کد خبر 1443502
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیل‌گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

خاتمی، بدون اشاره به سابقه ضد آمریکایی ۱۶آذر و جنایات مزدوران آمریکا از جمله در فتنه اخیر نوشته است:

"باوجود درد وداغی که از خونهای ریخته شده و آسیبهای مردم بردل داریم، جای خوشوقتی است که شاهد حضور دانشجویان در جریانهای اخیر هستیم. آنچه موجب تأسف فراوان است، بازداشت وایجاد محدودیت برای دانشجویان است. اینک که جامعه باشعار زیبای زن زندگی آزادی، حرکت بسوی آینده بهتر را نشان می دهد، نخبگان ودانشجویان را در حرکت حاضر می بینیم. مسئولان این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا دست یاری به سوی آنان دراز کنند".

اما همین آقا ۱۶ آذر ۸۳ در دانشکده فنی، هنگامی که از سوی برخی طرفداران اصلاح طلبان هو شد، از کوره دررفت و گفت: "این خلاف دموکراسی است؛ این چه وضعی است که ایجاد کرده‌اید، مگر شما چند فر هستید که هو می‌کنید؟ کاری نکنید که بگویم بیرون تان کنند، آدم باشید وگوش بدهید".

حالا همین آقا، سرپوش بر رفتار اقلیتی از دانشجویان می گذارد که در چند ماه گذشته اقدام به هتاکی، فحاشی ناموسی، شکستن در و پنجره سلف، حمله و آسیب به دیگران و تهدید برای تعطیلی کلاس ها کردند! با مزه نیست؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    26 0
    پیرانه سری عشق جوانی به سرش زد! پیر فرتوت زمانت چپ ها دوره ت به سر اومده این چرت و پرتای دهه هفتادیت دیگه خریدار نداره! برو فکر قبر قیامتت باش این بوی کباب نیست دارن خر داغ میکنن!
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      6 0
      واقعا!!!! این آقا در زمان ریاستش بیشترین سرکوبها و فیلترینگ رو انجام داد بی عرضه ترین ترسو ترین و آفیت طلب ترین و کم حافظه ترین مسئول تاریخ ایران
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    18 0
    دیگه کسی کاری به خاتمی نداره چرا خودشو قاطی میکنه. برو بنده خدا مراحل انتهایی زندگیت رو برنامه ریزی کن دیگه دوره شما ها نیست
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      3 1
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند سربازان ما در ایران میلیون‌ها کاربر اینترنتی هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    14 0
    اقلیتدانشجوهای اوباش نماینده لمپنیسم هستند و به هیچ قیدی مقید نیستن. اونا تفکر شما وحزب سیاسیتون رو نمایندگی نمیکنن اقای خاتمی. و از لحاظ مسلک هم ردیف ملیشای منافقین در دهه شصتند. پس خودتون رو به اینا نچسبونید که کلا چیز ها نچسبی هم هستند
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    11 0
    حالا پلیس اینارو ول گذاشته میره دنبال آفتابه دزدا
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    8 1
    با این مماشاتها خواهید دید همین اصلاح طلبان روزی این کشور را تکه تکه و نابود خواهند کرد و تاریخ ازمسئولان بی کفایت به تلخی یاد خواهد نمود نگذارید این منظره بوجود آید فعلا که قدرت اجرایی ندارند اینطورند وای بحال روزی که دوباره سوار خر مراد شوند مملکت را دوباره و بدستور اربابانشان نابود میکنند
  • US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    4 1
    خداوند روح پرفتوح حضت آيت الله سيدحسن اصفهانى را در جوار رحمت خود قرار فرمايد كه در پاسخ شخصى كه از آن معظم له پرسيد ؛آقا از آخوند دزد ميشود؛؟ آقا در پاسخ فرمود نه از آخوند دزد نميشود و لى از دزد آخوند ميشود. اين درست مصداق خوبى است در حق خاتمى كه در لباس آخوندى دارد طرارى ميكند.
  • US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    6 1
    خداوند روح پرفتوح حضت آيت الله سيدحسن اصفهانى را در جوار رحمت خود قرار فرمايد كه در پاسخ شخصى كه از آن معظم له پرسيد ؛آقا از آخوند دزد ميشود؛؟ آقا در پاسخ فرمود نه از آخوند دزد نميشود و لى از دزد آخوند ميشود. اين درست مصداق خوبى است در حق خاتمى كه در لباس آخوندى دارد طرارى ميكند.
  • علـی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 0
    جسارتا! چه حوصله‌ای دارید جناب ایمانی! خاتمی کیلو چنده؟ دوره زمونه عوض شده. تاریخ مصرف اینا تموم شده...، منتها هنوز توی توهم سالهای گذشته سیر میکنن. فکر کرده خبریه اومده شاید از این نمد کلاهی نصیبش بشه!!
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    5 0
    داعشجوی وحشی را از دانشگاه اخراج کنید.از داعشجو خسارت صدماتی را که وارد کرده بگیرید.
  • ج د ا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    5 0
    آفتاب پرست تشریف دارند و رنگ عوض میکنند... زمانی که کسانی بر ضد آنها باشند بد است... چه اقلیت و چه اکثریت... زمانی که کسانی با نظرات خیانت بار آنها باشند خوب است و باید حمایت شوند...چه اقلیت و چه اکثریت باشند...
  • FR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    4 0
    سر دسته همه مزدوران غرب و منافقین همین اخوند ظاهر الصلاح است …
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    تهوع آورتر از اصلاح طلب ندیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس