کد خبر 1451660
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
رضایت قهرمان ووشو پای چوبه‌دار

قهرمان مطرح ووشو ایران درباره گذشت از قصاص قاتل برادرش گفت: من چه کسی باشم که جان یک انسان را بگیریم. می‌دانم روح برادرم با این تصمیم شاد شد.

به گزارش مشرق، فرود ظفری در گفت‌وگویی در خصوص تصمیم خداپسندانه‌ای که اتخاذ کرد و تحسین همگان را برانگیخت، اظهار داشت: ۶ سال قبل در باکو و در جریان بازی‌های کشورهای اسلامی بودم که برادرم به قتل رسید. درست زمانی که مدال طلا را دریافت کردم از این موضوع اطلاع پیدا کردم. برادرم خودش قهرمان ووشوی ایران و مسابقات بین‌المللی بود. باور کنید تا چند سال اصلا نمی‌توانستم نبودش را بپذیرم.

وی افزود: بامداد ۲ روز قبل و در زندانی واقع در نهاوند استان همدان، حکم اعدام در حال اجرا بود که من و پدرم رضایت دادیم چرا که گرفتن جان یک انسان قابل پذیرش نیست.

ظفری گفت: من با خانواده آن فرد یا خودش هیچ صحبتی نداشتم و تعداد زیادی از آن‌ها بودند که با پدرم صحبت کردند. آن فرد ۶ سال است در زندان بود و حدود سه – چهار سال دیگر هم باید آن‌جا بماند. فکر می‌کنم به اندازه کافی تنبیه شده باشد.

دارنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی و نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا، گفت: این تصمیمی که گرفتیم کاملا با مشورت پدرم بود و تنها رضایت خداوند را در نظر گرفتیم. ما چه‌ کسی باشیم که بخواهیم جان یک نفر را بگیریم. یقین دارم که روح برادرم نیز از این تصمیم شاد شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 5
    تا پای دار بردین بعد رصایت دادین جانش را هزاران بار گرفتین الان یک عده جواب نفرین میدن در جوابتون آینه
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    4 1
    "چرا که گرفتن جان یک انسان قابل پذیرش نیست " در مورد قاتل صدق نمیکنه، خدا میفرماید و لکم فی القصاص حیاة ، در قصاص زندگی است .
    • سید حمید SG ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 2
      برادر قران شناس اما همانجا می فرماید که اما بخشش مطلوب تر است .خداوند رحمان است
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      1 0
      در جواب سید حمید : داداش نمیدونی تحریف نکن ، کجای آیه 179 بقره گفته "اما بخشش مطلوبتر است " ؟! اونی که شما میگید " و ان تعفو اقرب للتقوی " هست سوره نسا و به زنان توصیه میکند اگر (مهریه) را ببخشید ! لطفا مغلطه نفرمایید.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    آفرین به شما
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 2
    البته تحقیق شود آیا از قاتل پولی گرفته نشده؟!! شاید روح برادر خوشحال تر شود.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    امیدوارم قاتل واقعا ادب شده باشه، والبته که تا پدر زنده ست، برادر ولی دم محسوب نمیشه که بخواد ببخشه.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    یکی از اقوام ما بدست چند نفر ناجوانمردانه با نیت قبلی کشته شده بود تا اموالشو تصاحب کنند قاتلین در زندان بودند و موقع مرخصی گویا فکر کرده بودند آزاد خواهند شد به منزل اولیای دم زنگ میزدند و میگفتند هیچ غلطی نمیتونید بکنید کار خوبی کردیم کشتیم بعد از 3 سال که حکم اعدام یکی ازونها قطعی شد موقع اجرای حکم اولیای دم گفتند رضایت نمیدیم چرا که اونجور زنگ میزید و میگفت خوب کاری کردیم کشتیم و بشکه رو زدند طرف رفت اون دنیا منظورم اینه هر کسی لایق بخشش نیست بخشش غیر عقلانی نه ثوابه نه عاقلانه
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 1
    این فرمان امپراطور آلپ ارسلان بود: گسترش مرزهای ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس