنگ‌های مختلف به هم تکه‌دوزی شده‌اند. البته ممکن است روتختی تکه‌دوزی، از یک رنگ و جنس پارچه تهیه شده باشد. ظاهر این روتختی‌ها جذاب است. حس مدرن شیکی به اتاق خواب منتقل می‌کنند. و مهم‌تر این که در عین سادگی، اتاق را از ظاهری یک‌نواخت و بی‌روح نجات می‌دهند.

با تنوع در کارم درآمدم میلیاردی شد

روتختی دو نفره

بزرگ‌ترین خوبی روتختی دو نفره این است که کاور آن را هر زمان خواستید در لباس‌شویی می‌شویید. نیازی هم به خشک‌شویی محل ندارید. اگر بخواهیم نکته منفی کاور لحاف را بگوییم، مرتب کردن آن است. اگر برای‌تان مهم باشد که روتختی منظم و صافی داشته باشید، صبح‌ها باید دقت و حوصله کنید تا این روتختی مرتب و شیک بایستید. چراکه گاهی لحاف درون آن سر می‌خورد و نامرتب می‌شود. برای حل این مشکل می‌توانید توی کاور هم بندینک بزنید و لحاف را به آن وصل کنید. ساده بودن کاور هم به مذاق بعضی‌ها خوش نمی‌آید.

اما نمی‌توانید چشم‌تان را به این واقعیت ببندید که هر زمان از کاور خسته شدید، آن را با کاور تازه عوض می‌کنید. دیگر نیازی نیست لحاف نو هم بخرید.

پیش از خرید روتختی، اندازه تخت و تشک را یادداشت کنید. حیف است با این همه دقت در انتخاب رنگ و مدل، روتختی بخرید که برای تخت شما کوچک باشد. به‌هرحال هیچ فرمولی وجود ندارد که بگوییم روتختی کاوری بهتر است یا لحاف روتختی. این انتخاب به سلیقه و سبک چیدمان شما برمی‌گردد. اگر تنوع‌طلب هستید و باحوصله، بد نیست به کاور روتختی فکر کنید. اگر ظاهر لوکس و شیک روتختی و دوخت آن خیلی مهم است، سراغ کاور نروید.

با تنوع در کارم درآمدم میلیاردی شد

روتختی

گذشته از همه ویژگی‌های ظاهری، کیفیت سرویس روتختی حرف اول و آخر را می‌زند. نیازی به گفتن نیست که هیچ ارزانی بدون دلیل نمی‌شود. اگر بودجه کافی برای خرید روتختی دارید، بدون تردید سراغ برندهای معتبر بروید. برندهای معروف ترکیه‌ای، امتحان‌شان را پس داده‌اند. میان برندهای ایرانی، باکیفیت و مرغوبش را انتخاب کنید. بعضی از برندهای هم با پارچه چینی سرویس کالای خواب تولید می‌کنند که کیفیت قابل‌قبولی دارد. متداول‌ترین مدل روتختی که در سرویس‌ها می‌بینید، همین مدل لحاف روتختی است. روتختی که شب‌ها نقش روانداز را دارد و روزها روتختی می‌شود. معمولا قیمت لحاف روتختی از روتختی کاوری ارزان‌تر است. مرتب کردنش کاری ندارد، چراکه الیاف و پارچه به هم دوخته شده.

این مدل روتختی را عموما باید به خشک‌شویی بسپارید. چراکه ممکن است در لباس‌شویی خانگی جا نشود. یا این‌که نگران خراب شدن الیاف باشید. از طرف دیگر، اگر از طرح و رنگ آن خسته شوید، باید یک لحاف نو بخرید. اما قبلش یک جای خالی در کمد برای لحاف قدیمی پیدا کنید.

با تنوع در کارم درآمدم میلیاردی شد

 

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس