حمله سارقان به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری جدی حادثه حمله سارقان به دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه شد.

به گزارش مشرق، با توجه به حمله شب گذشته(۱۶ دی‌ماه) سارقان به چهار نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در پارک جنب خوابگاه صدف واقع در منطقه گلستان، درئیس دانشگاه علوم پزشکی خواستار پیگیری جدی این حادثه شد و به دنبال همکاری دانشجویان و سرپرستان خوابگاه تعدادی از سارقان دستگیر و به نیروی انتظامی تحویل داده شدند و پیگیری‌های قانونی در این خصوص در حال انجام است.

در این جریان دو تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مجروح شدند اما خوشبختانه پس از مراجعه به مرکز درمانی و درمان سرپایی با سلامتی از بیمارستان مرخص شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 2
    وقتی که برخی از دانشجونماهای متوهّم علیه حافظان امنیت وارد کارزار شده و تیغ کین علیه این خادمان میهن اسلامی می کشند و مأمور را را با دشمن، عوضی می گیرند، آن وقت سارقان، سرقت از همین دانشجونما ها را آغاز می کنند! تا مگر عقلانیت به جای توهّم در این جماعت متوهّم دانشجونما جایگزین شود و بفهمند امنیت یعنی چه!؟
  • مصطفی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 0
    متأسفانه دانشگاه ها در حال حاضر شده محلّ فساد و کثافت کاری و اقدام علیه امنیت کشور و اغتشاشات و این حرفا. دو تا دانشجو هم که نخبه هستن، میذارن میرن آمریکا و اروپا. واقعاً حیف پول بیت المال که خرج بعضی دانشگاه ها و دانشجوهای بی مصرف می شه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس