کد خبر 1453719
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
جنجال پسر خاله حسن یزدانی در لیگ برتر فوتبال/ از روی عصبانیت واکنش نشان دادم

هافبک ذوب آهن می گوید در تلاش هستند در ادامه راه به یک رتبه خوب تک رقمی دست پیدا کنند.

به گزارش مشرق، ذوب آهن در آخرین بازی نیم‌ فصل خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب هوادار شد، شاگردان مهدی تارتار با این شکست همچنان با ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماندند.

پوریا پورعلی هافبک مازندرانی‌ ذوب آهن در این خصوص گفت: فکر می‌کنم این دیدار، یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل ما بود، به هیچ وجه خوب بازی نکردیم و مستحق برد نبودیم، هوادار بهتر بازی کرد و به آنچه که استحقاقش را داشت رسید.

وی در خصوص درگیری‌اش با نیما انتظاری هافبک هوادار اظهار داشت: نیما مثل برادرم است، ما از دوران کودکی همبازی و رفیق بودیم. در آن صحنه شیطنت کردم، بعد از خطایی که نیما بر روی من مرتکب شد و من از روی عصبانیت واکنش نشان دادم. مقصر من بودم و بعد از پایان بازی با نیما تماس گرفتم و عذرخواهی کردم.

بیشتر بخوانید:

شکایت ذوب‌آهن علیه بازیکن پرسپولیس رد شد

هافبک تدافعی ذوب آهن درباره فصل پر فراز و نشیب این تیم عنوان کرد: فکر می‌کنم به خاطر مصدومیت بازیکنان ثابت و تاثیر گذاری همچون؛ سجاد آشوری، سعید باقر پسند و مسعود ابراهیم زاده هنوز به آن ثبات لازم و مورد نظر نرسیدیم، در نیم فصل دوم سجاد آشوری به میادین باز می‌گردد و با جذب چند بازیکن دیگر توسط آقا مهدی و کادرفنی، انشاالله بتوانیم با ثبات لازم، جایگاهمان‌ را در جدول بهبود بخشیم.

پورعلی درمورد قرعه سخت ذوب آهن در جام حذفی و رویارویی با مس رفسنجان افزود: مس رفسنجان در نیم فصل اول نشان داد که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است، آنها ساختار دفاعی و انسجام تیمی بسیار خوبی دارند اما ما برای جام حذفی برنامه‌های خاصی داریم، امیدوارم در این تورنمنت مرحله به مرحله پیش برویم و در نهایت بتوانیم به هدفمان برسیم.

او ادامه داد: جایگاه واقعی ذوب آهن، رده دهم جدول نیست، انشاالله در پایان این فصل لیگ برتر نیز، دست‌کم بتوانیم رتبه بهتری نسبت به فصل گذشته به دست بیاوریم.

پورعلی در مورد نسبت خویشاوندی خود با حسن یزدانی گفت: حسن پسرخاله من است، جویباری‌ها و شهرهای اطراف آن، به کشتی تمایل بیشتری دارند، اما خب استثنا هم وجود دارد و من فوتبالیست شدم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس