کد خبر 1446189
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
پوتین

رئیس‌جمهور روسیه گفت اتحادیه اروپا به واشنگتن اجازه داده که از آن به عنوان «زیردست» استفاده کند.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه گفت اتحادیه اروپا به واشنگتن اجازه داده که از آن به عنوان «زیردست» استفاده کند و حتی مقامات اتحادیه اروپا تایید می‌کنند که سیاست آمریکا منجر به صنعت‌زدایی اروپا می‌شود.

به گزارش «راشا تودی»، وی در ادامه سخنانش، رویکرد اتحادیه اروپا در قبال قیمت سوخت را «دیوانه‌وار» توصیف کرد و گفت که روسیه به دنبال شرکای امیدوارکننده‌تر از اتحادیه اروپا خواهد بود و عرضه گاز به شرق را افزایش خواهد داد.

به گفته وی، تحریم‌های ضد روسی غرب فرصت‌های جدیدی را به روی این کشور گشوده و انگیزه یک اقتصاد کاملاً مستقل را بوجود آورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 2
    ای ناقلا می خواستی زیر دست تو باشه؟
  • US ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 2
    تازه فهمیدی!!!
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    پوتین باید بسیج مردمی روسیه را تحت نظارت مستقیم خودش باید تاسیس نماید و تا نابودی امپریالیسم ان را حفظ نماید به این شکل هزاران نفر از مردم روسیه که فعلا نمی توانند به ارتش روسیه کمک کنند به آن می پیوندند برخی از اطرافیان پوتین وی را تحت فشار قرار می دهند که بسیج نسبی را لغو کند
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    علت اینکه روسیه از اروپا انتقاد می‌کنه این هست که مزیت اقتصادی این قاره در تعامل اقتصادی با روسیه هست ولی متاسفانه رهبران اروپایی قادر به داشتن استقلال جدا از واشنگتن نیستند و این برای همه تعجب آور هست. امروز مزیت صنعتی اروپا از میان خواهد رفت و آنوقت این رهبران تغییر خواهند کرد ولی ضرر را مردم این کشورها خواهند نمود. مردم اروپا بایستی عقلانیت را بکار گیرند و اجازه ندهند مزیت اقتصادی شأن از بین برود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس