کد خبر 1440564
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
گوشی

گوشی تاشو بعدی اوپو موسوم به Find N۲ احتمالاً از نمایشگر تاشو ۷٫۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی نمایشگر تاشو و صفحه‌نمایش بیرونی و تراشه‌ی Snapdragon ۸+ Gen ۱ بهره خواهد برد.

به گزارش مشرق، هفته‌ی گذشته، گوشی تاشو اوپو Find N۲ با شماره مدل PGU۱۱۰ در پلتفرم گواهی ۳C چین رؤیت شد. این موضوع نشان می‌دهد شاید دستگاه مذکور ماه آینده برای بازار داخلی چین دردسترس قرار گیرد. پیش‌ازاین در برخی گزارش‌ها، اطلاعاتی درمورد قابلیت‌های این گوشی ارائه شده و اکنون افشاگر قابل‌اعتماد، DigitalChatStaion تقریباً همه‌ی مشخصات فنی محصول تاشو بعدی اوپو را به‌اشتراک گذاشته است.

اوپو Find N۲ از صفحه‌نمایش تاشو ۷٫۱ اینچی AMOLED E۶ با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۷۹۲ پیکسل بهره خواهد برد. این محصول همچنین به نمایشگر بیرونی ۵٫۴۸ اینچی AMOLED E۶ با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۱۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد.

Find N۲ اوپو به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را به‌همراه پوسته‌ی سفارشی ColorOS ۱۳ اجرا خواهد کرد. این دستگاه همچنین از تراشه‌ی Snapdragon ۸+ Gen ۱ بهره خواهد برد و از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن می‌توان به باتری ۴۵۲۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد.

نسل بعدی گوشی تاشو اوپو از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی نمایشگر بیرونی و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دیگر روی نمایشگر داخلی تاشو خود بهره خواهد برد. جزیره‌ی دوربین اصلی این دستگاه نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX۸۹۰ سونی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر IMX۵۸۱ و زاویه‌ی دید ۱۱۴ درجه و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX۷۰۹ خواهد بود.

اوپو Find N۲ همچنین به پردازش‌گر سیگنال تصویر (ISP) اختصاصی این شرکت موسوم به MariSilicon X مجهز خواهد شد و علاوه‌براین برای ارائه‌ی عملکرد بهتر در تصویربرداری از بهینه‌سازی‌های Hesselblad استفاده خواهد کرد. ضخامت این دستگاه ۱۴٫۶ میلی‌متر و وزن ان ۲۳۷ گرم اعلام شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است این محصول در دو مدل با بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای و چرمی عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های اخیر علاقمندان می‌توانند محصول مورداشاه را در رنگ‌ مشکی، سفید و سبز خریداری کنند.

انتظار می‌رود اوپو Find N۲ درکنار Find N۲ Flip تا اواسط دسامبر و در رویداد INNO Day ۲۰۲۲ در چین معرفی شود.

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس