کد خبر 1451026
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
خبر رسانه پرتغالی از مذاکره قطر و کی‌روش

رسانه پرتغالی از مذاکره فدراسیون فوتبال قطر با سرمربی تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه «اوجوگو» پرتغال با استناد به گزارش رسانه‌ها و خبرنگاران قطری نوشته فدارسیون فوتبال این کشور روز جمعه به همکاری با «فلیکس سانچز» اسپانیایی پایان داد و در حال حاضر در حال مذاکره با «کارلوس کی‌روش» برای قبول هدایت تیم ملی قطر است.

این رسانه پرتغالی نوشته گزارش ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال قطر بلافاصله پس از عدم تمدید قرارداد سانچز، با کی‌روش وارد مذاکره شده و مذاکرات آن‌ها در حال حاضر در مرحله پیشرفته است.

اوجوگو نوشته کی‌روش پس از پایان جام جهانی، ایران را ترک کرد و ممکن است بزودی تجربه جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود آغاز کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • KR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    2 1
    یکی مث اسکوچیچ هنوز تیم نداره. یکی مث کی روش هم بمحض عدم قرارداد و عدم تمایل با ایران میشینه پای میز قرارداد. همین خودش کلی حرف توشه. اگه تونستید از کی روش بهترش روبیارید مردید. سری قبل هم که اومد ایران یه باخت بد به لبنان داد که تا قبلش بی سابقه بود اما در ادامه تیمی ساخت که همه تیم های اسیایی در مقابلش وحشت داشتند. ای کاش با دوتا باخت به امریکا و انگلیس کی روش رو از دست ندیم که بهترش گیرمون نمیاد. یادمون نره فضای مخوف رسانه ای قطر رو چجوری مدیریت کرد. بنظرتون امثال اسکوچیچ میتونستن اینطور رسانه هارو مدیریت کنن؟
  • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    2 0
    مرگ بر تاج چپاولگر و کیروش دلال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس