کسی حق ندارد دانشجو را از کلاس بیرون بی‌اندازد

شهردار تهران گفت: دشمن اسرائیل و بن سلمان است که حامی داعش است که زن‌های مسلمان و غیر مسلمان را در بازار می‌فروشد من نوکر شما دانشجویان هستم.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی حاضر شده بود گفت: از حدود ۳۳ سال پیش که بنده به عنوان دانشجو در دانشگاه وارد شدم تمام توجه خود را بر تراز دانشجویی قرار دادم.

وی ادامه داد: روز گذشته در دانشگاه شریف اعلام کردم که تراز کنونی با تراز گذشته فاصله بسیاری دارد و تراز دانشجویان انقلاب در سطح جهانی بود.

شهردار تهران بیان کرد: چهار سال پس از کودتای ننگین، آمریکایی‌ها با دنبال دریافت مدال افتخار در دانشگاه تهران بودند اما خروش دانشجویان بر استبداد خارجی و داخلی بود.

زاکانی با بیان اینکه سال ۵۸ وقتی دانشجویان وارد لانه جاسوسی شدند انقلاب دومی را رقم زدند گفت: انقلاب دوم مقابله با پلشتی‌های استکبار در لانه جاسوسی و قلب تهران بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور دانشجویان تحولی عظیمی رخ داد گفت: اما در گذر زمان متوجه شدیم قد و قواره جنبش دانشجویی مانند سابق نیست اما دانشجویان رسالت بزرگ بازگشت به خویشتن را برعهده دارند.

شهردار تهران گفت: من به عنوان یک فرد می‌خواهم بروم دانشگاه شریف اما از روز قبلش مرا تهدید کردند و این به معنای بروز یک دیکتاتوری نوین و گروه فشار برای ربودن داشته‌های اکثریت است.

آمریکایی‌ها دیگر شرم بر گفتن توطئه ندارند

زاکانی با بیان اینکه در لحظه‌ای زندگی می‌کنیم که آمریکایی‌ها دیگر شرم بر گفتن توطئه ندارند گفت: ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که دست‌های خون‌آشام داعش در عربستان کاملاً مشهود است اما عده‌ای می‌خواهند تحت عنوان گروه فشار مغازه‌ها را ببندد.

وی ادامه داد: یک مغازه دار کردستانی یک شکلات به رئیس جمهور تعارف می‌کند اما کاری می‌کنند که او توبه کند و این به معنای فشار و ظلم و دیکتاتور است.

شهردار تهران گفت‌: روز گذشته گفتگوی صمیمی و محبت آمیزی با دانشجویان داشتم.

زاکانی تصریح کرد: تراز کنونی شایسته دانشجویان نیست و باید بالا برود اما دانشجو حق اعتراض دارد و کسی حق ندارد دانشجو را از کلاس بیرون بی‌اندازد و کسی حق زدن دانشجو را ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۵ آرمان آزادی، استقلال، معنویت، عدالت و پیشرفت را ترسیم کرد گفت: برای صیانت از انقلاب انقلاب دوم در آبان ۵۸ به وقوع پیوست و کشور نیاز به تحول دارد و هر که بگوید وضع موجود خوب است یا خائن است یا از عقل بویی نبرده است و هر که بگوید باید زیر میز زد هم خائن است اما اگر کسی گفت وضع موجود خوب نیست و باید مملکت را رها کرد اشتباه است.

شهردار تهران گفت: روزی که در شهرداری آمدم به من گفتند شهر را رها کن خودش پیش می‌رود اما همین منجر به این شد که شهرداری در تنش مالی بماند.

پیشنهاد من انقلاب سوم برای پیشرفت شهر است

وی گفت: پیشنهاد من انقلاب سوم برای پیشرفت شهر است بنده معتقدم سه ویژگی اساسی منجر به بروز چنین شرایطی شده که یک ویژگی آن دشمن است و هر که بگوید پشت سر مشکلات اخیر دشمن وجود ندارد روز را منکر شده است.

زاکانی با بیان اینکه امروز در نقطه حساسی از تاریخ قرار گرفته‌ایم گفت: ما از دشمن چیزی جز دشمنی ندیدم و تنها راه پیشرفت کشور تکیه بر جوانان و مردم و دانشجویان است.

شهردار تهران بیان کرد: دشمن اسرائیل و بن سلمان است که حامی داعش است که زن‌های مسلمان و غیر مسلمان را در بازار می‌فروشد من نوکر شما دانشجویان هستم.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۸۸ در بطن تمام موضوعات قرار داشتم گفت: آن ایام زمانی بود که به واسطه بیان یک دروغ ۸ ماه سرمایه‌های مردم را سوزاندند و سال ۹۶ و ۹۸ یک زخم اقتصادی رخ داد که می‌توانستیم آن زمان چشم‌ها را مالید و فهمید که مردم در فشار هستند اما دولت وقت این کار را انجام نداد.

زاکانی گفت: از روز اول مشخص بود برجام چیست و همان اتفاقی که هشدار داده بودیم رخ داد اما امروز کسانی بر سر کار هستند که آمدند مشکلات را ببینند اما دشمن نمی‌خواهد این را ببیند.

شهردار تهران با بیان اینکه ۵۱ درصد مردم در فشار هستند گفت: این مشکل تقصیر وزیر بی کفایت قبلی است ما هم کار می‌کنیم هم با افتخار نوکر مردم هستیم مسئولان وظیفه حل مشکلات اقتصادی را برعهده دارند.

مردم آنهایی هستند که پای صندوق رأی می‌روند و تغییر را رقم می‌زنند

وی اظهار کرد: پشتیبانان آشوب گران خیابانی کسانی هستند که در عربستان کودک ۱۰ ساله را سر می‌زنند.

زاکانی با اشاره به مبارزه با فساد گفت: از دهه ۸۰ شروع به مبارزه با مفسدان کردم و خداوند توفیق داد که سربلند از گردن کلفت‌های اقتصادی بیرون آمدم آن روزی که مقام معظم رهبری فرمودند علیه فساد مبارزه کنند کسی نشنید بخش‌های عمده قانون اساسی اجرایی نمی‌شود و همه باید برای تحقق قانون اساسی قیام کنیم.

شهردار تهران گفت: ما بدون مردم هیچ هستیم اما آشوبگر خیابانی مردم نیستند مردم آنهایی هستند که پای صندوق رأی می‌روند و تغییر را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه یک سال و سه ماه است در شهرداری هستم گفت: برنامه‌های خود در شهرداری را اعلام خواهم کرد و کارنامه یک ساله و سه ماهه شهرداری حاکی از این است که از نظر مالی اتکایی به منابع بیرونی نداریم و حدود ۹ هزار میلیارد تومان از منابع شهرداری را رها کرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    14 11
    دست از سر تهران بردارید تهران زادگاه امثال من و پدران ماست حقمونه تو این شهر راحت و آروم و بدون تحمل ترافیک و شلوغی و آلودگی زندگی کنیم
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 1
      عرضه داری بفرمایید. البته درحد یک باب توالت عمومی رو هم نمیتوانید اداره کنید.!!
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      بروبابامثلاتهرانی
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    4 9
    از وقتی قالیباف رفت تهران دیگه هیچ وقت مثل سابق نشد . خخخخخ
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    5 21
    از وقتی قالیباف رفت تهران دیگه هیچ وقت مثل سابق نشد . این اقا که کلا هیچ گلی به سر تهران نزده
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    11 3
    مرد حسابی مانوکر نمی خواهیم منطقه 18 نرسیده پل ساوه یک پارکینگ طبقاتی نداره اینهمه زمین هم روی راه آهن بی استفاده افتاده تو مثلا شهرداری یکاری بکن بگوشش برسونید نه فضای سبز درست کرده نه چیزی اونیم که درست شده برای قبلی است یک حرکتی بزن
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 7
    خدا خودش یاور مردم ایران در گذر از این فتنه هست و خواهد بود
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    19 3
    يعني من كه به نشانه اعتراض در دوره اخير رياست جمهوري راي ندادم جز مردم حساب نميشم ؟
    • محمود خطیبی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      5 23
      برادر من رای ندادن نشانه ی اعتراض نیست بلکه محروم شدن از حق خود هست
  • انقلابی منطقی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    14 4
    آره مثل انقلابی که تو این چند وقت تو شهر راه تو انداختی!!! ارواح....!
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 7
    خدا خودش یاور مردم ایران در گذر از این فتنه هست و خواهد بود
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    31 13
    اگر مردم آنهایی هستند که پای صندوق رأی می‌روند و تغییر را رقم می‌زنند، حرفی نیست صندوق بگذارید و خیلی از مسائل را دوباره به رأی مردم برسانید، مواردی مثل قانون اساسی، حاکمیت نظام، حجاب، نحوه کاندیداتوری نمایندگان و همه هم تابع اکثریت هستیم این یعنی مدنیت، این همه حادثه هم اتاق نمی افته بیشتر آنهایی که در سال 57 رای داده اند دیگر وجود ندارند آنروز جمعیت 35 میلیون بود و حالا 80 میلیون رفراندوم برگزار کنید همه هم مثل بچه آدم می رن رأی می دن به اموال عمومی هم آسیب نمی رسونن. آقای انقلاب سوم
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      17 17
      احسنت احسنت دمت گرم حرف حق زدی . ببینم جرات دارن این کارا بکنن .
    • مهدی مختاری 291 IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      15 1
      خطاب به کاربر «۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶» : اولاً: اون چیزی که داری درباره اش حرف می زنی اسمش «رفراندوم=همه پرسی» نیست؛ اسمش «کودتا» است. رفراندوم واقعی یعنی 22 بهمن، یعنی 13 آبان، یعنی روز قدس، یعنی 9 دی، یعنی انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، یعنی تشییع جنازۀ شهدای مظلوم، یعنی عزاداری برای امام حسین (ع) و یاران با وفایش، یعنی راهپمایی اربعین حسینی (ع). دوماً: این که می گویی آن مردمی که در رفراندوم سال 57 به جمهوری اسلامی رأی مثبت داده اند، اکنون دیگر نیستند، اشتباه بزرگی است؛ یا واقعاً داری اشتباه می کنی یا از روی لجبازی نمی خواهی حقیقت را بپذیری. کافیست که چشم هایت را باز کنی و اطراف خودت را با دقت نگاه کنی. اکثریت مردم امروز، همان مردم 43 سال پیش هستند که به جمهوری اسلامی رأی مثبت داده اند؛ و هر سال هم در همین مراسمات (= 22 بهمن، 13 آبان، روز قدس، 9 دی، تشییع جنازۀ شهیدان مظلوم، مراسمات سیاسی و مذهبی) با جمعیت عظیم میلیونی به خیابان ها می آیند و با جمهوری اسلامی تجدید بیعت می کنند؛ نمونه اش هم همین چند روز پیش بود که در جواب این آشوب ها دوباره به خیابان ها آمدند و با آرمان های حکومت اسلامی تجدید بیعت کردند؛ این ها (مردم 43 سال پیش) هنوز زنده اند و فرزندان شان را هم مثل خودشان تربیت کرده اند. این ها از حزب خدا هستند و حزب خدا همیشه پیروز است و من هم جزو همین ها هستم؛ این ها جزو مردم ایران محسوب می شوند نه آشوب گران. این ها اکثریت مردم هستند نه آشوب گران. شما و دوستان ارازل و اوباش تان که در این مدت آشوب و ناامنی ایجاد کرده و مرتکب جنایت شده اند، در اقلیت هستید و نقشه های شوم تان هرگز عملی نمی شوند. این حکومت یک امانت الهی است که باید به دست صاحب اصلی اش، امام زمان (عج) برسد. رعایت حجاب هم یک دستور الهی است «رجوع شود به: آیۀ ۳۱ سورۀ نور» ؛ برای این دستور نمی شود رفراندوم برگزار کرد. آن خدای یکتایی که زن را خلق کرد خودش هم دستور داد که حجابش را رعایت کند؛ خداوند یکتا چیزهایی می داند که ما نمی دانیم. هر کس که بخواهد برای اجرا نشدن این دستور، درخواست برگزاری رفراندوم کند، با خداوند یکتا اعلام جنگ کرده است. و هر مخلوقی که با خالق خودش بجنگد قطعاً با خواری و خفت شکست می خورد.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    18 6
    خدارو شکر ما چند وقتی از نظر شماها مردم نیستیم و از زمانی که ما رو به رسمیت نشناختید ما هم هیچگونه رسمیتی برای خودتون و قوانینتون قایل نمیشیم
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      5 17
      می‌خواستید ضد ایران نباشید
    • دانش حکمرانی، شهروندی‌و مدنیّت IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      13 1
      اگه شناسنامه‌رسمی‌و «کد ملی(شناسه‌ملی)» داری این به لحاظ حقوقی دقیقا یعنی تو رسما یک شهروند جمهوری‌اسلامی‌ایران هستی. همه خدمات رسمی با یارانه‌های مستقیم‌وغیرمستقیم مربوطه ، شامل خدمات : خدمات‌امنیتی‌انتظامی‌ وخدمات‌ثبت‌احوال‌ وخدمات‌آب‌وگاز‌وبرق‌وتلفن‌ وبنزین‌وسوخت‌ وحمل‌ونقل‌عمومی‌ وخدمات‌شهری‌وراهداری‌ وخدمات‌بانکی‌واقتصادی‌ وخدمات‌آموزشی‌عمومی‌ وخدمات‌بهداشتی‌درمانی‌وغیره که از روز تولدت تا حالا دریافت کردی و داری دریافت میکنی، به خاطر همینه که رسما یک شهروند جمهوری‌اسلامی‌ایران بودی و هستی..حالا اگه واقعا از جمهوری‌اسلامی‌ایران و قوانینش و مسئولانش اینقدر بدت میاد که علنا نفی میکنی و به رسمیت نمیشناسی (علنا در مقابل‌انظار) ، باید قبلش بری «کد ملی» خودت رو باطل کنی و از اون خدمات‌رسمی که تا حالا به علت شهروند رسمی بودنت دریافت کردی و داری دریافت میکنی ، انصراف بدی و هر مدرک‌‌رسمی و هر گواهینامه‌رسمی که گرفتی رو باطل کنی. اینو قبول میکنی؟
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    8 21
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    9 4
    . باید مردم خود کار را بدست گیرند
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    15 4
    خدا را هزاران بار شکر که تمامی مشکلات ابر شهر تهران (مشکلاتی چون ترافیک روزانه شدید ، آلودگیهای فراوان هوا، مشکلات زیست محیطی، مهاجرت های فراوان و حاشیه نشینی، گرانی لحظه ای و... )حل گردید و جناب زاکانی حسابی بیکار شدند که به موارد غیر مرتبط با شهرداری تهران چون دیدار با دانشجویان و کل کل با ایشان بپردازند... خدا را شکر فراوان
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 1
    ان شاالله
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 1
    انقلاب سوم یعنی پاکسازی
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    1 0
    یک چیزایی ادعا کن به گروه خونت بخوره .
  • رضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    تنها راه اعتراض بدون دردسر ، رای
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    رستم قاسمی درگذشت
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    تغییر اگه پای صندوق رای میشد
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 1
    آقای زاکانی اینکه مانند قبلی ها فاسد نیستند خداراشکر اما باید مشکلات با درایت وکمک گرفتن از متخصصین متعهد وغیر فاسد حل شود
  • DE ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    2 1
    شهردار چه کاره است که برود دانشگاه با دانشجو حرف بزند ؟؟ سرت باید به کار خودت باشد که نیست !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس