کد خبر 1444682
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
کیهان

گفتم: باید هم وحشت‌زده باشند. بی‌حساب و کتاب نبود که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌دانست!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات بدجوری از قاطعیت دستگاه قضا در مجازات اشرار و پادوهای تروریست آمریکا و اسرائیل و انگلیس به وحشت افتاده‌اند.

گفتم: باید هم وحشت‌زده باشند. بی‌حساب و کتاب نبود که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌دانست!

گفت: معلوم نیست از کجا با خبر شده‌اند که بعد از مجازات اشرار میدانی اسرائیل، نوبت به مجازات کسانی می‌رسد که سرمایه اسرائیل در داخل کشور بودند و منافع رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کرده‌اند.

گفتم: طرف در یخچالو باز کرد، ژله تو یخچال بود و شروع کرد به لرزیدن! پرسید چرا می‌لرزی؟ فعلاً می‌خوام آب بخورم.

بعداً به سراغ تو میام!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    3 0
    حمایت اصلاح طلبان تهوع آور از چاقوکشان و قداره بندان ابداً تعجب آور و غیرمنتظره نبود! چون آراء خود را از همین اوباش دارند و به ایشان به عنوان پیاده نظام خود محسوب می کنند!
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    مردم ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه گول نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . مهمترین اولویت جهاد تبیین برای شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .
  • سید IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    حمایت اصلاح طلبان تهوع آور از چاقوکشان و قداره بندان ابداً تعجب آور و غیرمنتظره نبود! چون آراء خود را از همین اوباش دارند و به ایشان به عنوان پیاده نظام خود محسوب می نگرند!
  • ایرانی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    لعنت و ننگ و نفرین بر تمام اصلاح طلبان و سلبریتیهای بیشرفی که در برابر جنایات و وحشی گریهای شیاطین بزرگ و کوچکی مثل آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و آل سقوط و مزدوران افسار پاره کرده شون، کر و کور و لال هستند اما برای محاکمه و مجازات دیرهنگام جیره خوران دشمنان قسم خورده این آب و خاک یهو طرفدار حقوق بشر و مخالف اعدام میشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس