کد خبر 1447237
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
عملیات خونین بازداشت قاتل افسر اردنی/ ۳ نیروی امنیتی کشته شدند

اداره امنیت عمومی اردن با صدور بیانیه ای از بازداشت متهم اصلی در پرونده قتل افسر اردنی در شهر معان خبر داد.

به گزارش مشرق، اداره امنیت عمومی اردن صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از بازداشت متهم اصلی در پرونده قتل افسر اردنی در شهر معان (جنوب اردن) خبر داد.

بنابراین گزارش، نیروهای امنیتی اردنی در عملیات بازداشت این متهم و همدستان وی با آنها وارد درگیری شدید شدند که در نتیجه آن سه نیروی امنیتی دیگر کشته شده و پنج نفر هم زخمی شده اند.

اداره امنیت عمومی اردن اعلام کرده است که در پی این درگیری، متهم اصلی در قتل «الدلابیح» افسر اردنی در شهر معان، بازداشت شده است. همچنین علاوه بر وی هشت نفر دیگر از عوامل مرتبط با این رخداد نیز بازداشت شده اند که تحقیقات تکمیلی و بازجویی از آنها در جریان است.

گفتنی است در روزهای اخیر در پی تصمیم دولت برای افزایش قیمت سوخت، رانندگان بخش حمل و نقل عمومی و کامیون داران اردنی اقدام به اعتصابات گسترده ای کرده اند. این اعتصابات با کشته شدن یک نیروی بلندپایه امنیتی در شهر معان، وارد مراحل تازه تری شد که در پی آن شمار زیادی از معترضان بازداشت شدند.

وزیرکشور اردن اخیرا اعلام کرده که با افزایش قیمت سوخت از بحرانی که در ماه های آتی دست به گریبان مردم می شده جلوگیری کرده و لغو مصوبه افزایش قیمت سوخت در بین اختیارات وی نیست. نایب رئیس پارلمان اردن اما با عقب نشینی از مصوبه افزایش قیمت سوخت، اعلام کرده که در صورت عدم لغو این مصوبه، دولت را استیضاح خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    1 1
    دولت اردن برای باقی موندن در قدرت دست به دامن امریکا و اسراییل میشه ووقتی مدیونشون شد تبدیل به شمشیر کفر بر ضد اسلام خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس