1

شیطان خیابان ستارخان: با چاقوی قصابی‌ام که اسمش دانته بود، وقتی مامور را زدم، انگار مثل بازی‌ها رفتم مرحله بعدی!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز شنبه نوزدهم آذرماه در حالی چاپ و منتشر شد که اعدام یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات، شروط ادامه برجام از نظر وزیر امور خارجه و دستورالعمل یک حزب سیاسی برای ادامه آشوب در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

صبح روز پنجشنبه با خبر اعدام یکی از آشوب‌گران آغاز شد؛ مرکز اطلاع رسانی قوه قضائیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که محسن شکاری، اغتشاشگری که ۳ مهر ماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح ۱۷ آذرماه اعدام شد. این ماجرا مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه تندرو هم‌میهن در تیتر اول خود به بررسی اعدام محسن شکاری پرداخته و با طرح این سوال که موافقان و مخالفان اعدام چه کسانی هستند نوشته است:

محسن شکاری، اغتشاشگری که ۳ مهر ماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح ۱۷ آذرماه اعدام شد. اولین دادگاه او ۱۰ آبان برگزار شد و در ۲۹ آبان‌ماه او به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود کردن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به اعدام محکوم شد. حکم به سرعت اجرایی شد و با واکنش‌های متعددی در داخل و خارج کشور مواجه شد. روند رسیدگی به معترضان دستگیرشده با سرعت تمام در دادگاه‌های انقلاب در حال بررسی و صدور احکام است و بعد از این منتظر اجرای احکام بیشتری از سوی دستگاه قضا به حکم محاربه خواهیم بود. این در حالی است که برخی از حقوقدانان از شرایط دشوار اثبات اتهام محاربه سخن گفته‌اند و در مورد امکان اثبات این اتهام برای معترضان دوماهه اخیر ابراز تردید کرده‌اند!

در ادامه این گزارش با ایجاد شبه در حکم محاربه معدوم شکاری آمده است:

داشتن وکیل اختیاری و عدم شتابزدگی در دادرسی‌ها، رعایت دادرسی عادلانه و متقاعد کردن افکار عمومی نسبت به رعایت عدالت از جمله این موارد است. در حال حاضر برخی از حقوقدانان معتبر در کشور این حکم را تایید نمی‌کنند و به لحاظ عدم رعایت قوانین کشور به نوعی این رای را نقد کرده‌اند. به لحاظ حقوقی این مجازات متناسب با عمل اتهامی محسن شکاری نبوده است. او اقداماتی که مستوجب اعدام به واسطه جرم محاربه است را مرتکب نشده است.» او درباره تاثیر واکنش جامعه جهانی بر صدور این حکم گفت: «حداقل در کوتاه‌مدت، رویه، نشان دادن واکنش منفی نسبت به این مسائل بوده است. نه‌تنها اقدامات را کنار نمی‌گذارند بلکه گاهی تشدید هم می‌کنند تا پیام عدم دخالت در امور داخلی را بدهند و من نگرانم که موضع‌گیری‌های کشورهای خارجی در بازدارندگی و جلوگیری از تشدید مجازات‌ها یا چنین اقداماتی نتیجه‌بخش نباشد.

عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! / وکیل مدافعان شیطان در خیابان ستارخان به دنبال چه می‌گردند؟

روزنامه شرق نیز با انتشار گزارشی هم سو با روزنامه هم‌میهن می‌نویسد:

چاقو در دست خیابان را بسته و سپس با اسلحه سرد، یعنی همان چاقو یک مأمور بسیج را مجروح کرده است. کجای عمل محسن شکاری با آنچه جانیان حمله به مجلس و رژه اهواز و حرم شاهچراغ انجام داده‌اند، یکسان یا شبیه و نزدیک است که مجازاتشان هم یکسان باشد؟ مثلا عامل حمله به حرم شاهچراغ با رگبار مسلسل ۱۳ نفر را کشت و ۲۰ نفر را مجروح کرد. او پیش از محاکمه درگذشت؛ اما اگر زنده می‌ماند و محاکمه می‌شد حتما به حکم قانون و به‌درستی به اعدام محکوم می‌شد و به احتمال بسیار قوی به جرم محاربه. چگونه می‌شود عمل آن جنایتکار را با عمل محسن شکاری در یک ردیف قرار داد و هر دو را مستحق اعدام دانست؟ هیچ‌یک از عناصر و اجزای این دو عمل هیچ‌گونه شباهتی با هم ندارند. اگر قرار باشد مجازات کشیدن چاقو و بستن خیابان و مجروح‌کردن یک نفر با مجازات کشیدن مسلسل و بستن رگبار به جمعیت مردم و قتل ۱۳ نفر و مجروح‌کردن ۲۰ نفر یکی باشد، اصل تناسب جرم و مجازات چه می‌شود و عدالت کیفری به کجا می‌رود؟

عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! / وکیل مدافعان شیطان در خیابان ستارخان به دنبال چه می‌گردند؟

روزنامه اعتماد نیز با دفاع از یک تروریست خیابانی می‌نویسد:

«بازدارندگی» و «ارسال این پیام به جامعه بوده که حضور در تجمعات، عواقب و عوارض سنگینی» هدف اصلی اجرای سریع حکم اعدام برای محسن شکاری است. اما به واقع صدور این احکام و تسریع در اجرای آن تا چه اندازه برای جامعه بازدارندگی دارد؟ این وظیفه قوه قضاییه نیست که یک چنین پیش‌بینی‌هایی داشته باشد بلکه دستگاه قضا باید آرایی در راستای قانون، شرع و عدالت داشته و نباید مبتنی بر احتمالات امنیتی حکم صادر کند. حتی از منظر سیاسی این احکام به نفع حاکمیت نیست رییس دستگاه قضا باید ترتیبی اتخاذ کند تا این پرونده‌های خاص و حساس به شعب قضاتی که به صدور احکام سنگین و غیرمتعارف شناخته‌شده هستند، ارسال نشود، اگر این پرونده در اختیار شعبه دیگری هم بود، حکم دیگری صادر می‌شد!

اعتماد در نقش وکیل مدافع تروریست‌ها ظاهر شده و نوشته است:

به فرض محارب بودن شکاری، مجازات محاربه فقط اعدام نبوده و دلیلی برای انتخاب این مجازات نیز وجود نداشته است. مجازات هر جرمی اقل و اکثر و سقف و کف دارد و ممکن است یک جرم به شدیدترین شکل واقع شود یا به‌صورت خفیف‌تر و وقتی جرم به شکلی خفیف واقع شده باشد، مجازات سبک‌تر را باید در نظر گرفت. محسن شکاری استحقاق مجازات خفیف‌تری از اعدام را داشت و طبق بند ت از ماده ۲۸۲ و تبصره همان ماده می‌توانست به نفی بلد یعنی تبعید محکوم شود و بتواند در شهری دیگر زندگی عادی خود را برای مدتی در تبعید بگذراند.

عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! / وکیل مدافعان شیطان در خیابان ستارخان به دنبال چه می‌گردند؟

روزنامه کیهان از قول محسن شکاری نوشته است که این تروریست خیابانی نام سلاح سرد خود را «دانته» گذاشته بود که نمادی از شیطان پرستی است؛ در این گزارش آمده است:

«با چاقوی قصابی‌ام که اسمش دانته بود، وقتی مامور را زدم، انگار مثل بازی‌ها رفتم مرحله بعدی!»، اینها عبارت بخشی از اقاریر محسن شکاری از اغتشاشگران آشوبهای اخیر است که روز هفدهم آذرماه به جرم محاربه اعدام شد. از ابتدا اغتشاشات جریان تروریستی رسانه‌ای ضدانقلاب با همراهی و هماهنگی رسانه‌های طیف موسوم به مدعیان اصلاحات سعی در تطهیر رفتارهای داعشی‌گونه اغتشاشگران داشته و در تلاشند که در رسانه‌های خود از این جنایتکاران قهرمانانی دروغین بسازند تا به‌زعم خود هم دستگاه قضا را از محاکمه آنان عقب بنشانند و هم با نفرت‌پراکنی علیه حاکمیت اوباش را به ادامه ارتکاب جنایت ترغیب کنند. اقدامی مسبوق به سابقه که به تطهیر اغتشاشگرها و آشوبگران داخلی خلاصه نشده و در نهایت وقاحت و بی‌شرمی به توجیه و تطهیر اقدام رذیلانه و شنیع، گروهک تکفیری تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ‌(ع) که به شهادت ۱۵ زن و کودک و پیر و جوان و مجروحیت ۲۳ نفر انجامید، کشیده است.

کیهان در ادامه می‌نویسد:

کسانی که برای اجرای حکم این فرد جانی هیاهوی دروغین راه‌انداخته‌اند همان کسانی هستند که پس از جنایت فجیع و بی‌رحمانه مزدوران گروهک تروریستی تکفیری داعش در حرم شاهچراع‌(ع) به جای محکومیت این اقدام تروریستی، گروهک جنایتکار داعش را تطهیر و بزک کردند. از سوی دیگر تلاش برای تقبیح مجازات عاملان جنایت، آدمکشی و آشوب و اغتشاش و قهرمان‌سازی از آنها از سوی این جریان تروریستی- رسانه‌ای به‌ویژه طیف مدعی اصلاحات با هشتگ‌سازی و ایجاد کمپین‌های مجازی و همچنین القای این مسئله که نظام درباره این جنایتکاران مرتکب ظلم شده، در واقع لبه دوم قیچی اغتشاشات و اعمال تحریم علیه کشورمان از سوی غرب و به عبارتی تیز کردن چاقوی تحریم‌های ضدایرانی نیز هست، مسئله‌ای که در مواضع مقامات کشورهای غربی علیه کشورمان به خوبی نمایان است.

عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! / وکیل مدافعان شیطان در خیابان ستارخان به دنبال چه می‌گردند؟

روزنامه همشهری نیز در سرمقاله خود درباره حکم محاربه نوشته است:

قانونگذار پیش از ۱۳۹۲بسیاری از جرائم برهم زننده امنیت را در حکم محاربه و افساد فی‌الارض می‌دانست و پس از این سال با استفاده از نظر فقهی دیگر مستقلا این جرائم را افساد فی‌الارض دانسته است که برای آگاهی از آن می‌توان به ماده ۱۷۹قانون مجازات و مواد بعد از آن مراجعه کرد. سؤال سوم درخصوص شرط سلاح در محاربه و افساد فی‌الارض است. در قرآن‌کریم نامی از سلاح نیامده و آیه شریفه مطلق است؛ لکن در روایات، محاربه به‌طور عمده با سلاح قابل ارتکاب است و با عبارت کشیدن سلاح به قصد ترساندن مردم معنا شده است. در عصر حاضر معنای سلاح متفاوت شده و به‌جای شمشیر، سلاح گرم نیز پذیرفته شده و این خود توسعه عنوان مجرمانه است که از نظر همه منطقی است.

عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! / وکیل مدافعان شیطان در خیابان ستارخان به دنبال چه می‌گردند؟

تنها «عفت مرعشی» به میدان آمد!

روزنامه اصلاح‌طلب آرمان ملی با اشاره به نقش عفت مرعشی در آشوب‌ها نوشته است:

نمی‌توان انکار کرد زنان نقش محوری را در آغاز اعتراضات اخیر داشتند و مطالبات خود را مطرح کردند که البته نمی‌توان آنها را در تغییر مسیر اعتراضات مقصر دانست. از سوی دیگر شعار «زن، زندگی، آزادی» نشانگر نقش زنان است که انکار نشد چنانکه آیت‌ا... جوادی آملی، ۱۲ آبان، در درس علوم القرآن تاکید کرد: «شعار «زن، زندگی، آزادی» را ما هم قبول داریم، حتی حجت‌الاسلام پناهیان تاکید دارد که «زن، زندگی، آزادی» شعار ماست. اکنون این سوال مطرح است که همسران روسای‌جمهور سابق و کنونی چه وضعیتی دارند و آیا در قبال اعتراضاتی که با محور زنان آغاز شد، موضع‌گیری کردند یا خیر.

این روزنامه در ادامه مدعی شده است:

تجربه عفت مرعشی همسر مرحوم آیت‌ا... هاشمی در موضوع حل مشکلات کشور بیش از همسران سایر روسای‌جمهور است چرا که او به گفته خودش: «تا یادم هست همیشه با سختی مواجه بودیم که البته در آن شیرینی‌هایی نیز دیده می‌شد، چه قبل و چه بعد از انقلاب، روزهایی که آقای هاشمی را دستگیر می‌کردند و من تا چند هفته خبر نداشتم، او را به کجا برده‌اند، باید دربه‌در به‌دنبال ایشان می‌گشتم و مورد شماتت دیگران هم قرار می‌گرفتم. بعد از انقلاب تا تثبیت انقلاب و نبودن امنیت و ترورها، نگران امنیت شیخ اکبر و بچه‌ها بودم و درخواست‌های مردم برای حل مشکلاتشان از من که بعضا کاری هم نمی‌توانستم برای آنها انجام بدهم، اذیتم می‌کرد و ناراحت می‌شدم.» او پس از بازداشت دخترش فائزه هم به مقام معظم رهبری نامه نوشت.

عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! / وکیل مدافعان شیطان در خیابان ستارخان به دنبال چه می‌گردند؟

در فتنه ۸۸ قبل از آنکه آراء شمرده شودعفت مرعشی رو به دوربین‌ها گفته بود که اگر موسوی از صندوق بیرون نیامد، مردم به خیابان بریزند! مدتی بعد دخترش فائزه برای خوردن ساندویچ به صف آشوب پیوسته و در نهایت با شبکه ضاله بهاییت هم رده شد، رپورتاژ اصلاح‌طلبان برای یک جریان فرسوده با هدف ایجاد پیوست سیاسی با آشوب هم زمان با بیانیه یکی از سران فتنه در خود کُدهایی مهم دارد، به زودی بخشی از این دسیسه علنی خواهد شد.

روزنامه جوان در ستون اخبار ویژه خود ردباره نقش اصلاح‌طلبان در آشوب‌ها نوشته است:

از شبکه سعودی ایران اینترنشنال تا روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد تلاش می‌کنند به مردم ایران بقبولانند که از تجزیه ایران نباید هراسید و ترس ایرانیان از تجزیه به دلیل «تاریخ‌نگاری تلخ و کلیشه‌ای از حوادث و رویدادهای دوره قاجار» است.
شهریار آهی، فعال سیاسی و بیزینس من و سخنگوی گروه‌های لیبرال دموکرات مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران است. او دو روز پیش در تلویزیون تروریستی ایران اینترنشنال حاضر شد و ضمن گفت‌وگویی در مورد وقایع اخیر در ایران، در عبارتی عجیب گفت که جوانان امروز ایران می‌دانند که «نباید از تجزیه ایران و از سوریه‌ای شدن ایران بترسند.» او دلیل این را «فکر روشن» این جوانان دانست! این میان تعجب از اصلاح‌طلبانی است که خود را بیش از هر جریان دیگری و حتی بیش از اصل حاکمیت مدعی ایران می‌دانند، اما ابایی از عادی‌سازی تجزیه‌طلبی ندارند. یک روزنامه اصلاح‌طلب در هفته‌ای که گذشت، یادداشتی منتشر کرد که در آن حس ناراحتی و تأثر از جدا شدن بخش‌هایی از ایران را «بازتاب تاریخ نگاری تلخ و کلیشه‌ای از حوادث و رویدادهای دوره قاجار» دانست. گویی باید نگاهی غیر تلخ و غیر کلیشه‌ای به جدا شدن بخشی از سرزمین‌مان می‌داشتیم!

عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! / وکیل مدافعان شیطان در خیابان ستارخان به دنبال چه می‌گردند؟

حباب براندازی ترکید

روزنامه وطن امروز با طرح این سوال که سناریوی توهم سقوط علیه جمهوری اسلامی ایران چگونه طراحی شد و چگونه به شکست انجامید نوشته است:

حجم بی‌سابقه خشونتی است که تولید شد. طراح خارجی در این باره عمد داشت: جنایت کنید، فیلم بگیرید و رجز بخوانید. نظام یا می‌ترسد و مماشات می‌کند که یعنی کار تمام است یا متقابلا دست به خشونت می‌زند که نفتی خواهد شد بر آتش اعتراضات. یافتن راه میانه آسان نبود اما نظام این راه را یافت. نظام به جای انتخاب خشونت یا مماشات، «تولید آگاهی اجتماعی» درباره ذات آشوب را هدف گرفت. بعد، جمع کردن بساط قداره‌کشی و تروریسم دشوار نبود. در نتیجه آن استراتژی، اکنون جامعه بسیار آگاه‌تر است. «خشونت بی‌سابقه» به جای اینکه ترس تولید کند یا به انگاره رفتن قدرت بدهد، به «جامعه‌زدایی از آشوب» انجامید و مهم‌تر، تصویر ذهنی جامعه ایران از براندازان را واقعی کرد. صریح‌ترین منتقدان به ما که می‌رسیدند می‌گفتند از شما خوش‌مان نمی‌آید ولی بساط اینها را جمع کنید!

عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! / وکیل مدافعان شیطان در خیابان ستارخان به دنبال چه می‌گردند؟

در ادامه این یادداشت آمده است:

عجز براندازان از خلق یک چشم‌انداز مرتبط با دغدغه‌های واقعی مردم -ولو مبهم- و اصرار به دروغ و خشونت، اعتبار پروژه را به سرعت کاهش و هزینه آن را افزایش داد. اکنون نه تنها «توهم رفتنی بودن» زایل شده بلکه معلوم شده ریشه اجتماعی نظام استوارتر از هر برآوردی است که طرف طراح داشته است. حالا البته سرویس خارجی می‌گوید باید «هزینه ترمیم زخم» را بالا برد. از این به بعد، همه چیز به موقع‌شناسی و هوشمندی ما بستگی دارد.

اکنون یک قدم آن‌سوتر ایستاده‌ایم. بخش‌هایی از جامعه ایرانی تلخی چیزی را تجربه کردند که از دور طراحان می‌خواستند رویایی شیرین به نظر برسد. نظام جمهوری اسلامی هم تجربه‌ای اندوخته که من «نو کردن حکمرانی» را بهترین توصیف آن می‌دانم. در این باره صحبت خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 187
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 41
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    و اما عفت مرعشی به این نکته مهم اشاره نکرد که سو قصد اول انقلاب به شیخ اکبر دعوای محافظان بر سر.....بود و منافقین در این ۴۳ سال هرگز قصد ترور هاشمی را نکردند!!!!
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      60 43
      بهر حال صاحب منصبان ارشد نظام فراماسونری نفوذی مانند حسن و این خانم و دیگران می خواهند وارد معرکه شوند تا همانطور که سالها انقلاب ما را دزدیدند باز هم این کار را تکرار کنند . اما ...... دیگه تمام شد .
    • عبدالله مومن IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      59 44
      ای مادر فولاد زره. خجالت بکش و از درگاه خدا استغفار کن و بدان که جناب عزرائیل. منتظر توست
    • سعید IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 3
      خیلی خوب میشه اگر اعتراضات، با مطالبه صحیح همراه باشه،
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      37 15
      خانم عفت مرعشی بگوید که شیخ اکبر در کجا مرحوم شد و چرا درون ریه اش اب وجود نداشت؟؟
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      22 14
      اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا فکر کنم جواب همه مشخص شد .
    • DE ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      11 1
      ۰۱:۴۵ - اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا فکر کنم جواب همه مشخص شد .// دوستان ساکت هیسسسسسسسس بلند صحبت نکنید این یارو ساعت ۰۱:۴۵ از خواب پریده فکر کرده شب انتخابات ۱۴۰۴ رسیده اومده باز به دستورسازمانی اصولگرایان را اصلاحات مالی کنه. برو عمو بگیر باز بخواب این شعرت را هم پاک نکن از روی هارد چون سه سال دیگه باز دستور میدهند بهتون بنویسید اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا .حالا ج مسواک لالا بدو عموجون لالاکن به موقع صدات میزنند.
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      19 5
      حمایت اصلاح طلبان تهوع آور از جاقوکشان و قداره بندان ابداً تعجب آور و غیرمنتظره نبود! چون آراء خود را از همین اوباش دارند و به ایشان به عنوان پیاده نظام خود محسوب می کنند!
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      14 5
      حمایت اصلاح طلبان تهوع آور از چاقوکشان و قداره بندان ابداً تعجب آور و غیرمنتظره نبود! چون آراء خود را از همین اوباش دارند و به ایشان به عنوان پیاده نظام خود محسوب می کنند!
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      10 4
      حمایت اصلاح طلبان تهوع آور از چاقوکشان و قداره بندان ابداً تعجب آور و غیرمنتظره نبود! چون آراء خود را از همین اوباش دارند و به ایشان به عنوان پیاده نظام خود محسوب می کنند!
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      11 7
      آی صهیونیست، آی غربگدا، دیگه تمومه ماجرا، بیرون اومد دست خدا، آویزون میشین ازون بالا!!!
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      ۰۷:۰۹ چی میگی؟ خودت فهمیدی چی گفتی؟
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    84 98
    عفت مرعشی ، پیر برو دیگه دنبال کفن بگرد. فعلا" که فاجعه هاش رفسنج ملعون داره تو زندان آب خنک میخوره و حداقل تا ۳۰ سال دیگه اونجا تشریف داره . بدون مرخصی و بدون راءفت نظام.
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      47 44
      فاجعه هاشمی رو ول کنند مردم قیامت می کنند انقدر ازاین فرد بدشون میاد. اوایل فتنه خودآشوبگرا لوش دادند انقدر که هزارروئه
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      1 0
      این خانواده مرحوم مغروق هاشمی بدنبال سهم خواهی از انقلاب اسلامی ایران هستند گویا این همه در چهل وسه سال بردند و خوردند تمامی ندارد تا پای گور همچنان دنبال غارت کشور میباشند
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      2 0
      خانواده هاشمی میگویند یا ما بازی یا از پشت خنجر میزنیم
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    49 52
    اقای روزی نامه امریکایی اعتماد راست میگی اصل محارب مدیر مسیول بی شرف توست
    • یه رشتی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      22 31
      الیاس حضرتی نماینده دهه 60 رشت در مجلس بود که بعد از شکل گیری اصلاحات نماینده تهران هم شد . او با پول نجومی ای که در دهه 70 از شهرام جزایری گرفت روزنامه اعتماد رو تاسیس کرد و قضیه پول گرفتنش اون زمان خیلی سروصدا کرد اما با کوتاهی دستگاه قضا از محاکمه در رفت ولی از اون زمان تا حالا همیشه بر خلاف دین و انقلاب فعالیت کرده. از لقمه حرام عمل صالح نمیشه انتظار داشت...
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      22 10
      کلا نشریات قلم به مزد اصلاحات در جهت منافع آمریکا و اسرائیل حرکت میکنن و درواقع محارب اصلی این نشریاتن...
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      15 8
      کلا نشریات قلم به مزد اصلاحات در جهت منافع آمریکا و اسرائیل حرکت میکنن و درواقع محارب اصلی این نشریاتن...
    • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      5 4
      امام خمینی: قول قوی‌تر در حد محارب، اختیار حاکم بین قتل، به‌دار آویختن، قطع به طور مخالف و نفی بلد است. و بعید نیست که برای حاکم بهتر باشد که جنایت را ملاحظه کند و آنچه مناسب است را اختیار کند. پس اگر کشته است قتل یا صلب را اختیار کند، و اگر مال را برداشته است، قطع را اختیار نماید، و اگر فقط شمشیر کشیده و ترسانده، نفی بلد را اختیار نماید.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    65 71
    البته همسر ملعون دارد عذاب جهنمش را زیاد می کند
    • ارتحال ملکوتی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      5 1
      چند روز بعدمرگ هاشمی، دیدیم درب یکی از واحدهای دانشگاه آزاد برایش آگهی تسلیئت" ارتحال ملکوتی"!!! زده بودند، بسیار عبرت آمیز بود. بسیار!!!!. طرف تو استخر تفرجگاه غرق شده، مرگش میشه ارتحال ملکوتی، حالا توقع دارید این جماعت احمق، عمل اقدام به قتل اون معدوم بی شرف- محسن شکاری - علیه نیروهای حافظ امنیت را محاربه تلقی کنند؟! بابت اعدام اون بی شرفِ پست از قوه قضائیه تشکر داریم.
  • علی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    66 19
    ای کاش یه چیزی هم از بیانیه چین و عربستان می نوشتند۔
    • جیم IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      16 17
      در هر صورت چیزی از خباثت شما کم نمیکنه ‌‌
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      13 14
      اوباش افسادی مثل اینکه جیره جدید بهتون رسیده حسابی تو مشرق فعال شدید فایده نداره بدبختا خخخخ
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      14 15
      افسادطلبان وطن فروش و خائن رو چه به این حرفا
  • CA ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    76 19
    به هیچ وجه تصور نمی‌کردیم که روزی چین در خلیج فارس، برخلاف منافع ملی ایران قدم بردارد جزایر سه گانه
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      18 12
      تعیین کننده واکنش ایران است . که نشان داده شد . منافع اقتصادی براحتی هر چیزی را برای آنها توجیه می کند . البته ادعا خواهند کرد مطابق با شرایط آن جلسه خاص بوده و ربطی به روابط ما با ایران ندارد .
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      11 10
      برادر عزیز دوستی در عرصه بین الملل صرفا با عنوان همسویی منافع تعریف میشه نه به معنای دوستی قلبی و عاطفی . چینی ها یکی از بی اعتقادترین کشورها حتی به خداوند هستن و در این راه آمارها نشون میده مردمش از آمریکاییها هم خیلی بی خدا ترن. دوستی ما با چین هم بر اساس منافع ما و اوناست . بدیهیه وقتی پول بیشتری از عربستان نصیبشون بشه اونو به ما ترجیح میدن. البته این چیز عجیبی نیست و مسئولان ما هم از اون آگاهن و بر اساس اون با کشورها دوستی میکنن ...
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    خدا ما چه گناهی کردیم از دست اکبر راحت میشیم می افتیم گیرپسر دزد ازدست اون راحت میشیم می افتیم گیر دختر عفریته ازدست اون راحت میشین می افتیم گیرعفت خدایا خمیر مایع وجودی این خانواده چییه چرا دست از سر ما بر نمی دارن
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      49 3
      کرمان زمانی مرکز لژهای فراماسونری بود . گناه ما اینست که اعضای لژ سید جمال لیدر اصلاح طلبان هستند ، عاشقان انگلیس و آمریکا و غارتگران حقوق ملت و ویرانگران انقلاب
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      12 2
      اکبری رفت توی استخر عزرائیل هم گلوش راگرفت عفت خانوم توهم برو
  • مصطفی DE ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    46 17
    شما چرا از یک گروه دفاع و گروه دیگر را محکوم می کنید پس مرام روزنامه نگاری تان کجا رفته است ؟
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      7 7
      چی میگی
  • مصطفی DE ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    26 11
    شما چرا از یک گروه دفاع و گروه دیگر را محکوم می کنید پس مرام روزنامه نگاری تان کجا رفته است ؟
  • محمد IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    81 85
    مرعشی غلط کرد
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      4 18
      محمد خودت غلط کردی
    • شائول از هادار حیفا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      2 1
      حاجی یا همون مناخیم، تو خودت غلط کردی با اجداد صهیونیست ادمکشت، حواسمون بهت هست جیگر!!!!
    • ارسلان IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      چوب شور دائم می آید اینجا و غلط می کند.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    72 19
    هیچ فرقی بین این خانواده با امویان نیست. هر دو بی وجدان. اما همانطور که اونا نابود شدن اینا هم نابود میشن.
    • احمد IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 7
      همه حکومتها رفتنی اند آنچه می ماند اسلام واقعی است در قلب مسلمانان
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      2 0
      آنچه که باعث قدرت گرفتن اسلام میشود حکومت است آنهم حکومت اسلامی. امام رحمةالله علیه بواسطه همین اهمیت حکومت اسلامی بود که فرمودند اهمیت حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان معصوم هم بیشتر است حتی اگر جان مبارک ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) باشد.چون حتی معصومین علیهم السلام هم جان مبارکشان را برای حفظ اسلام تقدیم نمودند.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      اولا برای عمل به اسلام، جو روانی سالم و محیط اسلامی لازم است. نمی شود که در جامعه غیرمسلمان زنها لخت شوند و مردان مسلمان خود را در خانه حبس کنند یا چشم بند ببندند . نمی شود که شراب و مستی مردان ازاد باشد و زنان مسلمان خود را محبوس کنند و یا با خود اسلحه حمل کنندو .... نمی شود که ببینی همانند زمان شاه دختران وطنت را برای ارضای سگ امریکایی ببرند و تو بگویی اشکالی ندارد اسلام باید در دل باشد
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    56 63
    چرا این پیر عجوزه و عفریته ( را که از سال 88 تا بحال فقط مردم را تحریک به اغتشاش و آشوب می کند و دنبال سرنگونی نظام است را دستگیر نمی کنند ؟ لعنت ابدی خدا بر اکبر و خاندانش
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      31 6
      ننگ بی شمار برخاندان فتنه انگیز هاشمی سرنگون شوند این خاندان
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    48 26
    بزرگترین دشمن اسلام و ایران همین غرب زده ها و آمریکا پرستان در جلد اسلامی هستن.با ظاهر اسلامی و باطن غربی چه فتنه ها که درست نکردن‌.سال ۸۸ با فتنه باعث اعمال تحریم های فلج کننده شدن‌.۸ سال صنعت هسته ای و فضایی رو تعطیل و هزاران نخبه رو فراری دادن و آخرش تحریم ها ده برابر و مشکلات دوچندان شد.از بعد انقلاب ما چه خسارت ها که ندیدیم از این جماعت پر ادعای پوچ موسوم به اصلاح طلبان شما بخوانید آمریکا و انگلیس پرستان.
  • حمید ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    22 24
    سیاه نویسان غربگدای بدبخت. کارشان بجایی رسیده که برای رسیدن به اهداف سیاسی پوچشان وبیچاره کردن مردم دست به هر بازی کثیفی میزنندوطیف اصلاح طلب وطن فروش وخائن.عفت مرعشی خیلی وقت است که فاتحه اش خوانده شده با اون تربیت کردن بچه هایش.خوردن وبردن و جفتک ادامه کارشان است.
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      19 10
      اگر مدیران کشور از کشورها و دانشگاههای معتبر غربی بودن وضعیت ایران هم خیلی بهتر از حالا بود که خود را به بی دین ترین کشور دنیا و سگ خورهای خیانت پیشه چین وصل کردیم. استفاده از متخصصان غربی کاری که ترکبه و کشورهای خلیج فارس کردن و به این پبشرفت های بزرگ نایل آمدن
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    34 24
    دیگه دوره هاشمی دوله ها تمام شده این طیف اصلاح طلب مملکت را غارت کرده اند و با ثروت های همین مردم بر علیه مردم قدرت نمایی می کنند خداوند این قوم ظالم را لعنت کند.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    31 31
    کی میمیره این عفریته؟
    • جعفر IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      32 5
      میمون هر چه زشت تره بازیش بیشتره
  • ایران سربلند IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    55 24
    عفت خانم بهتره بجای لیدری به فکر آخرت و کفن و دفنش باشه. خخخخخخ دیگه، عمرش اونقدری هست که ازراعیل رو ملاقات کنه. خخخخخخ
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    35 27
    یه چیز میگم بهش فکر کنید، مشخص میشه که این آشوبها ادامه کدام جریان است. خیلی ساده است، این اغتشاش بی سر که می گویند خیلی هم بی سر نیست. اراذل و‌اوباش اجاره ای ، هدفشون ترساندن و ترویج خشونت در اعتراضات بود، بقیه معترضین و آشوبگران هم، از رفتن جمهوری اسلامی حرف زدند، اما جایگزین آن و کادر مدیریتی بعدی کدام است؟ دقیقا نکته اینجاست، این آشوبها، نسخه جدید فتنه ۸۸ است، با شرایط و مراحلی که در ابتدا، گمراه کننده و گول زننده است که نه بابا، این آشوب، با بقیه فرق می کند، اما از لحاظ محتوایی کاملا منطبق بر خواست اصلاح طلبان است، سکوت دو ماهه آنها و لب گشودنشون در مجازات قاتلین مزدور، آشکارا نشان می دهد که این قبیله، همان جایگزین جمهوری اسلامی با ائتلافی از منافقین، سلطنت طلبان، کومله و دمکرات و بهایی ها می باشد. گروه فتنه گران ۸۸، متشکل از باند خاتمی، رفسنج ، روح و دار و دسته نفوذی اش در این دولت می باشد، اینها، قرار بوده که با اقدامات سخت، این ملت مظلوم و‌مومن را وادار به امتیاز دهی کنند و شرایط تجزیه ایران رو تا دقیقه ۹۰، پیش ببرند و سپس که جمهوری اسلامی تسلیم شد، مثل مردان عنکبوتی وارد میدان می شدند و‌ خود را ناجی ملت معرفی می کردند و با ساخت و پاختی که با بقیه گروههایی که گفتم داشتند با تبانی قبلی، آنها کنار می روند و این قبیله شوم، تمام منویات قبلی دولت روح و فتنه گران را تا برجام ۳، اجرا می کردند. پس ای مومنین به انقلاب اسلامی، دوستان و ایران دوستان شریف، این قضایا، در واقع جنگ بین فقر و غنا، بین اسلام و مکتبهای لیبرالی، بین اشرافیت و پاکدستی، بین مقاومت و سرسپردگی است منتها آنقدر ظاهر آن را تغییر داده اند که ماهیتش به راحتی برای عموم مردم بخصوص جوانان، قابل تشخیص نباشد. ولی بدانید ما خدا را داریم و خداوند ما را کفایت می کند، روح تمامی شهدای عزیز شاد.
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      5 9
      خدایی خودت فهمیدی چی گفتی؟
    • حسین IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 6
      مزخرف تحویل نده سلطنت طلبان بسیار با کومله و تجزیه طلبان خصومت دارند
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      32 2
      من فکر می کنمکار اغتشاشگرها کمک به تکمیل رفرمی بودکه حسن با تغییر همه افراد دز وزارتخانه ها و ادارات بوجود آورد
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    40 26
    امثال این شکاری فکر می کردند خیلی راحت با وثیقه آزاد می شوند. امیدوارم قاطعانه ادامه پیدا کند.
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 10
      پشت مرده درست صحبت کن
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    50 23
    این پیر عجوزه و عفریته و فتنه گر چرا سقط نمیشه .
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    37 22
    عفت مرعشی منظورتان همان مادر فولاد زره دیو می باشد
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    22 32
    شما که. از بعداز حاج اقا.........
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    50 34
    عفت جنی برو بمیر
  • حسین IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    25 15
    من نه طرفدار اغتشاشگرها هستم نه بسیجی ها ولی به قرآن گرانی حقیقت هست ،طلاق حقیقت هست ،بیکاری گسترده جوانان تحصیل کرده حقیقت هست .من قبول دارم که اغتشاش گران به مملکت ضرر و اسیب میرسونن ولی دولت هم زیاد به مردم ضرر میرسونه دولت باید در محاکمه هایش نقش خودش در اینجور مسایل رو هم در نظر بگیره و قبول کنه که دولت با کسری بودجه گسترده تورم ایجاد کرده .یه مطلب مهم دیگه که هست اینکه با دادن سبد کالا یا کوپن الکترونیکی مشکل حل نمیشه .من سوال دارم ایا میشه با کوپن گرانی مسکن یا گرانی پراید رو کنترل کرد ؟؟ایا به جای این کارها بهتر نیست دولت ثبات طولانی مدت داشته باشه ؟؟
    • پری IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      14 7
      اشتباه کردید به روحانی انگلیسی رای دادید
    • پری مجرد 43 ساله IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      11 5
      احمق خود کرده را تدبیر نیست.... خوردید به روحانی رأی دادید
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 1
      عزیزم خیلی ها هستند که مثل شما فکر میکنند این مسائلی که گفتید درسته (گرانی و …) اما علتش فقط خائن بودن مسئولین نیست
    • IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      2 0
      کسی که طرف حق یعنی انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مؤمنین نباشه کمک باطله. افراد به اصطلاح بی‌طرف، حال به هم‌زن‌ترین موجوداتند. البته تو خودت براندازی وگرنه به اغتشاشات کار داشتی
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    6 4
    اصلاح طلبان یعنی همان خوارج اینها با دفاع از یک محارب اغتشاشگر چاقو بدست دفاع شرمانه کردند و نشان داد که اغتشاشات بدست خودشان توسط خبرنگار روزنامه شرق و هم میهن شروع و با انتشار اغتشاشات در رسانه هایشان آنرا ادامه دادند هر روز نیروهای امنیتی را محکوم کردند حالا که رفیق میدانیشان را اعدام کردند خود را به آب و آتش می زنند و حکومت را تهدید به آشوبهای خیابانی بیشتر می کنند اما باید بدانند که اگر دست به چنین حماقتی بزنند لیدرهای سیاسی آنها یکی پس از دیگری دستگیر و روانه زندان خواهند شد و باید برای همیشه آرزوی آزادی را به گور ببرند و شاید هم مثل خوارج دوران امام علی (ع) فقط تعداد 9 نفر از آنها باقی بمانند اینها دل در گرو اروپا و آمریکا بستند اما نمی دانند که اگر بنا بود کاری از دست آنها بر می آمد تا حالا توانسته بودند می کردند 43 سال دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی بودند اما همگی سرنگون شدند پس بدانید باید آدم بشید وگر نه نابود خواهید شد
  • امیر IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    9 5
    از این عفریته خبیث ( عفت ....) خروجی چیزی کمتر از اون فاسده هاشمی بیرون نمیاد . باید همان سال که برای مردم خودشان رو میدریدند تا جمله معروف ( بریزید بیرون ) جلوگیری میکردند این همه خسارت جانی و مالی داده نمیشد . که این همه زوزهای کفتار رو بشنویم . آقایان مسئولین نظام تحویل بگیرید .
  • علی افصحی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    18 27
    رسانه های اصلاح طلبان فاسد آمریکایی چنان ناشیانه و البته هماهنگ با رسانه های مزدور فارسی زبان مستقر در انگلیس خبیث و آمریکا و غرب وحشی که روزگاری جاسوس -خبرنگارانشان درهمین رسانه های اصلاحات آمریکایی علیه نظام اسلامی و انقلاب و اسلام قلم می زدند،الآن هم پس از همراهی با فتنه ، علیه حکم قانونی قوه قضائیه صف کشی کرده و مخالفت کرده اند که هر ناظر انقلابی را به این نتیجه می رساند که همه این رسانه های اصلاح طلب شیطانی داخل و خارج راسازمان های جاسوسی اداره می کنند. اصلاح طلبان همیشه اثبات کرده اند تا زمانی با نظام اسلامی همراهند که در راستای منافع شیطانی اشان باشد و الا با تمام توان در مفابل نظام اسلامی و تصمیماتش می ایستند قرآن در سوره نور آیه چهل و هشت این حرامی ها را این گونه معرفی می کند «و ان یکن لهم الحق یاتوا الیه مذعنین تا جایی اصلاح طلبان با حق همراهی می کنند که برایشان نفع و سود داشته باشد و گرنه حق را انکار و با شیطان همراه می شوند.
  • امیر IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    7 5
    از این عفریته خبیث ( عفت ....) خروجی چیزی کمتر از اون فاسده هاشمی بیرون نمیاد .
  • عارف اردبیل IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    6 5
    همیشه دشمنان اسلام و دین از احمقترین آدما بودن ❤️🇮🇷❤️
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    بدون شک امتداد اعتراضات به صلاح تمامیت ارضی کشور نیست. در شرایطی که بیشتر کشورهای منطقه بوی کباب به مشامشان رسیده. امیدوارم ملت فهیم ایران با رفتار سنجیده خود دعوای خانگی را بهانه لفاظی کشورها قرار ندهند و به کشورهای مرتجع نشان دهند که انسجام ملی قابل شکستن نیست.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 4
    اگر می‌خواهید کشور به آرامش و مسیر پیشرفت برسد و فتنه ها تمام شود اصلاح طلبان خائن و مزدور را به همراه عمله های کثیف آنها یعنی بازیگران و بازیکنان خود فروخته را به سختی مجازات کنید
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    6 4
    آهای .... های کثیف این اعدام را دیدید ولی شهادت مولوی ریگی را ندیدید چرا یک بار از اعدام های خیابانی آمریکا نمی گوید ولال شدید
  • سپیده IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    کنترل معترضان خیلی مهمه که از خارج به داخل بیاید. چون اونها حرفهای خودشان را در دهان معترضان می‌گذارند نه منافع مردم و کشور را که بالاخره در یک راستا هستند. خارجی میگه نه به دین ولی داخلی نه به گزینش ادارات مثلاً. خطرناکه وضع فعلی.
  • امیر IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 3
    هر چی از انقلاب می گذرد چهره واقعی این خانواده بیشتر روشن می شود نفرین بر هر کس که خون شهدا را پایمال می کنند .
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    عفت مرعشی و تمام روزنامه های اصلاح طلب خندیدند که اظهارنظر کردند
  • DE ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    7 3
    یک چند تا چاقوکش قصاب داعشی خالکوب لات برن رسانه های اصلاحاتچی ماله کش رو با چاقو وقمه نوازشی بدن بعد ببینیم نظر این رسانه های اصلاحاتچی در این باره چیه؟ اگر این حقوق دان های همه چیز دان! حقوق دان بودن می اومدن جلو قانون شکنی ها و هتک حرمت به بانوان و جنایات داعشی ها و خسارت 170 هزار میلیارد تومان به بیت المال مردم رو بشکل حقوقی و قانونی پیگیری می کردند و داد مردم رو از داعشی ها می گرفتن. از هیزم و دیگ شما ابی برای مردم ایران گرم نمیشه ! مشام عده ای از شما حقوق دان ها جز پول بویی رو نمی شناسه! دراین آزمون های تاریخی برای بازدارندگی خشونت و توحش دهن هاتون رو با قیر اسفالت کرده بودید .تا امروز روزه سکوت گرفته بودید. حالا هم که دهنتون رو بازکردید و روزه سکوت تون رو شکستید برای قمه کش یارکشی می کنید! مثل منافقین جای قاتل و قربانی رو باهم عوض می کنید! مگر نفس اجرای قانون بازدارندگی نیست؟
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 2
    چرا طلا گرون میشه ؟
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    اموال و دارایی این خاندان عتیقه را به نفع ملت مصادره و نام زیبای نیایش را به مردم تهران هدیه نمایید..
  • علی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 5
    خدا پدر و مادر امثال پری بلنده ها را بیامرزد که شرف و وجدان داشتند نسبت به این پیر
  • عبدی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    8 7
    عفت شوهر بدین خیالتان راحت کنید
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 3
    اون که ساختگی بود در طول این 43 سال همه چیز آشکار شده!خداا خودت نفوذی ها رو رسوا کن. شیخ بنش و خیلی های دیگه.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    از خون جوانان وطن لاله روید
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      1 0
      از خون عفونتی امثال شکاریها که‌مثل شعبون بی مخ لات و بی سر و‌پا هستن جز لجن نمیروید ! از این به بعدم هر لات بی سرو پای چاقو کشی راه مردم رو بند بیاره جز اعدام سریع چیزی در انتظارش نیست . مرد که مرد، سگ مرد
  • محمد IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    بیش از ۲۰۰ نفر بیگناه به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند، اما کسی از اصلاح طلبان رفتار وحشیانه اغتشاشگران را محکوم نکرد.
  • روجا IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    عجبا در خانواده هاشمی رفسنجانی از زن تا مرد و پیر یا جوانی کسی پیدا نمی شود که برای نظام و اسلام و انقلاب و کشور هزینه گزاف نتراشد و از نظام کینه بر دل سیاه شناندنداشته باشد.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 4
    عفت بی عفت. حالا میفهمم که فائزه به کی رفته.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    .....هرچه زشت ترشد .عداش ازهمه بیشتر شد
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    این روزنامه اعتماد واقعا از تجزیه طلبی حمایت کرده واقعا بی شرفها پیشش شرف دارن چرا دستگیرشون نمیکنن این ها رو انشاالله خودشون به دست خودشون تکه تکه بشن آرزوی تجزیه ایران رو به گور خواهندبرد همانطور که این جمهوری اسلامی ایران ماند و دشمنانش یکی یکی به درک واصل شدن اینها هم به جهنم میرن به زودی
  • علی شربیان IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 1
    لعنت براغتشاشگران که اشک بچه های معصوم را درمی آورند...درودبرروح پاک شهدای امنیت و درودبرروح سردردها...همه ی ما تحت فرمان رهبری امام خامنه ای هستیم
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 1
    آقایانی که میگویندمجازات این جرثومه فساد(شکاری)زیاده روی بوده اگرفرزندخودشان شمشیرخورده بودهمین حرف رامیزدندیاغی وباغی بایددرملائ عام مجازات شود
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 1
      برای بارصدم این رو نوشتی هرجا میرم این جمله جلو چشام از سایت بهار و افتاب بگیر تا مسرق جون و برترین و انصاف وووو .ول کن آقا چت کردی رو این جمله چیز میزی نمیزنی؟
  • رستم ایرانی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    اکبر رفیق جینگ موسی خیابانی به نظر من همان جور که بعضی در صدر اسلام نفوذی بودند اکبر و فریدون هم نفوذی بودند خودشون رو به انقلاب و امام چسبوند که به مطامع دنیوی و خیانت شون برسند
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 4
    شعار " زن زندگی آزادی" را کسانی سر میدهند که هدف واقعیشان فقط ""آزادی ...سوء استفاده از جنس زن ""است
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    عفت خانم مادرفولادزره، اکبر ومحمدرضاشاه ....رحمت راسرکشیدندتوکی سرمیکشی
  • حسين DE ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 2
    اين عفت خانم خواهر همون حسين دلاله .
  • ناناشناس IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    جنگ بین شما احزاب به جهت جاه طلبی و پست و مقام و قدرت اصلا ریطی به مردم ندارد.
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    خداییش به این عفت مرعشی بگویید حتما به خیابان بیاید من که ازش متنفرم داد می زنم بهش میگم خجالت بکشند
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 3
    اون مرحوم در محاصره ی اقوام ناشایست قرار داشت و تحت تاثیر اون ها به بیراهه رفت
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    خخخخ هوس زندان کرده
  • اشنا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 2
    گذشته‌‌ازهرچیز‌این‌اقای‌هاشمی‌رفسنجانی‌ بااینکه‌مرد‌ثروتمندی‌بود‌ولی‌خیلی‌هم‌مرد دلسوزی‌بود‌ کند.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    عفت کیه دیگه
  • حامد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    این مطلب را چگونه استنباط کردید؟: عفت مرعشی برای لیدری در اغتشاشات اعلام آمادگی کرد! یعنی شما هم دوست دارید مثل بی بی سی و ایران اینترنشنال باشید؟؟!!
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 2
    دم پیری و ..‌‌ خدا عاقبت بخیرمان کن
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 2
    امیدوارم بلایی که محسن شکاری بر سر ان جوان اورد توسط همان اوباش بر سر فرزندان مخالفین اعدام بیاید تا ان وقت معلو بشه باز هم نظرشان همینه یا نه.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    کامنت های جالب خوندم هرکسی البته کاملا با جناح مشخص توهین که به رفسنج و خانواده اش داده
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    اینجوری قرار بود پرچم مملکتمون رو بدین دست امام زمان؟؟؟؟
  • . IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 1
    عفت از خدا بترس
  • اشنا CZ ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 4
    به هیچکدام ازطیفها نظرمثبتی ندارم چون کارنامه ی همشون تواین چندین سال صفره صفر.
  • یکی از مردم IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 1
    برای امثال محسن شکاری پلیس نایس آمریکای نایس خوب بود
  • ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    7 2
    درود بر جمهوری اسلامی ایران
  • عزیز IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    مرحوم‌اکبر هاشمی رفسنجانی در یکی از خطبه های نماز جمعه سال‌های دهه ۶۰ حرف از لقمه حرام زده که نتیجه لقمه حرام را بوجود آمدن فرزندان خلافکار و ……. میدانست فکر کنم فرزندان آن مرحوم شامل آن خطبه شوند
  • عزیز IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 1
    مرحوم‌اکبر هاشمی رفسنجانی در یکی از خطبه های نماز جمعه سال‌های دهه ۶۰ حرف از لقمه حرام زده که نتیجه لقمه حرام را بوجود آمدن فرزندان خلافکار و ……. میدانست فکر کنم فرزندان آن مرحوم شامل آن خطبه شوند
  • موید IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    غربیها اعلام کردن که روابط بین ایران و چین و روسیه رو خراب خواهند کرد
  • محمدایوب IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    در فیلمی که چارلی چاپلین بازی می کرد در جنگ جهانی بود که جنگ تمام شده بود ولی چارلی در یک سنگر بود وکنسرو میخورد قوطی هاشو بیرون پرت میکرد حالا قضیه این عفت فتنه اغتشاشو است یکی باید به اون حالی کنه شیخ اکبر مرد تمام شد مردم هم شمارا شناختند اگر می خواهی بفهمی که بعید است ازان کاخهایی که با پول مردم ساختید بیا بیرون در میان مردم شاید حالیت بشه که چقدر منفور هستید برای اینکه بیکار نباشی چند تا ساندویچ سوسیس بگیر ببر زندان برای هم نشین بهاییان انشاالله وقتی ملک الموت سراغت آمد حداقل بهاییان قبولت کنند در کنارشان باشی
  • حمید IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    عفت وامثال ایشان حق دارن که حقایق بنا به صلاحدید بعضی به مردم کفته نشد وانقلاب مردم را به نفع خود وخانواده اش مصادر کرداند واز نفوذ منافقین توسط دخترانش به بدنه انقلاب لاپوشانی شد نتیجه این میشود ؟؟
  • پیر فرزانه IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    این عفریته ها دونفرند بدری خانم وطن فروش رو نداره سنگ پای قزوین همسر یار غار صدامهمسر شیخ الدنگی وخانم عفریته مرعشی خجالت نمی کشد با این بچه زاییدن بی حیا تر از این دو من تاکنون نشنیده ام
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    آنچه مطالعه کردم و نظرات برخی از به اصطلاح اصلاحطلبان را پیرامون قتلان و اغتشاشطلبان خواندم متوجه شدم برخی از اینها مهره و ستون پنجم دشمنان هستند. لذا نتظاری بیش از این به اینها نیست.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 4
    قمه کش و عربده کش باید اعدام بشه تا هر بی ناموسی برای مردم عربده کشی و قمه کشی نکنه
  • محمد IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    با سلام. لطفاً قبل از اعدام ها در مورد جنایت هایی که محکومین انجام داده اند به مردم اطلاع رسانی قوی کنید تا مردم دچار سوءتفاهم نشوند. برای مثال الان همه رسانه های اصلاح طلب در مورد اعدام قریب الوقوع ماهان صدرات در حال جوسازی هستند اما رسانه های اصولگرا در خواب به سر می برند.
  • محسن از مشهد IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    خانم عفت مرعشی شما هم یکی از مهره های کثیف و نجس جبهه اصلاحات هستی مرگ بر خاتمی ملعون و مرگ بر موسوی و کروبی و ننگ بر اصلاح طلبان و آشوب طلب
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    6 6
    چقد زشت به یک خانم تهمت وتوهین میبندین
  • محمدی اصل IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 4
    بهترین کار اعدام شکاری بود.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    7 2
    سلام بر جیره خوران مشرق نیوز.
  • ناصرامینی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    پیشنهاد میدم جایزه بزرگ ماله کشی یا قلم طلایی توجیه گری رابه اصحاب مدعی اصلاحات بدید،چرا!!!؟؟؟چون بسیارحرفه ای اینکارماله کشی رو انجام میدهند.مثل قتل عمدنجفی که اینهاازاو یک قدیس ساختندوبا حدودده میلیارد تومان چک وچانه کازرون بستند،یا ماجرای ۸۸,۹۸,و..حالا اغتشاش شعبان بی مخ های امروز.راستی میشه مواضع اینها رو درخصوص شعبان بیمه وکودتای ۲۸مرداد۳۲بنویسید
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 2
    عفت غلط کرد
  • ایرانی🇮🇷 IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    برای جدائی و جذب اعراب قبیله گرای وابسته به آمریکا و غرب گاهاً در لفاظی هم که شده لازم است کمی باد شوند! هدف فروش نفت به غیر از دلار میباشد تا آمریکا و غرب متلاشی شوند! این دریای عظیمِ ایران اسلامی با پوز سگ هیچگاه نجس نخواهد شد، ایرن سوار بر منطقه است، همراهی چین با بیانیه اعراب به نظر در پشت صحنه با هماهنگی و اجازه ایران بوده، چین میداند که تاُمین انرژی مورد نیازش به آرامش در منطقه و شاهراه تنگه هرمز میباشد که کد خدای آن ایران مقتدر است.
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    در این فتنه صدائی نماند که مخالف جمهوری اسلامی بلند نشود! بخوبی و به وضوح پرده نفاق از چهره ها افتاد. ملت بصیر و هوشیار ایران بخوبی از این منافقین فاصله گرفتند و با حذف این دلالان غربگرا، پیشرفت های تکنولوژی و رشد اقتصادی هدیه خداوند به ایران اسلامی میباشد.
  • خلیل IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    حالم بهم خورد از لیدرشون
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    تروریستهای قصاب را نه دردادگاه که بدید تا توسط فرمانده انها روزنامه اعتماد محاکمه کنند یه تابلو زن زندگی اغتشاش هم بدید دست افت خانوم تادر فراق یار وظیفه اخلاقیش را انجام بده
  • ابی آذری زبان هستم IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    جمهوری اسلامی اعدامش نکرد که اینقدر شلوغش میکنید فرستاد مرحله بعدی
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 4
    فائزه هاشمی محارب است وباید اعدام شود
  • US ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    7 2
    عفت مرعشى غلط خورد
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 3
    عفت ۴۳سال از سفره انقلاب خورد حالا یکسال است که دستشون کوتاه شده داره پاچه می گیره ، خدا لعنتشون کنه مفت خورهای وطن فروش
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    بعض ها تا اسفل السافلین براشون تضمین نشه دست بر تار نیستن ، اصلاح طلبان و عفت و روزنامه اعتماد و اقتصاد و اقتصاد نیوز ،،، لعنت و نفرین ابدی خداوند بر شما خائنین به دین و مملکت
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    اعتماد بی اعتماد زیادی اراجیف می بافه یکی بود اسمش آدم ولی شبیه آدم نبود نه خودش نه کاراش مثل اعتماد چاخان فتنه گر شیطان پیش اینا روسفیده
  • US ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 2
    عفت غلط کرد
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      1 1
      خودت غلط کردی
  • US ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    عفت اشتباه کرد
  • US ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    عفت مگه زنده ست
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    پیروز حناچی این جا چی می خوره
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 3
    کجای دنیا به خاطر نزاع و دعوا ملت خودشان را اعدام می کنند؟
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    احسنت به کامنت ۲۰:۳۸.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    نمیدونم چرا هر چی معترض خطرناک هست
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    این حاج خانم فکر می کنه مملکت ارث باباشه
  • DE ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    سرنوشت مملکت و انقلاب به دست یکعدد سبکسر سپرده نشود.
  • علی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    عفت و امثالهم نقشی ندارند. رسانه های دروغگو آتش بیار هر معرکه ای
  • علوی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    رفقای حزب الله ! شاید موضع گیری عفت برایتان از عجیب بودن تبدیل به کمیک شود اما اشتباه نکنیم ! وقتی هاشمی در خاطرات ش می‌گوید با عفت مشورت مینمودم!!! یعنی این زنک ابله بیسواد تاثیر گذار در اداره کشور و از ارکان تصمیم گیری بوده!!! شاید خل و چل بودن مهدی و فاجعه هاشمی عیان باشد همراه با خباثت شون اما اشتباه نکنید در خاطرات هاشمی می‌خوانیم که فلان عملکرد مهدی را بهتر و موثر تر از اقدام حضرت آقا میداند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شاید تبار هاشمی رفسنجانی را ایرانی الاصل بدانید اما سوال ؟! کدام یک از بزرگان نظام جهت اثبات ایرانی الاصل بودن شان از نزدیکان وادار به تالیف کتاب شده ؟! آری مرعشی در کتابی سعی در تبار سازی برای هاشمی رفسنجانی داشته است ! و اتفاقا وقتی به مطالعه تبار شناسی اون ایل مورد نظر میپردازیم میبینیم دقیقا و اتفاقا ادعای انتساب به اون ایل و مهاجرت پدر و پدر بزرگ رفسنجانی به رفسنجانی به جهت انقطاع نسلی در اون درجه از شجره اون ایل هیچ ربطی به علی اکبر هاشمی و جد او نداشته است ### وقتی به خیریه مولی الموحدین کرمان میرسیم با دهها کارخانه خودرو سازی بدون حساب کتاب معین در خدمات خیریه؛به واردات خودرو چری از چین میرسیم که اتفاقا کارخانه چری در چین متعلق به یک سرمایه دار یهودی ساکن اسراییل است ## عروس لاهوتی ها بودن فاجعه و منافقین و تایید و حمایت بهاییت از سوی وی با ادعای امیر کبیری برای هاشمی هم طنز تلخ ### آخرین ویدیو منتشره فائزه خاطرتان هست ؟ با اشرار قلعه حسن خان رفته بود شمال ....و حالا میدان داری اشرار در اغتشاشات ‌....هر کشور دیگه بود خاندان هاشمی کوچک تا بزرگ یا اعدام یا در صحرا بیگاری مینمود لکن اسفا از نفوذ
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 2
    خانواده سردار سازندگی به چی روزی افتاده است که عده ای نان به روز خور از هیچ چیزی ابا ی ندارند بزرگان هیچ وقت درشتی نمی کند و حرمت گذشتگان را نگه می دارند
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      1 0
      اشتباهی مثبت دادم ... احترام هر کس دست خودشه . این خانواده خیلی وقته خودشون خودشون رو بی حرمت کردند . از سازندگی حرف نزن که خیلی حرف برای گفتن هست ...
  • خاتم IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    من به هیچ کس توهین نمیکنم... من یک پیرمرد بازنشسته هستم بعد از سی سال زحمت کشیدن اندکی پس انداز کردم.. بزرگان مملکت گفتند پولتون رو تو بورس سرمایه گذاری کنید!!!!! بعد از آن تمام پولم رو به حرف اقایان بردم بورس... حاصل یک عمر پس اندازم را آب کردند.... من وخانواده ام سوختیم... وعده دیدار ما ومسعولان سر پل صراط... یا علی مدد
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      لعنت به این روزنامه های نوکر صفت که از محارب و قاتل و جانی حمایت میکنند. از اینها باید تحقیق بشه که پول از کجا میگیرند. آخه ازادی بیان هم حدی دارد. حمایت اصلاح طلبان از قداره بند های چیز جدیدی نیست چون سالها پیش نخست وزیر اسراییل گفته بود اصلاح طلب ها سرمایه ما در ایران هستند
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    غلط خورد عفت بره برای آخرتش فکری بکنه
  • علی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    هاشمی بقدری به مردم ایران ظلم کرده که تا قیامت تاوانش را خودش و خانوادش و هفت نسلش پس خواهند داد . والله خیرالماکرن .
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    باید به عفت مرعشی گفتشما در ان روزها که مردم بچه هایشان را میفرستادند جلوی توپ و تانک صدام، در کاخ شاه ، ساده زیستی میکردی و شیخ اکبرت در سد لتیان جت اسکی میکرد طبق خاطراتش!! کی سیر میشوی از خوردن حق مردم و فریب ملت ؟ کی دست از سر مان برمیداری؟ کی می م.ی .ری که راحت شویم از دست تو و پسر دزد و دختر تبانی کار و کل خاندانت! ؟
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    هاشمی.عزیزم راهت ادامه دارد .عفت وکرکوره ها شکی به ان ندارد
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    عفی( عفت)، کی میمیری؟ عفی ،نگو نمیری؟ اکی،( اکبر ) منتظره! دیگه باید بری!
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 1
    عزیزان اینقدر خیرات برای ان سفر کرده که عمری مبارزه کرد اما بیچاره دنیا فریبش داد وعاقبت بخیر نشد .مثل طلحه وزبیر سزاوار نیست ان فتنه گر را بخاطر خانواده نااهلش بیش از این مشمول عذاب کنید خدا رحمتش کند .نیم قرن مبارزه کرد اما تحمل شکست از احمدی نژاد واز دست دادن قوه مجریه را نداشت
  • علی اقا IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    بهتر نیست همزمان برخورد با اغتشاشگر کف خیابان با این بانیان و لیدرهای اصلی آشوب برخورد جدی کنند ؟ در حالیکه مردم برای زدن حرفشان رسانه ندارند این کفتار صفتان تریبون هم در اختیار دارند تا حرفشان را به گوش دیگران برسانند.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    آی بمیرین
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    فقط من اندر عجب مماشات مخرب نظام و تهوع آور دولت با روزنامه و رسانه های اصلاح طلب افساد طلب موندم. آقا سودش برای نطام چیه. آخه تا کجا.البته اونا بلند نظام بترسوند امتیاز مماشات بگیرند ۴۰ ساله...
  • کوروش IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    قبل از شروع جنگ اوکراین چینی ها شروع به خرید گندم در سطح بالا از قزاقستان و روسیه نمدند الان هم شروع به خرید نفت از عربستان عاقل را به اشارتی کافیست
  • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    ین روزنامه در ادامه مدعی شده است: تجربه عفت مرعشی همسر مرحوم آیت‌ا... هاشمی در موضوع حل مشکلات کشور بیش از همسران سایر روسای‌جمهور است واقعا دنیای عجیبی است عفت مرعشی چه نقشی در حل مشکلات کشور داشت غیر از اینکه یکی از عوامل اصلی اغتشاشات و فتنه 88 و برافروخته کردن آتش فتنه و تحریک جوانان همین زن بوده است و خون ریخته شده در فتنه 88 روزی دامن او را هم خواهد گرفت نکته دیگر در خصوص بخط شدن رسانه های اصلاح طلب در زیر سوال بردن صدور حکم اعدام اغتشاش گران به این دلیل هست که نظام قضائی را دچار ضعف برخورد با غتشاشگرانی که در آینده باید اعدام شوند کنند تا بتوانند آتش فتنه اغتشاشات را برای مدتی روشن نگهدارند و اظهار وجود کردن عفت مرعشی بعداز خاتمی و موسوی نیز در همین راستا میباشد تا ببینند میتوانند بر مرده اغتشاشات تنفس مصنوعی بدهند یا نه البته همین اغتشاشگران در شعارهایشان اینها را هم قبول ندارند
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 5
    درود بر خانواده وطن پرست هاشمی
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    ای خاک برسرماکه دنباله رویک بهائی انهم ....باشیم کشوربعدازفریدون باسرعتی بالادرحال پیشرفت هست
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      یکی ازین پیشرفت هارو بیان کنید ما هم بهش ببالیم
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    از قدیمی ترین دعاها ارزوی عاقبت به خیری بوده است . خانم مرعشی برای شما ارزوی عاقبت به خیری داریم ولی خودت هم تلاش کن که اطلاعاتت را از بی بی سی و...منافقین نگیری و فریب بچه ها و نوه های فریب خورده ات را نخوری
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    خدا لعنت کند کارشناسان روزنامه نگاران که امنیت مردم شوخی و در مباحث سیاسی حزبی امیال شخصی و... دخیل می کنند. طرف چاقو برداشته در ملا< عامخیابان بسته زخمی کرده و.. حکمش محاربه نیست پس چیست ؟ خدا قوت به قوه قضاییه که سریع حکم داده احسنت ... برای اینگونه افراد که امنیت مردم آرامش جامعه را به بازی می گیرند باید یک هفته ای دادگاه حکم و قصاص اجرا گردد تا عبرت دیگران گردند که به پشتوانه امریکا اسراییل فرانسه غرب زده های داخلی خیانتکاران منافقین و... امنیت و آسایش مردم را بهم نزنند.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    در جواب هم میهن و شرق و اعتماد: میگن چطور حکم محاربه دادین به محسن شکاری و به تروریست های مجلس و ... هم حکم محاربه دادین اینا جنایاتشون مثل هم نیست... آقایون پس حکم جانیان داعشی اعدامه پس حکم هیتلر و پینوشه که میلیونی کشته چی باشه از اعدام ک بالاتر نیست... چرت گفتین ها...
  • مهرانا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    درود به شرفت
  • علی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    3 0
    پری بلنده دوم وارد شد
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    فیلم جدید با عنوان : عفت خانم وارد می شود. همه کوش به فرمان، تفنگ ها ، کوکتل و.. ، دشنه و چاقو و تیزی و ....... به خط حالا به فرمان عفت خانم شوهر نمی خواهی بدیم به تو شاید از سرت این بازی ها بیرون بیاد ننه جان
  • . IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 0
    سلام:::::کسانی که مخالف اعدام محسن شکاری هستن از چی دارن دفاع میکنند ....اون مردک نادان یه سلاح سرد برداشته مخل نظم و امنیت شده هم سویی با دشمنان کشور و مطابق دستورات اونها خصوصا طبق نظران مناقین و سرویس موساد اغتشاش کرده خیابان رو بسته با سلاح سرد حمله به قصد کشتن دیگران کرده حالا میگید چرا اعدام شده ؟؟؟؟؟؟ دوستان محترم هیچ میدونید اگر امنیت کل کشور خدای نکرده بهم بریزه حتی شما ها دیگه نمیتونید این طور از یه متهم جانی حمایت کنید ...آب به آسیاب کی دارید میریزید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    مشرق شما که میدانی بعضی کامنت گزارانت اصلا هیچ مطلبی را نمی خوانند وفقط به تیتری که نوشته ای بسنده میکنن واز چیزی خوششان نیاید شروع به فحاشی توهین وبدبیراه کمی در تیتر زدن دقت کن .یا جوری براشون تیتر بزن که حداقل بفهمن قضیه چیه .این بندگان خدا واقعا عاجز از حتی درک مطلب هستن.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    لعنت به این روزنامه های نوکر صفت که از محارب و قاتل و جانی حمایت میکنند. از اینها باید تحقیق بشه که پول از کجا میگیرند. آخه ازادی بیان هم حدی دارد. حمایت اصلاح طلبان از قداره بند های چیز جدیدی نیست چون سالها پیش نخست وزیر اسراییل گفته بود اصلاح طلب ها سرمایه ما در ایران هستند
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    عفت مرعشی هم مانند دخترش فائزه از وقتی بیوه شده جدی نگیرید .
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    عفت مرعشی این عجوزه و عفریته از سال 88 تا بحال بدنبال سرنگونی نظام است .
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    از اکبر دزد - غارتگر - رانت خوار - اشرافی چنین زن عجوزه ای و توله هایی مثل : مهدی (دزد غارتگر ) ------------ فائزه (بهایی و عاشق ترامپ و فتنه گر ) بیشتر در نمی آید .
  • کاخ فرح پهلوی سابق - اقامتگاه خاندان اکبرشاه نکبت IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    5 0
    این پیر عجوزه و عفریته ( عفت مرعشی ) چرا سقط نمی شود . لعنت ابدی خدا بر اکبر و خاندان دزد و فتنه گر و رانت خوار و آشوبگرش .
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    مدیر روزنامه اعتماد که البته عنوان اصلیش خارجی است راباید قاضی مفسدین تروریستی وسیاسی واقتصادی وهر منبع فساد دیگری کنند تا به یک درجه ترفیع به همراه وهمکار اربابش .حکم مفسدین راصادر وقلب شیطان را خشنود گرداند راستی اجازه میدهند ماهم توامریکا وانگلیس یه روزنامه اعتماد راه بیندازیم
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 0
    عفت مرعشی پس از بسته شدن ( شهرنو - قلعه ) و بیرون آمدن از آنجا لیدر تمام فاحشه ها و روسپی ها بوده و هست .
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    عفت مرعشی با این رفتار و حرکاتش می خواهد خود نمایی بکند
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    عفت مرعشی بداند که با این کارها به جایی نمیرسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس