کد خبر 1441294
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
گوشی

با ظاهرشدن گلکسی M۵۴ ۵G سامسونگ با شماره‌مدل SM-M۵۴۶B در گیک‌بنچ، مشخصات مهم این محصول فاش شد.

به گزارش مشرق، سرانجام گلکسی M۵۴ ۵G سامسونگ با شماره‌مدل SM-M۵۴۶B در گیک‌بنچ ظاهر شد. پس از افشای برگه‌ی مشخصات کامل و رندرهای گوشی‌ مذکور در ماه گذشته، حالا پلتفرم بنچمارک مذکور مشخصات اصلی این محصول را فاش کرده است. گلکسی M۵۴ ۵G به‌عنوان جانشین گلکسی M۵۳ ۵G که اوایل امسال معرفی شد، وارد بازار خواهد شد.


اطلاعات فاش‌شده قبلی، ادعا می‌کردند که گلکسی M۵۴ ۵G به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود؛ اما آخرین فهرست Geekbench جزئیات متضادی در بخش پردازنده را نشان می‌دهد. همان‌طورکه در فهرست یادشده آمده، نام رمز مادربرد این محصول «s۵e۸۸۳۵» است که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تراشه‌ی اگزینوس این برند باشد. مدتی است شایعه شده که سامسونگ تراشه‌ی اگزینوس جدیدی، احتمالاً Exynos ۱۳۸۰، رونمایی خواهد کرد. فهرست منتشرشده‌ی گیک‌بنچ اشاره می‌کند که گلکسی M۵۴ ۵G چهار هسته با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز دارد و آن را پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G۶۸ همراهی می‌کند.

مشخصات گوشی گلکسی Galaxy M۵۴ ۵G +عکس



علاوه‌براین، گفته می‌شود گلکسی M۵۴ ۵G هشت گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. البته احتمالاً در روز شاهد کانفیگ‌های بیشتری رونمایی باشیم. درضمن، محصول آینده‌ی سامسونگ OneUI ۵.۰ مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد. این گوشی هوشمند در تست‌های تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ ۷۵۰ امتیاز و در تست چندهسته‌ای ۲۶۹۶ امتیاز کسب کرده است.

مشخصات گوشی گلکسی Galaxy M۵۴ ۵G +عکس

طبق شایعات و اطلاعات فاش‌شده‌، انتظار می‌رود گلکسی M۵۴ ۵G با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با بریدگی حفره‌ای در مرکز برای دوربین سلفی و وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود. به‌نظر می‌رسد که گوشی مذکور در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و در پنل جلویی به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. براساس گزارش‌ها، انرژی لازم برای کار با این دستگاه را باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۵ واتی تأمین می‌کند.

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس