کد خبر 1442834
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
شهادت سرباز مدافع امنیت در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار و شهادت سرباز مدافع امنیت خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری اظهار داشت: شب گذشته در محل “دکه‌بازار” واقع در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان چابهار دو شرور مسلح به دو سرباز وظیفه پلیس راهور که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه سریعا از محل متواری شدند که براثر این تیراندازی به دلیل شدت جراحات وارده سرباز وظیفه “عارف هوتی” به فیض شهادت نائل و سرباز وظیفه “بنیامین فاضلی” از ناحیه کتف مجروح می‌شود.

وی تصریح کرد: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه و سرنخ های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف گشت پلیس راهور آغاز شد.

سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به سمت مدافعان امنیت اظهار داشت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده‌ایم و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    10 0
    طبق قانون ماموران انتظامی چه کادر راهور چه سرباز میتونن مسلح باشن و پیش بینی ها و سلاح ها در سطح هر یگان برای این موارد در نظر گرفته شده .چرا وقتی شرایط امن نیست این عزیزان را بدون سلاح به میدان جنگ میفرستیم.
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 0
      چون شرایط حکم میکرد
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      اولا شرایط حکم می‌کرد دوما همه شهدا که بدون سلاح نبودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس