کد خبر 1440965
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
گوشی

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند iQOO Neo ۷ SE با باتری دو سلولی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، گوشی IQOO Neo ۷ SE همراه با iQOO ۱۱ و iQOO ۱۱ Pro دوم دسامبر در چین عرضه خواهد شد. اخیراً Neo۷ SE با شماره مدل V۲۲۳۸A در پلتفرم TENAA پدیدار شده است، بنابراین بعضی از ویژگی‌هایی آن مشخص شده است. گوشی iQOO Neo۷ دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED است و از تراشه Dimensity۸۲۰۰ قدرت می‌گیرد، این تراشه با رم LPDDR۵ و حافظه ذخیره‌سازی UFS۳.۱ همراه شده است.

ویژگی‌های گوشی iQOO Neo ۷ SE +عکس

ابعاد این گوشی هوشمند ۸.۵۸ * ۷۶.۹ * ۱۶۴.۸۱ میلی‌متر است و وزن آن ۱۹۳ گرم است. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن +Full HD است از تراشه Dimensity۸۲۰۰ بهره می‌برد و با هشت، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. گوشی هوشمند ذکر شده با سیستم‌عامل Android۱۳ OS اجرا می‎‌شود.

گوشی هوشمند iQOO Neo۷ SE دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با یک جفت دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. یک اسکنر اثرانگشت نیز زیر نمایشگر این محصول تعبیه شده است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری دو سلولی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های گوشی iQOO Neo ۷ SE +عکس

گوشی هوشمند IQOO Neo ۷ SE در سه نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس