سرمربی ولز: ایران می‌خواهد بازگردد/ ترکیب کی‌روش تغییر خواهد کرد

سرمربی تیم ملی ولز گفت:تیم ملی ایران در بازی مقابل انگلیس گل‌های زیادی خورده و ناامید شده است اما می‌خواهد واکنش نشان دهد.

به گزارش مشرق، راب پیج در نشست خبری پیش از بازی با ایران درباره وضعیت جو آلن و شانس او برای بازی با تیم ملی کشورمان گفت: او تست توانایی خود را داده و خوب هم بوده. این خبر خوبی درمورد آمادگی اش است.

وی درباره امید ایرانی‌ها برای جبران شکست شش بر دو مقابل انگلیس گفت: موافق هستم. شاید ایران به خاطر این شکست ناامید شده باشد اما آن‌ها می‌خواهند برگردند و البته انگلستان را هم می‌شناسیم. ممکن است ایران ترکیبش را تغییر دهد و ترکیب خود را به خاطر انگلیس تغییر دادند و باید ببینیم از چه ترکیبی استفاده می‌کند.

سرمربی تیم ملی ولز درباره اقدام سیاسی بازیکنان آلمانی و اینکه آیا بازیکنان او هم ژست مشابهی خواهند گرفت، گفت: خیر. ما کمپین‌هایی داریم که رو به جلو است. اینجا هستیم که فقط فوتبال بازی کنیم و شاید آلمان هم بخواهد از همین پیام استفاده کند.

وی درباره اینکه شانس گرت برای حضور مقابل ایران توضیح داد: بازی مقابل آمریکا از بهترین بازی‌هایش نبود اما بیل از بازیکنانی است که می‌توانند در شرایط سخت بازی کنند. او پنالتی را هم گل کرد. باید به او اعتبار زیادی بدهیم.

پیج درمورد اینکه آیا بیل آماده انجام سه بازی در هشت روز است، گفت: او کاملا آماده است و می‌تواند بازی کند. بیل حرفه‌ای است و از وقتی مقابل آمریکا بازی کردیم، استراحت کرده است.

او درباره وضعیت جو الن برای رسیدن به وضعیت مناسب گفت: تیم ملی ما کار خود را به خوبی با او انجام داده و جو در وضعیت مناسبی است. نگرانش بودیم و مقداری مصدومیت او نگران کننده بود. وضعیت او را در هفته اخیر زیر نظر گرفتیم و فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند. آلن می‌خواست مقابل آمریکا بازی کند اما من مخالفت کردم.فکر کردم در دراز مدت مشکل ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

خبرنگار ولزی: ایران مصمم به جبران است +فیلم

سرمربی ولز درباره هدف تیمش برای با بازی ایران و احتمال تغییر ترکیب این تیم، اظهار داشت: آماده بازی در جام جهانی هستیم و همیشه نقشه دوم داریم. برای بازی فردا برنامه داریم و می‌دانیم چطور بازی کنیم. امیدوارم فردا این برنامه به مرحله عمل در بیاید.

پیج درباره اینکه فکر می‌کند صعود تیمش به مرحله بعد به تفاضل گل بکشد، گفت: اول از همه دنبال پیروزی هستیم و ممکن است که این موضوع به صعود با تفاضل گل منجر شود. در مرحله انتخابی جام جهانی هم این مشکل را داشتیم. ممکن است به همان وضعیت برخورد کنیم. فکر می‌کنیم فردا چطور کارمان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی ولز درخصوص زمان بازی و اینکه برگزاری تمرین تیمش در ساعت ۱۳ مشکل ساز نشده است، توضیح داد: این یک فاکتوری است که در نظر گرفتیم. وقتی که به اینجا آمدیم هوا ۳۱ درجه بود. من به زمین تمرین رفتم. چند روز اول ساعت ۱۶ تمرین می‌کردیم اما الان وضعیت بهتر شده و ساعت ۱۳ تمرین می‌کنیم.

پیج درباره شکست ۶ بر ۲ ایران مقابل انگلستان گفت: تیم ملی انگلستان تیم خوبی است و تعویضی‌ها هم کار را بهتر کردند. تیم ملی ایران گل‌های زیادی خورده و ناامید شده است اما می‌خواهد واکنش نشان دهد و ما می‌خواهیم آمادگی این واکنش را داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس