آیت الله خراسانی

آیت‌الله حسینی خراسانی گفت: طبق همه موازین شرعی و عرفی سکوت در برابر این جریان که باعث گسترش ناامنی می شود، گناه نابخشودنی است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان درباره ماهیت حوادث تلخ این روزها و نقش بیگانگان و بدخواهان مردم ایران در این حوادث، اظهار داشت: حقیقت و ماهیت وقایع اخیر آشکار است. جریانی که اکنون کشور را با زحمت مواجه کرده جریانی صد درصد ضد اسلامی، ضد انقلابی و ضد ایرانی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آنچه فعلا میدان‌دار این قضایاست معترضین نیستند، گفت: فارغ از اینکه اعتراض بجا باشد یا نه، اکنون میدان دست اشرار است و هدفشان ضربه به امنیت و جان، مال و ناموس مردم است. به صراحت براندازی نظام و از کارانداختن کشور مقتدر ایران را می‌خواهند.

آیت‌الله حسینی خراسانی در ادامه با اشاره به بهره برداری سوء دشمنان از اعتراضات و استفاده ابزاری از آن برای رسیدن به مقاصد شوم خاطرنشان کرد: جهان کفر با تمام توان و استفاده از تمام کشورها به مصاف اسلام و ارزش‌های اسلامی و ملت ایران و جمهوری اسلامی آمده است و این تکرار جنگ احزاب است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری درباره ۲ دانشجوی بسیجی که اخیراً با ضربات چاقو آشوبگران در مشهد به شهادت رسیدند، گفت: در دیداری که با خانواده این شهدا داشتم گفتند که این عزیزان معتقد بودند که این جوانان و نوجوانان فریب خورده هستند و حتی حاضر نبودند از وسایل دفاعی نظیر گاز اشک آور در برابر آن‌ها استفاده کنند. اما خود این افراد در میان این اشرار گیر افتادند و با دست خالی و به خشن‌ترین شکل به شهادت رسیدند. همه وجود این شهدای اغتشاشات اخیر عشق به اسلام و انقلاب و نظام بود.

آیت‌الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه پشت‌ پرده اغتشاشات اخیر روشن است، بیان کرد: به عنوان یک طلبه از نوجوانان و جوانان که این زحمات را به کشور تحمیل کردند می‌خواهم به وجدان خود مراجعه کنند. صحنه های جنایت را که می‌بینند، یک لحظه فکر کنند چه کسانی پشت این وقایع هستند؟

وی با بیان اینکه مسئولان نباید بگذارند امنیت کشور توسط اشراری که دنبال کشت و کشتار و خونریزی و ناامنی هستند بیشتر به مخاطره بیافتد، گفت: اینها همه مرزها و خط قرمزها را رد کردند؛ باید طبق موازین اسلامی با قاطعیت تمام برخورد شود. مردم باید از دستگاه قضایی قاطعیت ببینند در غیر این صورت مردم از خود دستگاه قضایی گلایه‌مند می‌شوند.

عضو فقهای شورای نگهبان در پایان درباره سکوت خواص در حوادث اخیر، بیان کرد: اکنون زمان سکوت خواص نیست. وقتی جان و مال و ناموس یک ملت در خطر می‌افتد همه باید پای کار بیایند. طبق همه موازین شرعی و عرفی سکوت در برابر این جریان که باعث گسترش ناامنی می شود، گناه نابخشودنی است.

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 1
    حضرت ایت الله چرا زمانی که کمر مردم زیر بار بی عرضگی دوستان شما شکست و جوانان مردم به دست عاشقان شما به خاک و خون کشیده می شوند سکوت می کنید نکند خون اینان برای شما مباح است و خون شما برای اینان حرام
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    خب خودت سرکار یکیشون هستی بفرما اعتراض کن نه حمایت..
  • رضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    ای علمای اسلام.... بخ داد اسلام برسید!!! این صدای آشنای همیشه تاریخ است
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    ای علمای اسلام... به داد اسلام برسید این صدای همیشه تاریخ است
  • CN ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    آهای خواص تراخدا ما لشکر دزدان و اختلاسگران و بیکفایتان مسلمان نما را نجات دهید!!
  • عبدالله مومن IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    آفرین بر تو ای مرد !!!
  • سید شاهین IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    خواص لال شده اند
  • علویان IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    از دادستان خواهش داریم خسارت مردم واموال بیت المال را از مفسدان واشراربگیرید ماشین خانه حساب مالی وبورس را زا همسر فرزندان که به نام آنها است مصادره کنید این کمترین مجازات آنها است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس