بورس کالا

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه خودرو در بورس کالا اقدامی موفق و مؤثر ارزیابی می‌شود و خودروسازان را وادار به تولید خودروهای با کیفیت می‌کند.

به گزارش مشرق، ‌رسول فرخی اظهار داشت: ‌عرضه خودرو که در حال حاضر در بورس اتفاق افتاد است، اقدام مؤثر و موفقیت‌آمیزی ارزیابی می‌شود که باید استمرار داشته باشد.

وی افزود: چنین اقدامی موجب ایجاد شفافیت می‌شود و دیگر احدی نمی‌تواند رانت‌خواری کند اما باید با دقت صورت پذیرد تا مردم این مهم را احساس کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس بیان کرد: همچنین عرضه خودرو در بورس، خودروسازان را وادار به تولید خودروهای با کیفیت می‌کند که این موضوع رضایت مردم را جلب می کند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: وزارت صمت، سازمان بورس و خودروسازان باید هرآنچه که در توان خود دارند برای بهبود کیفیت خودروها و همچنین مناسب کردن قیمت خودروها به کار گیرند و اگر این مهم اتفاق گیرد شاهد جلب اعتماد مردم به مسئولان خواهیم بود.‌

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    اتفاقا دلالان هستند که در بورس حضور دارند مصرف کننده ای وجود نداره چون قدرت خرید نداره و با کد بورسی اینو اون و پرداخت شیرینی به صاحب کد بورسی خودرو رو صاحب میشوند و پس از تحویل دوبرابر قیمت بورس میفروشند چون عرضه کمه و باز جریان میشه مثل قرعه کشی که تعداد خودرو کم متقاضی زیاد درنتیجه بورس کالا فقط بدرد دلالان و دولت میخوره مصرف کننده در نتیجه اینجا حذف شده نه دلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس