روحانی

دبیرکل حزب اشرافی و غربگرای کارگزاران، ضمن کتمان میراث فاجعه‌بار دولت روحانی می‌گوید: نظام نباید قربانی اشتباهات رئیسی شود(!)

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرآنلاین اظهار داشت: چرا اجازه ندادید آقای دکتر روحانی برجام را تمام کند و بعد دولت را تحویل آقای رئیسی دهد؟ می‌شد تا آخر دوره به آقای روحانی انواع تهمت‌ها و افتراها را زد، ولی منافع توافق با غرب را داشته باشید. چرا این ‌کار را نکردید؟

مرعشی با اشاره به ظرفیت‌های موجود جمهوری اسلامی که می‌تواند روند اصلاح را با بهره‌گیری از نیروهای با تجربه در بدنه خودش که معتقد به نظام هستند، آغاز کند گفت: همه کارشناسان کشور در خدمت جمهوری اسلامی هستند، اگر آقایان جهانگیری و علی لاریجانی را صدا کنند، آیا آنها کمک نمی‌کنند؟ همه کمک می‌کنند.

وی افزود: نبایستی جمهوری اسلامی، خود را فدای ابراهیم رئیسی کند چون مدیران انتخاب‌شده از سوی رئیسی نمی‌توانند در بحران‌ها کارآمدی لازم را داشته باشند. جمهوری اسلامی تا کی قرار است پای آقای رئیسی بایستد؟ من اگر تصمیم‌گیر باشم به آقای رئیسی می‌گویم چقدر وقت می‌خواهید؟ بروید و حل کنید اگر حل کردند که هیچی اما اگر حل نکردند... مگر قرار است که ما جمهوری اسلامی را فدای آقای رئیسی کنیم؟ ‌

این اظهارات در حالی است که آقای روحانی کار برجام را یکسره کرد؛ آن هم زمانی که توافق کلاهبردارانه و نامتعادل را با آمریکا به‌عنوان فتح‌الفتوح قرن جا زد و سپس، اجرای یکطرفه توافق را سه سال پس از خروج آمریکا ادامه داد. آمریکا در طول آن سه سال حاضر نشد به لغو موثر و پایدار و تضمین‌شده تحریم‌ها تن بدهد و تحریم‌های پسابرجامی را لغو کند. ۱۷۰۰ تحریم به علاوه تورم ۶۰ درصدی، میراث دوره مدیریت روحانی است.

ره‌آورد آن مدیریت، سقوط محبوبیت روحانی به زیر شش درصد بود که موجب شد مردم به نامزد مورد حمایت خاتمی و ۱۶ گروه اصلاح‌طلب (از جمله کارگزاران)، بی‌اعتنایی کنند و تنها دو میلیون و چهارصد هزار نفر به او رای بدهند. نظرسنجی‌های ایام انتخابات نشان می‌داد که میزان رای امثال جهانگیری نیز در همان حدود بوده است.

تنها یک نمونه از شاهکار آن دولت، واگذاری ارز جهانگیری و ایجاد رانت ۲۳ هزار تومانی در هر دلار است که آقای مرعشی، پس از روی کار آمدن آقای رئیسی، از این راهکار غلط به‌عنوان «استخوان در گلوی دولت» یاد کرد. آقای لیلاز دیگر عضو کارگزاران هم معتقد بود که مدیریت روحانی فاجعه‌بار بوده و اگر چوب خشک به‌جای او در هشت سال مدیریت بود، بهتر از روحانی عمل می‌کرد.

با میراث فاجعه‌باری که دولت روحانی (مورد حمایت کارگزاران) بر جا گذاشت، باید گفت که افراطیون مدعی اصلاحات دنبال قربانی کردن ایران و جمهوری اسلامی پای مطامع اشرافیت غربگرا بودند و حالا که دولت می‌کوشد با همه سختی‌ها، میدان مین‌گذاری‌شده از سوی طیف مذکور را خنثی و مشکلات را کاهش دهد، با فضاسازی و سم‌پراکنی و تحریف سعی می‌کنند واقعیات را وارونه نشان بدهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    9 1
    اگر در طول هشت سالی که آقای روحانی رئیس جمهور بود، کشور فاقد رئیس جمهور و دولت بود و عین 8 سال کشور در آتش می سوخت کمتر خسارت وارد می شد که آقای روحانی و دولت او به مملکت آسیب زدند
  • سید IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 1
    بارها هم پالکی های مرعشی به وی گوشزد کرده اند که بسیار خوب است که تو به اندازه دانایی ات سخن بگویی نه به اندازه دازایی پرحرف و حدیثت! اما فعلاً که مرعشی به عکس عمل می کند!!!
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 1
    تریبون های این بی شرف ها رو چرا نمیگیرید؟؟ رسانه هاشونو ببندین و الکی بیت المال رو به حلقوم اینا نریزید
  • SE ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    5 0
    8 سال خیانت برای ایشان کافی است
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس