کد خبر 1440863
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
گوشی

اگرچه جزئیات این گوشی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده گلکسی A۳۴ را معرفی کند.

به گزارش مشرق، اولین رندر از گلکسی A۳۴ آینده که این گوشی را به تصویر می‌کشد، منتشر شده‌ و جای تعجب ندارد که این گوشی از نشانه‌های طراحی مشابه گلکسی A۵۴ استفاده کرده است. به عبارت دیگر، قاب آن یادآور گلکسی اس ۲۲، پنل پشتی و نمایشگر مسطح و سه دوربین پشتی است که هر کدام بریدگی دایره‌ای خاص خود را دارند. از طریق همین زبان طراحی یا design language، سامسونگ کمی حس و حال پرچمدارهای ۲۰۲۲ را به گوشی‌های میان رده ۲۰۲۳ خود خواهد داد. با این وجود، گلکسی A۳۴ هنوز هم به‌طور غیرقابل انکار مقرون به صرفه است، مخصوصاً وقتی از جلو به دستگاه نگاه کنید. بریدگی نمایشگر Infinity-U برای دوربین سلفی و قاب پایینی ضخیم‌تر دارد.

رندرهای گوشی گلکسی A۳۴ منتشر شد +عکس


القای حس استفاده از پرچم‌داران در میان رده‌ها

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این تصاویر منتشر شده، به صورت رسمی از طرف سامسونگ نیستند. درواقع چیزی مشابه رندر های گلکسی A۵۴، اینها نیز ساخته شده از طرفداران هستند و ظاهراً بر اساس ابعاد واقعی هستند، به این معنی که جزئیات دقیق ممکن است کاملاً دقیق نباشند. (منتشر شده از سوی @OnLeaks)

در مورد ابعاد، گلکسی A۳۴ باید احتمالا ۱۶۱.۳ x ۷۷.۷ x ۸.۲ میلی متر باشد. همانطور که برای سایر مشخصات، صفحه نمایش AMOLED باید ۶.۵ اینچ باشد و ظاهراً دستگاه دارای یک پورت USB-C و همچنین یک پورت هدفون ۳.۵ میلی متری است. همانطور که احتمالاً تا به حال متوجه شده‌اید، گلکسی A۳۴ به جای چهار دوربین، سه دوربین در پشت دارد. شنیده‌ایم که سامسونگ احتمالاً دوربین‌های عمقی را از برخی از گوشی‌های میان‌رده ۲۰۲۳ خود حذف می‌کند، و هر چه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم، به نظر می‌رسد که واقعاً چنین است.

رندرهای گوشی گلکسی A۳۴ منتشر شد +عکس

اگرچه جزئیات این گوشی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده گلکسی A۳۴ را معرفی کند. اگر این شرکت برنامه ۱۲ ماهه عرضه خود را ادامه دهد، گلکسی A۳۴ ممکن است در ماه مارس (اسفند یا فروردین) در کنار برادر کمی گرانتر خود، گلکسی A۵۴، رونمایی شود. مانند مدل‌های امسال، گلکسی A۳۴ آینده نیز ممکن است از همان چیپست گلکسی A۵۴ استفاده کند. انتظار می‌رود که دومی دارای یک Exynos ۱۳۸۰ SoC جدید باشد.

منبع:سخت افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس