کد خبر 1439192
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
کری خیابانی با هواداران دو حریف/ ولز و آمریکا از ایران می‌ترسند!

نتایج بازی های نخست گروه B همچنان امید را برای تمام تیم‌های حاصر در این گروه زنده نگه داشته است. در این میان دو دیدار باقی مانده تیم ملی ایران با ولز و آمریکا سرنوشت‌ساز است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال انگلیس در پایان بازی‌های روز نخست گروه B با پیروزی ۶ بر ۲ مقابل ایران در صدر ایستاد. دیدار آمریکا با ولز نیز با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد تا هر دو تیم با تک امتیاز خود در رتبه‌های دوم و سوم قرار بگیرند و ایران هم با کسب بدترین نتیجه خود در تاریخ ادوار جام جهانی قطر در رده آخر جدول باشد.

با وجود این، هواداران تمام تیم‌های حاضر در این گروه همچنان مشتاقانه اخبار مربوط به تیم‌های مورد علاقه خود را دنبال می‌کنند و امیدوارند بتوانند به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

برای تهیه گزارش‌های میدانی با طرفداران تیم‌های مختلف روبرو هستیم در یکی از رفت و آمدهای خود با حمل و نقل عمومی شهر دوحه با دو تن از هواداران آمریکا و ولز روبرو شد تا دیدار با آنها بهانه‌ای برای گفتگو شویم.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش لباس رزم پوشید/ گنبد آهنین کارلوس سپر بلای تیم ملی شد

«الکس سانتی» مشاور خانواده از واشنگتن آمریکا همراه با «یورک سی تاچ» دوست ولزی خود به قطر آمده تا دیدار تیم‌های خود را به نظاره بنشینند. آنها پس از تساوی دو تیم درباره آینده گروه B و شرایط جام جهانی ۲۰۲۲ گفتگو کردند که مشروح این گفتگو با چاشنی کُری خوانی را در ادامه می‌خوانید:

ماجرای اتوبوس دو طبقه تیم ملی و تماس با دوست ایرانی

الکس سانتی از آمریکا درباره باخت سنگین ۶ بر ۲ ایران مقابل انگلیس گفت: شکست بسیار بدی برای کی روش بود. من با یکی از دوستان قدیمی ام در ایران که عاشق فوتبال است قبل از بازی تلفنی صحبت کردم. او می‌گفت ترکیب تیم ملی فاجعه است و ایران می‌خواهد اتوبوس دوطبقه جلوی دروازه بگذارد اما راهکار کی روش خوب نبود. او خیلی احتیاط کرد.

یورک هوادار تیم ملی ولز هم گفت: برد انگلیس مقابل ایران محتمل بود اما نه با ۶ گل! ایران بهترین تیم آسیا است و در قطر خیلی‌ها به او احترام می‌گذاشتند اما نتوانست کاری کند.

کری خیابانی با هواداران دو حریف/ ولز و آمریکا از ایران می‌ترسند!

حقیقت تلخ فوتبال انگلیسی!

هر دو هوادار در این گفتگو به جام جهانی ۲۰۲۲ معتقد بودند قدرت انگلیس با سایر همگروه هایش برابر نیست. یورک در این باره اظهار کرد: انگلیس پس از سال‌ها تبدیل به مدعی جدی قهرمانی شده است و متاسفانه باید بگویم مقابل ولز و آمریکا هم قطعاً برنده خواهد شد.

آمریکا - ولز جذاب بود

الکس درباره تساوی یک - یک آمریکا مقابل ولز یادآور شد: بازی خوبی بود. من طرفدار آمریکا هستم اما فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود.

در همین حین یورک گفت: من با تو (الکس) موافق نیستم. راستش را بخواهید حق ولز بود که برنده شود.

کری خوانی سه جانبه

وقتی صحبت از بازی‌های روز جمعه یعنی انگلیس - آمریکا و ایران - ولز شد هر دو هوادار پر از شور و علاقه ما را وارد کُری خوانی کردند.

الکس درباره بازی‌های بعدی ایران با ولز و آمریکا گفت: ولز را می‌برید اما به آمریکا می‌بازید.

جمله بعدی را یورک اینگونه گفت: فکر می‌کنم تو می‌خواهی دوستی ما امشب تمام شود!

آنها میان خنده‌هایشان گفتند: واقعیت این است ما هر دو از ایران می‌ترسیم. فکر می‌کنیم کی روش با پتانسیل بالا و تغییرات کلی برای دو بازی دیگر اقدام می‌کند.

حال باید دید چه سرنوشتی در ادامه بازی‌های گروه B رقم می‌خورد تا شادی برای کدام یک از سه هوادار حاضر در این قطار شهری رقم می‌خورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    4 1
    این از اون تیترهای مزخرف بودا ....اتفاقا ولز و آمریکا روی آبکش کردن تیم ملی ایران حساب ویژه ای باز کرده اند
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    3 1
    اره که می ترسن می ترسن اگه کمتر از شش تا بهش بزنن مردم دست کمشون بگیرن
  • آدرین DE ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    زرشک. میان جلو ایران تفاضل گلشون ببرن بالا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس