زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای ۲۲۱ نفر از اغتشاشگران کیفر خواست صادر شده که از این تعداد برای ۱۴۵ نفر آرای محکومیت صادر شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی روز سه شنبه با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که از امام راحل به یادگار مانده و این شجره طیبه امروز رشد نمو بسیار خوبی در تمامی عرصه‌ها داشته است و ما قدردان زحمات و تلاش‌های نیروهای بسیج هستیم و امروز این شجره طیبه الگو برای سایر کشورها شده است.

وی ادامه داد: امروز بسیج، یک تفکر است و جامعه هدفش فراگیر بوده و با حضور قدرتمند بسیج در عرصه‌ها و پشتیبانی از نظام و انقلاب بدخواهان و دشمنان هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

رئیس‌کل دادگستری زنجان با بیان اینکه هوشیاری نیروهای مسلح و بسیج در میدان، نقشه‌های دشمن را خنثی کرد، افزود: خداوند را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین نیروهای جان برکف و سلحشور وجود دارند که اگر دشمنان نظام و انقلاب بخواهند در صدد تعرض و ایجاد ناامنی در کشور داشته باشند، همین نیروها با همه قدرت پشتیبانی می‌کنند و جان خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فدا می‌کنند.

صادقی نیارکی در گزارشی در خصوص فرایند رسیدگی به پرونده‌های بازداشتی‌های حوادث اخیر در استان، افزود: برای ۴۵ درصد از دستگیرشدگان پرونده قضائی تشکیل شده و ۵۵ درصد در همان ساعات اولیه با تذکر آزاد شدند؛ چرا که معتقدیم صف معترضان با اغتشاشگران متفاوت هستند.

وی ادامه داد: برای ۲۲۱ نفر از اغتشاشگران کیفرخواست صادر شده که از این تعداد برای ۱۴۵ نفر آرای محکومیت صادر شده و تلاش می‌شود که مابقی پرونده‌ها در اسرع وقت و با فوریت رسیدگی و تعیین تکلیف شوند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه نقش نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران و بسیج در حوادث مختلف به خصوص در حوادث دو ماه اخیر برجسته و از جنس دیگری بود، گفت: حضور پررنگ و مدیریت هوشمندانه صحنه‌ها و اینکه مردم، اقشار و اصناف مختلف آسیب نبیند بسیار ارزشمند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    همشون بفرستید اردوگاه کار برای ده سال تا بفهمند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس