کد خبر 1439420
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
«ولز» حریف آسانی برای ایران نیست/ نیاز به استراتژی جدید داریم

کارشناس فوتبال ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیم ملی بتوانند با تمرکز روی فوتبال و استراتژی جدید کادر فنی از سد تیم ملی ولز عبور کنند.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص شکست سنگین ۶ بر ۲ ایران برابر انگلستان گفت: با توجه به انتخاب ۱۱ نفر اصلی برای دیدار برابر انگلستان، همه از این اتفاق متعجب شدند در حالی که بودند بازیکنانی که می‌توانستند از ابتدا در ارنج حضور داشته باشند اما نیمکت نشین شده و جای خود را به نفراتی داند که کسی فکر نمی‌کرد آنها از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

عالمی در مورد دیدار روز جمعه تیم ملی برابر ولز هم گفت: بازی ولز و آمریکا را تماشا کردم. هر دو تیم یک نیمه را از آن خود کردند. ولز حریف آسانی برای ما نخواهد بود. کادر فنی باید از لحاظ روحی و روانی، تیم را از این شرایط بحرانی بیرون بیاورد و آماده دیدار برابر ولز کند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: بازی ای که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در صعود ایران به مرحله بعد داشته باشد. اگر می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم و یا حذف شایسته ای داشته باشیم باید با استراتژی جدید به میدان برویم. استرس را از خود دور کرده، مسائل حاشیه‌ای را فراموش کنیم و تنها تمرکز بازیکنان بر روی موفقیت برابر ولز باشد تا بتوانیم از این مرحله به دور بعد صعود کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس