حسین طائب نمایه

مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: شایسته است برای پاسخ به شبهات و حل مسائل مختلف به جای دعوا، مباحثه و ارائه نظرات سازنده را در پیش بگیریم تا در یک محیطی سازنده مشکلات برطرف شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین طائب عصر چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل اظهار کرد: ما نیازی به برگزاری رفراندوم نداریم چرا که هر ۲ سال یک بار در این کشور انتخابات برگزار می‌شود و الگوی جمهوری اسلامی ایران، الگویی شایسته برای همه ملت‌های آزادیخواه است.

وی تصریح کرد: آنهایی که تنها تعداد محدود آشوبگران و اغتشاشگران را می‌بینند هرگز چشم بصیرت برای دیدن سیل جمعیت حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع پیکر شهدا را نمی‌بینند و در این مسائل شبهه‌افکنی می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: ملت ایران با آگاهی و بصیرت تمام و تقدیم هزاران شهید نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده و به هیچ وجه حاضر به عقب‌نشینی از این آرمان بلند خود نیست.

حجت‌الاسلام طائب افزود: سخن از رفراندوم پاس گل به آمریکا و اسرائیل است، نباید تزلزلی در مسیر پیمودن ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دهیم و یا بخواهیم پایه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش و یا بی‌معنا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شایسته است برای پاسخ به شبهات و حل مسائل مختلف به جای دعوا، مباحثه و ارائه نظرات سازنده را در پیش بگیریم تا در یک محیط سالم و سازنده مشکلات و دغدغه‌ها برطرف شود.

حجت‌الاسلام طائب اضافه کرد: به صراحت اعلام می‌کنم که آمریکایی‌ها بارها در سند امنیت ملی خود متذکر شدند که ایران سومین تهدید برای آمریکا است و در این زمینه به صراحت با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مخالفت می‌کنند.

حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: دولت سیزدهم به جای سپردن دلارهای این ملت به بخش خصوصی و تعدادی محدود، ۲۵ هزار میلیارد تومان منابع را مستقیم به خود مردم پرداخت می‌کند تا بخشی از گرفتاری‌های مردم در حوزه تأمین مایحتاج رفع شود.

وی گفت: قطعاً با اجرایی شدن فاز دوم اصلاح اقتصادی در این کشور، بسیاری از زیرساخت‌ها فراهم شده و ما به راحتی می‌توانیم از وضعیت موجود و برخی مشکلات معیشتی مردم خلاصی پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ به بهانه بنزین و در سال ۱۴۰۱ نیز به بهانه حجاب با تحریک دشمن تعدادی به خیابان‌ها آمده و شعارهای ساختارشکنانه دادند در حالی که جهت‌گیری دولت سیزدهم متفاوت از دولت قبلی است چرا که سعی بر بهبود و اصلاح نظام اقتصادی است.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اضافه کرد: هر چند مشکل اساسی کشور اقتصادی و معیشتی است اما ۶۵ درصد جمعیت آماری دستگیرشدگان علت حضور در صحنه درگیری با نیروهای نظامی و انتظامی را مسائل هیجانی اعلام کرده و تنها ۲۰ درصد مسائل اقتصادی، ۱۰ درصد دغدغه‌های اجتماعی و پنج درصد نیز مسائل سیاسی را مطرح کردند.

دولت ۴۰ درصد درآمد نفت را به صندوق توسعه ملی می‌ریزد

وی تصریح کرد: دولت به دنبال توزیع عادلانه ثروت بوده و با فروش نفت سعی کرده تا ۴۰ درصد منابع به حساب صندوق توسعه ملی ریخته شود.

حجت‌الاسلام طائب توسعه زیرساخت‌ها، حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی و توجه به عمران و آبادانی کشور را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد و گفت: باید با صبر و حوصله بیشتر منتظر تحولات خوشایند در دولت سیزدهم باشیم.

حجت‌الاسلام طائب ضعف روابط عمومی‌ها و تبلیغات را در دولت سیزدهم ضعف آشکار توصیف کرد و ادامه داد: باید به مردم گزارش‌های خوب و امیدبخشی ارائه شود که بهتر است ضعف ساختاری در این زمینه با همراهی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های تلاشگر برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی بهتر است غفلت‌های گذشته جبران شده و یک شرایط مطلوب در مدارس، دانشگاه‌ها و فضای رسانه‌ای و فرهنگی جامعه شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام طائب اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی با حجاب و بی‌حجاب و گشت ارشاد و مخالفان آن است در حالی که باید در گام نخست دوقطبی اینکه حجاب خوب است یا بد، روشن شود تا مردم به خوبی نشان دهند که طرفدار حجاب هستند و یا بی‌حجابی.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن احساس می‌کند با بی‌حجابی عده‌ای، اکثریت جامعه ما به مسیر انحرافی خواهد رفت در حالی که اکثر زنان و بانوان ما از حجاب و ارزش‌های الهی دفاع می‌کنند.

در این جلسه رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه به سوالات دیگر دانشجویان نیز پاسخ داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    حضور شخصیت های مرکب ،در مراکزدانشگاهی حقیقت جهاد تبیین است. اصلی ترین شخصیت مرکب در خال حاضر حضرت آقاست که باهرسخنرانی وجهادتبیینش جبهه جهانی مقاومت راآگاه تروبا انگیزه ترمی سازد. امام خامنه ای نمونه مجاهد تبیین است که آرمان گرایی انقلابی را با واقع بینی واقدام جهادی ترکیب کرده و امید را دررگ های امت محمدی تزریق می کند.در کنارحضرت آقا می توان ا شخصیت های مرکبی چون جناب طائب، سردار سلامی، سردار فدوی ، سردار تنگسیری ،سردار حاجی زاده ،دکتر فوادایزذی، دکترکوشکی، دکتر خوش چشم و...رامیتوان نام برد که هم مسلح به نکاه علمی بوده وهم حضور جدی در کف جامعه ومیدان اند لذاجهاد تبیین راباید شخصیت های مرکب پیش ببرند که پاسخ مخاطب خود به ویژه درمحیط دانشگاه را هم از اقدامات موثر نظام اسلامی وهم داده های میدانی و کتابخانه ای مطلع سازند.به بردار عزیز طائب خداقوت گفته وتداوم این گفت وگوی رخ به رخ یا همان جهاد تبیین را درمحیط های علمی راازاو خواهانیم.
  • وطن پرست DE ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    3 2
    اشتباه دقیقا همینجاست. طرف مقابل جنگ روانی می کنه٫ شما می خوای منطقی باهاش حرف بزنی. طرف مقابل سریال و فیلم یم سازه٫ شما سخنرانی پخش می کنید.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      2 0
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    7 0
    بزرگوار اگر شما با داعشی های سوریه و عراق می تونستی مباحثه کنی با این منحرف های بی حیای داعشی وطنی هم خواهی توانست
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس عزیز ، عرض می کنم که ابن ملجم که عقل و شعور و شایستگی برای مباحثه ندارد ، مباحثه با کسانی باید بشود که گمان کرده اند با تحریک و تشویق افراد خام بتوانند با زور فضا را برای جذب اکثریت مردم شریف ایران بمنظور موفقیت در کسب قدرت ،تلاش بیهوده می کنند صورت بگیرد که آنگاه در انظار عمومی روشن میشود ، با ایجاد اغتشاش و حمایت نا بخردانه از مخربین اوضاع کشور و تضعیف دولت جناب آقای رئیسی با کشتن بیگناگناهان و وارد کردن آسیب های اقتصادی به کشور و مردم نمیتوانند کاری از پیش ببرند فلذا نا گزیر می شوند که راه درست را بر گزینند چون از یک سو تظاهرا های جمعیت های کثیر مردمی را در 13 آبان دیده اند ، در هنگام سخن نیز قادر به ارائه ی منطق نخواهند بود پس در هر دو میدان سخن و عمل خود را نا توان خواهند دید که آنگاه نا گزیر از گردن نهادن بحق خواهند شد . ان شا ءالله موفق و مؤید و شاد کام باشید . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی
  • محمدایوب IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    احسنت اززمان شروع دولت رییسی یک نفر به این قشنگی وواضح توضیح نداده بله اول اصلاح طلبان بانی اغتشاشات را باید به مباحثه کشاند تا مردم متوجه شوند هر چه میکشیم از این مهره های اسراییل است هر بلایی سر مردم آمده آنها اورده اند مباحثه در مقابل دوربین رسانه ملی بدون رو در بایستی
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    بسمه تعالی با سلام و احترام بر جناب آقای طائب و تشکر از آن بزرگوار عرض می کنم : آمدی جانم بقربانت همین حالا خوش است __چون که ما ایستاده ایم در اوج و این بالا خوش است__با وفا حالا که کوشش می کنیم در پای دین __تا بکوبیم فرق هر خصمی که باشد اهل کین__نوشداروئی و قبل از مرگ سهراب آمدی __فایده اش بسیار باشد چون که با تاب آمدی _ با عرض ادب و ارادت، محمد مهدی اسلامی
  • GB ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    منظورشون همون رفراندومی هست که شاه خائن برای دادن بحرین به انگلیس برگزار کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس