کد خبر 1443531
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
هلهله خاتمی و تاجزاده و رفقا روی آوارهای متروپل

محمد خاتمی روز گذشته بیانیه‌ای به مناسبت روز دانشجو (۱۶ آذر) منتشر کرد که نکات قابل تأملی دارد، بی آنکه در مورد خود خاتمی نکته جدیدی بتوان از آن استنباط کرد. خاتمی سال‌هاست همین است.

به گزارش مشرق، کبری آسوپار فعال رسانه ای طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: پس از بیانیه دیروز محمد خاتمی، حالا شاید محمدعلی ابطحی جواب گلایه خود را گرفته باشد که چرا نامه‌های خاتمی به رهبری پاسخی نگرفته است. نمی‌شود هم خدا را خواست و هم خرما را؛ نمی‌شود روی مرز حق و باطل حرکت کرد و به وقت منفعت، گاه این سو خزید و گاه آن سو و نامش را حرکت اصلاح‌خواهانه گذاشت. از قضا این حرکت زیگزاگی اوج محافظه‌کاری است.

محمد خاتمی روز گذشته بیانیه‌ای به مناسبت روز دانشجو (۱۶ آذر) منتشر کرد که نکات قابل تأملی دارد، بی آنکه در مورد خود خاتمی نکته جدیدی بتوان از آن استنباط کرد. خاتمی سال‌هاست همین است.

مهم‌ترین بخش بیانیه خاتمی را باید همان جایی دانست که می‌نویسد «اینک که جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد، به گونه‌ای کم سابقه و شاید بی سابقه فرهیختگان، استادان، نخبگان و دانشجویان را در اصل حرکت حاضر می‌بینیم.»

شعاری که خاتمی آن را «زیبا» و نشانه «حرکت جامعه به سوی آینده بهتر» می‌داند، فارسی‌شده شعار کردهای تجزیه‌طلب «ژن، ژیان، ئازادی» است. کلمات خوب وقتی در معنایی دیگر به کار می‌رود یا وقتی نماد یک گروه، یک حرکت یا یک جریان سیاسی می‌شود، بار معنایی دیگری می‌گیرد و خاتمی می‌داند این شعار در چه معنایی به کار می‌رفته و می‌رود.

با این عبارات، خاتمی پیوستگی خودش را با جریان آشوب اخیر در کشور اعلام می‌کند. او یک روزه این بیانیه را ننوشته است و بی‌راه نیست اگر احتمال دهیم دو نامه را با هم نوشته است، یکی را برای دفتر رهبری فرستاده و یکی را در پوشه نگه داشته که اگر پاسخ دلخواه از آن سو گرفته نشد، این طرف را داشته باشد و از آنجا رانده و از اینجا مانده نشود!

آن روزها هم که پیک‌هایی از کوفه به مکه می‌رفت و نامه‌های کوفیان به حسین بن علی (ع) را می‌برد، همزمان نامه‌هایی از کوفه به دمشق و برای یزید بن معاویه لعنه الله علیهما می‌رفت و شهید آوینی در «فتح خون» نکته دقیقی می‌آورد که «متأسفانه تاریخ متن همه آن نامه‌ها را که به مکه و دمشق فرستاده شده و نیز نام امضاکنندگان آن را، برای ما ضبط نکرده است. اگر چنین اسنادی را در دست داشتیم، مطمئناً می‌دیدیم که گروهی بسیار به خاطر محافظه کاری و ترس از روز مبادا زیر هر دو دسته از نامه‌ها را امضا کرده‌اند.»

‌خاتمی می‌خواهد هم سمپات‌های برانداز را و هم نظام را با هم داشته باشد و از هر دو پلی برای به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان بسازد و اینگونه هر دو را می‌بازد. این سو رهبری بارها تلویحی از او خواسته‌اند ظلمی را که سال ۸۸ و نیز در همین ماجرای اخیر به نظام کرده است، جبران کند و او نخواسته شفاف و صادق باشد و آن سو، براندازان به سانتیمانتالیسمی که خاتمی، آن هم صرفاً در حرف و بیانیه جاری می‌کند، قانع نیستند و فریب موج سواری او را نمی‌خورند. اینگونه است که او هم خدا را از دست می‌دهد و هم خرما را؛ و هم پل رسیدن به قدرت را نساخته، تخریب می‌کند. این سرنوست وسط‌بازهایی است که خود را «اصلاح‌طلب» می‌نامند.

خاتمی بعید است جرئت کند به میان همین دانشجویان اقلیتی برود که حرکت و حضور آن‌ها در اتفاقات اخیر را به نام همه دانشجویان مصادره و تحسین کرده است. آن‌هایی که براندازی و مقابله با اصل نظام برایشان هدف حرکت سیاسی شده است و همان را هم به فحاشی رکیک آلوده‌اند، برایشان خامنه‌ای و خاتمی و رئیسی و روحانی یکی است و وقتی علیه «آخوند» فریاد می‌زنند محمد خاتمی را استثنا نکرده‌اند.

او تجربه حضور در میان براندازان که نه، اما در میان دانشجویان رادیکال اصلاح‌طلب را دارد و همان روز دانشجوی سال ۸۳ وقتی صدای شعارهایشان علیه خاتمی بالا رفت، دیگر از این اداهای اصلاح‌خواهانه خبری نبود و خاتمی صریح، تند و با فریاد تهدیدشان کرد که «کاری نکنید بدهم بیرون‌تان کنند، آدم باشید!» حالا چه شده است، به مسئولان دیگر که رسید، فحاشان رکیک، آدم شده‌اند؟!

خاتمی سوار بر اعتراضاتی شده است که از آن او نیست؛ چه آنکه او در بزنگاه انتخاب میان نظام و براندازان نظام، در ادامه همه این سال‌های ۸۸ تاکنون، ترجیح داد وسط باز باشد و حالا نامه‌اش به رهبری بی‌جواب می‌ماند و دفاعش از دانشجویان برانداز هم صرفاً تیترهای زیبایی برای رسانه‌های اصلاح‌طلب می‌سازد و مورد استقبال براندازان قرار نمی‌گیرد. او از همه سو رانده و مانده است، چون همه از «نفاق» حس تنفر دارند. مولوی زیبا حال امثال او را وصف می‌کند:

دوش چه خورده‌ای دلا راست بگو نهان مکن.

چون خمشان بی‌گنه روی بر آسمان مکن

باده خاص خورده‌ای جام خلاص خورده‌ای

بوی شراب می‌زند خربزه در دهان مکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 8
  • محمد IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    7 77
    بسم الله الرحمن الرحیم زن زندگی آزادی
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      17 2
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند سربازان ما در ایران میلیون‌ها کاربر اینترنتی هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • ح IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      3 0
      چرا تا کم میارید میرید سمت قشر مذهبی؟؟ کیه که ندونه بیشتر از همه به همین الله و اسلام فحش میدید و باهاش مبارزه میکنید؟؟
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      52 5
      بر ممد سوروس یهودی لعنت !!!
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      39 5
      لعنت خداوند بر خاتمی، روح....،هاش...
    • مهدی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      27 4
      زن، زندگی، آگاهی صدق الله العلی العظیم
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      28 3
      می نویسی بسم الله بعد شعار ضد خدا میدی!!!! خداوند متعال ضد آزادی حیوانی هست اونی که مسخواید تو جنگل ها موجوده!!!
    • آرش IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      10 1
      بسم‌الله الرحمن الرحیم.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      15 2
      استفاده از بسم الله مصداق بارز نفاق و یا شاید بهتر بگویم خباثت است
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      17 2
      بسم الله با کلام شیطان همخوانی ندارد
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      16 2
      روحانیون غرب گرا و غرب زده مثل خاتمی باید خلع لباس بشن.متاسفانه این جماعت با لباس و ظاهر اسلامی باعث بدنام شدن و تحریف دین میشن.باید خلع لباس بشن‌.از اول انقلاب تا الان اینا با ظاهر اسلامی و باطن آمریکایی در به انحراف کشاندن انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکردن.در ۸ سال اخیر دولت روحانی با بی تدبیری و فساد باعث نارضایتی های مردم شد. چرا این جماعت هنوز لباس روحانیت در تن دارن؟
    • اصغرآقا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      15 1
      اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. برو پی کارت. شما را با خدا چه کار؟
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      11 0
      زن زندگی آزادی ! خشونت ترور ناامنی
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      13 0
      بسم الله الرحمن الرحیم ساکت شو
    • مهدی مختاری 291 IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      2 0
      «زن، عفت، شهادت» ؛ «ایرانی بیدار است از فتنه گر بیزار است» ؛ «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» ؛ «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» ؛ «مرگ بر ضد ولایت فقیه» ؛ «خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است» ؛ «درود بر خمینی» ؛ «درود بر خامنه ای» ؛ «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس و آل سعود و مرگ بر هر کسی که از آن ها حمایت می کند»
    • رضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      دوش چه خورده‌ای دلا راست بگو نهان مکن. چون خمشان بی‌گنه روی بر آسمان مکن باده خاص خورده‌ای جام خلاص خورده‌ای بوی شراب می‌زند خربزه در دهان مکن
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    19 3
    اقای خاتمی به عنوان نماد روحانی نمای غربزده در بیانیه خود حاکمیت را به همراهی اشرار مسلحی توصیه میکند که علنا و صریحا همه نمادهای دینی و انقلاب را به با شدید ترین و رکیکترین شکل مورد حمله قرار دادند . مساجد را اتش زدند و چادر از سر بانوان کشیدند و مدافعان امنیت را بطور وحشیانه شکنجه کرده و به شهادت رساندند . اقای خاتمی از کسانی دفاع میکند و شعار انان را زیبا میداند که شعار بی ناموسی سر دادند و در ملاء عام لخت شدند و به همه مقدسات دینی و انقلابی با زشت ترین الفاظ بی شرمانه حمله کردند و ده ها زن و مرد و کودک را به خاک و خون کشاندند . اقای خاتمی از جمعی پرخاش گر / گفتگو گریز / بی منطق و خشونت گرا که یکی از اصلی ترین مطالبه انان مطالبات جنسی و ازادی های غرایز حیوانی بود و علنا و اشکارا شرب خمر کردند حمایت میکند !!اقای خاتمی برای چندمین بار صریحا از گفتمان و رفتار خشونت / شکنجه / قتل / اتش کشیدن اموال مردم / ایجاد ارعاب / تجزیه طلبی / حمله به نمادهای دینی / کشف حجاب / دین ستیزی و بر اندازی نظام دینی حمایت کرد.
  • امیر IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    14 2
    از نخستین حضور شوم و بوی تعفن ممد تمدن و دیگر هم پالانی ها که بیش از دو دهه گذشته ، بوی تعفن که نشان دهنده سر در فاضلاب غربگدایان دارد ، خود را آشکار کرد . نه یک فرد که همه این دار و دسته شیاطین نیویورکی و اراذل و اوباش باید محاکمه علنی شوند . وگرنه چندی بعد همین آش و است و همین کاسه
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    11 2
    خاتمی، موذی بزرگ، پدر فتنه ها و بانی دوقطبی سازی مردم و جامعه به دوم خردادی و غیر آن، از 76 تا الان و تا حداقل 20 سال دیگه هم به نظر میاد سرحال و سرزنده در عرصه فتنه گری حضور داشته باشه. همیشه وسط دو تا صندلی میشینه نه اینوری نه اونوری. هیچ کس هم نیست این یارو و پادو رو بنشونه سر جاش؟؟
  • Mehdi IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 6
    این کبری اسوپار کی هست؟
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    10 2
    اقای خاتمی بعنوان اصلاح طلب غربگرا در بیانیه خود علنا و صریحا از خشونت حداکثری و مبارزه مسلحانه برای فشار به نظام اسلامی حمایت کرد .
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      1 0
      خاتمی سال ۸۴ دولت را تحویل داد اما مدیران مرید او در تمام دستگاه ها لانه کرده اند و مزورانه مشغول کارشکنی شدند در دولت روحانی فعالیت‌های انها علنی شد ودوباره شروع به لفت و لیس کردند !! همه کارمندان دولت انها را می‌شناسند چون بسیار جاه طلب و بی رحم هستند و برای مخالفان پرونده سازی میکنند و معروف به مدیران خاتمی هستند !!! ساده لوحانه است اگر تصور شود که ا و خانه نشین و عزلت نشین شده است!!البته دولت رییسی هم از گزندشان در امان نیست هرچند فرتوت و به سن بازنشستگی رسیده اند سخت میشه انها را پاکسازی کرد!!
  • سعید IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    15 2
    تفسیر خاتمی از « زن،زندگی،آزادی» موجوداتی مثل مصی قمی کلا(بیمار صعب العلاج روانی)،رکسانا صابری جاسوس اجنبی ،مرجان شیخ الاسلام(دزد ۷میلیون یورو از اموال عمومی) است و... رجاله هایی هستند که پروتکل یهود را پیگیری میکنند! آقای خاتمی! زنان و مردان شما هورمونی و تغییر جنسیت داده اند
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    12 2
    خاتمی که معلوم الحاله
  • رضا IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    16 2
    به نظرم حضور 8 ساله آقای خاتمی در راس قوه مجریه بزرگترین ظلم به مللکت در سالهای پس از انقلاب بوده است
  • علی افصحی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    خاتمی به شعار یک مشت رجاله هرزه گفته شعار زیبا! وفرهیختگان را همگام با آن ها دانسته و این جماعت منگ فاسد را رو به آینده ای پرامید روان دانسته دیگر باید برای خاتمی همان صفتی که امیرالمومنین علی علیه السلام به معاویه داد را باید در این زمانه اعطا کرد و گذشت امیرالمومنین می فرماید ساجهد فی ان اطهر الارض من هذالشخص المعکوس و الجسم المرکوس تلاش می کنم زمین را از وجود منحوس معاویه پاک کنم معاویه ای که شخصی معکوس و جسمی مرکوس دارد یعنی واژگونه فکر یا برعکس میرزاست و به لحاظ رفتاری هم بسیار بد عمل و بد کنش است. شخص معکوس حق را باطل جا می زند و باطل را حق!جسم مرکوس نیز بد کنش و بد عمل است که راه مقابله با چنین فردی نیز در قاموس مولی علی تلاش برای پاکسازی زمین از این موجود معکوس و مرکوس !است. خاتمی هم فقط یک ویژگی بیشتر ندارد و آن این که فرمایشات حق امام خامنه‌ای را به بدترین شکل ممکن برعکس کرده و نیز رفتارش را درست برخلاف رهبری عزیز انجام می دهد اگر امام خامنه‌ای می فرماید این فتنه آمریکایی ، عبری و ارتجاعی بوده و همراهانش یا جاهلند با غافلند یا مزدور ! و فتنه، یک فتنه امریکایی است اما خاتمی معکوس و مرکوس فرمایش حضرت آقا را بر عکس کرده و می گوید فرهیختگان همراه شعار زن زندگی آزادی اند !یعنی فحاشان، قاتلان، منحرفان اخلاقی، تجزیه طلبان، قمه زن ها، زنان خیابانی، اراذل و اوباش ، فرهیختگانند و اعمالشان که تخریب و ویرانی ، سوزاندن و غارت و....است روبه آینده ای روشن!!!. نفرین شهیدان و خانواده های شهدا و آسیب دیدگان و مجروحین در راه تأمین امنیت نصیب خاتمی معکوس و مرکوس باد.
  • قریشی بوکانی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    یه جای تصویر خیلی جالبه منو یاد ضحاک ماردوش انداخت ... خاتمی روی شونه چپش کله زیباکلام نشسته مانند ضحاک که هر روز باید مغز چند جوان رو میخوردن اینها هم با تحریک جوانان و دهه هشتادی ها همین کار رو می کنند ... ضحاک و مار روی شونه ش!
  • فاطمه IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    7 2
    احسنت. عالی. دست مریزاد
  • محمدایوب IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    15 2
    ضربه ای که خاتمی به دین و اسلام وکشور زد شاه نزد برای ازبین بردن یک چیزی از جنس همان چیز استفاده میکنند مانند برای بریدن شیشه از الماس استفاده میکنند حال استکبار جهانی برای ضربه به دین و اسلام از دزدان لباس پیامبر استفاده کرده و می‌کنند مانند همین خاتمی وحسن فریدون ومجمع روحانیون ومجمع متخصصین واخوند در سایه
  • US ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    15 3
    آيا واقعا خاتمى و امثال او نمى فهمند كه منظور از ؛زن؛زندگى؛ آزادى؛ در واقع ؛زن؛هرزگى؛رسوائى؛ميباشد كه زنان غرب دچار اين منجلاب شده اند و را ه نجات ندارند و ميخواهند زنان نجيب ايران را نيز با سه كلمه فريب انگيز بآن منجلاب بكشانند؟ اما دختران و زنان ايران هشيار تر از آن هستند كه گول دشمنان دوست نما را بخورند.
  • US ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    12 3
    آيا واقعا خاتمى و امثال او نمى فهمند كه منظور از ؛زن؛زندگى؛ آزادى؛ در واقع ؛زن؛هرزگى؛رسوائى؛ميباشد كه زنان غرب دچار اين منجلاب شده اند و را ه نجات ندارند و ميخواهند زنان نجيب ايران را نيز با سه كلمه فريب انگيز بآن منجلاب بكشانند؟ اما دختران و زنان ايران هشيار تر از آن هستند كه گول دشمنان دوست نما را بخورند.
  • محمدایوب IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    14 2
    مثالی است که می گوید بی حجابی زن از شوهر اوست حالا مثال این درباری زمان شاه است وکم کاری دادگاه ویژه روحانیت است اگر دادگاه ویژه روحانیت به وظیفه خود عمل میکرد ودزدان لباس پیامبر را خلع لباس میکرد امروز شاهد یاوه گویی های خاتمی همکار جورج سوروس برانداز نبودیم
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      29 2
      اگر آن روزی که خمینی کبیر به جوانان ایرانی فرمودند عمامه را از سر آخوندهای فاسق و نفوذی «چون خاتمی روح.... و هاش...» بر دارید گوش کرده بودیم کشور گرفتار این همه مصیبت نمی شد
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    12 1
    خاتمی وابطحی درنقش وخود معاویه و عمرعاص با لباس روحانیت هستند ووصل به استکبار بیشتر با جیره و مواجب
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    8 1
    بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم إِنَّ الْمُنَافِقِينَ فِي الدَّرْكِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَلَن تَجِدَ لَهُمْ نَصِيرًا 145
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    12 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    12 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    11 1
    لعنت خدا بر خاتمی
  • محمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    7 4
    یاد شعارهای سال 88 مان بخیر بر اولی و دومی و سومی لعنت
  • ... IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 8
    دود دعواها و تسویه حسابهای حزبیتون ملتو کور کرد تا کی شاهد دعواهاتون باشیم
    • محمد IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      8 2
      طبق سنت الهی ، مبارزه حزب شیطان با حزب خدا از اول خلقت از زمان هابیل و قابیل بوده و تا آخر خواهد بود و تا مبارزه هست ما هستیم ، هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    12 2
    ژن ژندگی آژادی تژریق منقل
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      9 1
      ژل، تزریق جراحی مرد مخ زن ، عیاشی
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    10 1
    خاتمي میتونه خودش و خونوادش رو با این شعار زیبا لخت کنه، درخونه اش رو به رو دارندگان کوکتل مولوتوف باز کنه، بزاره ناموسش رو ببرن، خودش رو لت و پار کنن، بعدش بیاد اگه حرفی داشت می‌شنویم! من که ازش به جدش شکایت می کنم، که برا حجابم ارزش قائل نبوده و اینطور چرت و پرت گفته!
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    13 0
    مردم با بیداری و بصیرت و با ولایت مداری پیروز همه میادین خواهند بود
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    14 0
    مهره سوخته و بی ارزشه
  • علی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    11 0
    این رفتار خاتمی شبیه رفتار فرد مذبذب هست ضمن اینکه خاتمی نیاز دارد خود را بعنوان رهبری این اغتشاشات و اعتراضات جابیاندازد تا شاید بتواند دوباره لیدری خود را ثابت کند که هنوز جریان اصلاحات نمرده است ضمن اینکه جریان اصلاحات میداند اغتشاشات اخیر که توسط سرویسهای جاسوسی بیگانه و با جمع آوری تمام گروههای ضدانقلاب و هدایت آنها صورت گرفته دارای رهبری واحد نمی باشند که نمونه و مصداق واقعی آن را میتوان در تعداد پرچمهای مختلف علم شده در خارج از کشور دید و برای همین هم این جریان سیاسی خواسته بر این موج سوار شده و بگوید هدایت و رهبری این اعتراضاات و اغتشاشات از این پس بی سر نیست تا بخیال خود بتوانند گامهای بعدی را بردارند ام خاتمی باید این را بداند و بفهمد که برداشتن گام عملی او در جهت براندازی مستقیم به معنای محاربه با نظام اسلامی است و این بار نمی تواند از حضور دردادگاه نظام اسلامی شانه خالی کند و اگر در ماجرای فتنه 88 بنوعی توانسته خود را از چنگ قانون برهاند اینبار قطعا قوه قضائیه بسراغش خواهد رفت و این خواست مردم ایران میباشد
    • محمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      9 0
      همیشه فتنه گران سوار اغتشاشات می شدند این بار اینقدر شکست خورده اند که حاضرند به اغتشاشاگران تروریست و لخت سواری بدهند.... خداوند یا شکر از این بهتر نمی شد این جماعت فرصت طلب و ساپروفیت رسوای عالم گردند
  • خلیل IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    9 0
    اصلاح طلبان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در ایران هستند پس از خاتمی توقعی بالاتر از این نیست. انشاالله روز به روز آبروی این دشمنان اسلام و ایران از بین خواهد رفت و مردم پی به ماهیت پلید شأن میبرند
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    6 0
    چیکار کنه هوس رفتن به ایتالیا و میز پر از شرااب یادمان که نرفته
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    7 0
    دیدن روحانی خیلی گند زده رفسنجانی هم که فرت دوباره اینو فرستادن جلو ولی دستتون برا مردم رو شده نوبت فرت شدن تو هم میرسه
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    5 0
    مستر خاتمی این ازادی هرزگی دقیقا از سخنرانی شما در جمع دانشجویان اغاز شد ان زمان که دستها را بالا بردند تا به نام تشویق برای شما ساق دستهایشان هویدا شود از ساق دست شروع شد الان رسیده به ساق پا. ای دو صد لعنت بر اصلاحات باد
  • کارمند ساده IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    5 0
    اگر تاریخ 200 یا 300 ساله اخیر ایران را بخوانیم می توانیم یک الگو اعم از لباس و حرکت و شان و طبقه و پست و درجه .... آنها بدست بیاوریم و دیگر فریب نفوذی ها چه خواسته و چه نخواسته را در هیچ لباسی نخوریم والا تو خود بخوان حدیث مفصل از تکرار تاریخ ایران و اسلام
  • حرف حساب IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    8 0
    خاتمی بعید است جرئت کند به میان همین دانشجویان اقلیتی برود
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    6 0
    نفرمائید ممد خاتمی بفرمائید ام الفتنه
  • DE ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    7 0
    قش مدعیان اصلاحات در آشوب‌ها! اینها هیچ نقشی در آشوبها نداشته اند .تازه به نظم و امنیت و اقتصاد و آرامش کشور در این ۳۴ ساله که دولت و همه چیز دستشون بود کمک کردند.زیرا اصلاحطلبها سالهاست هرچه دزد و رانتخوار و دلال و شیتیلبگیر و حرامخوار و نزولخوار و غربگدای وطن فروش و تجزیه طلب و منافق و بهایی و جاسوس واراذل و اوباش وقداره بند کیف دزد و منحرف اخلاق و سه نیملیتری های بیسواد و متوهم....هست را زیر یک پرچم جمع کرده مشغولشون کرده خرابکاری نکنند وگرنه اینها در کل کشور به همه جا اغتشاش میکردند و همه جا را اصلاحات مالی میکردند.حالا قدر اصلاحات این فداییان و بازماندگان نهضت آزادی را بدانید یه بار در فتنه ۸۸ و یه بار هم حالا درب طویله شون را باز کردند ببینید کشور چی شد. حالاهم دوباره وقتی آخرین تودهنی را از مردم خوردند بایستی کل طویله گاوهای شیرده اصلاحات را هم تعطیل کرد.اینها گاوهای شیرده دنیای سیاست غرب در ایران هستند .اینها حداقل همه چرک ولجن را یکجا جمع کرده اند .شما چکار کردید .هرچه دزد و رانتخوار و وطنفروش و جاسوس و بهایی منافق...بود را از بین خودتون بیرون کردید.خب معلومه جمع میشن اینجا.والا رو رو برم.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    یکدفعه بگوئید میخواهید این خائن راازممنوع التصویری آزاد کنید-بی شرفها
  • ح ر IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    کثافتکاری که میرحسین موسوی احمق راه انداخت مقصر اصلیش خاتمی بود که اگر همان اول این چند نفر تیرباران می شدند بساط خیلی از این اصلاح طلب های آشغال جمع شده بود و اینقدر خرابکاری نمی شد.
  • ناشناس IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    خاتمی داره تلاش می کنه از تو قبر بیاد بیرون چون خوب میدونه که خیلی وقته مرده حتی اصلاح‌طلبان هم دیگر او را محبوب نمی‌دانند مشکل اصلی این است که کمتر کسی به این فکر می کند که اقتصاد وسیاست و اجتماع هر چه هست محصول کاشت ایشان و همفکرانش است که رئیسی مجبور به برداشت است بروید ببینید زمانی که این آقا وزیر ارشاد دوران موسوی بود به چه فیلمهای مجوز نداد یا داد
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    صدای خاتمی امثالهم مصداق این این آیه قران هست سوره لقمان آیه 19 : وَاقْصِدْ فِي مَشْيِكَ وَاغْضُضْ مِنْ صَوْتِكَ ۚ إِنَّ أَنْكَرَ الْأَصْوَاتِ لَصَوْتُ الْحَمِيرِ (پسرم!) در راه‌رفتن، اعتدال را رعایت کن؛ از صدای خود بکاه (و هرگز فریاد مزن) که زشت‌ترین صداها صدای خران است امام علی ع درمورداینکه زشترین صدارا صدای خران می داند خدا بزرگوارتر است از آن كه موجودي را بيافريند بعد همان مخلوق را زشت بشمارد. بعد امام ادامه داد اين مثالي است براي آن دو نفر كه خودشان در جهالت و نفهمي مثل الاغ بوده و فرياد هاي گوش خراششان مثل فرياد الاغ بود. به گفته بعضی از معبران چون صداي الاغ شبيه ترين صداها به صداي اهل جهنم است زيرا اول آن زفير و آخر آن شهيق داشته و بسيار بلند است به گونه اي كه پرده گوش را مي آزارد، از اين رو زشت ترين شمرده شده است.فریاد فریاد مجریان شبکه های معاند همانند عنتر نیوز در کشور عر عرستان یا صدای مسیح لجن نژاد فخرآور زالومه سیما ثابت ووووواز همین صدا خران هست
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      احسنت طیب الله انفاسکم
  • حجت جوادی شیرازی IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    باورمان این است خاتمی مهره ی بیگانگان است اما او هنوز ماهیتش برای همه ی مردم شفاف نشده او دیدارش با جرج سورس را هنوز هم انکار می‌کند او نه در بین مردم جای دارد و نه حتی بین اپوزیسیون والله یشهد المنافقین لکاذبون
  • حجت جوادی شیرازی IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    باورمان این است خاتمی مهره ی بیگانگان است اما او هنوز ماهیتش برای همه ی مردم شفاف نشده او دیدارش با جرج سورس را هنوز هم انکار می‌کند
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    خاتمی ختم خیانتکاران است. پس، واکاوی خودش و بیانیه اش ارزش وقت گذاشتن ندارد.
  • ملت IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    خاتمی و ابطحی همان دن کیشوت و خدمتکار او هستند که در خیال خود مبارزه می‌کنند اما آنها بیمارانی قابل ترحمی هستند که باید به آنها ترحم کرد چون آنها در حال مرگ هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس