جمع آوری ۲۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در ایام اغتشاشات ۲۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی کردستان، سردار علی آزادی اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال ناامنی و آشوب در استان هستند و در این راستا با تمام امکانات اقدام می‌کنند ولی با هوشیاری نیروهای امنیتی و آگاهی مردم به اهداف پلید خود دست نیافتند و بازهم مانند گذشته شکست خوردند.

وی به ایثار و از خودگذشتگی کارکنان انتظامی اشاره کرد و افزود: شهدا و جانبازان عزیز انتظامی با هدیه جان خود در راه امنیت و آسایش مردم با جان و دل پای کار بودند تا مردم در آرامش باشند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در ۴ ماهه ایام اغتشاشات ۲۸۸ قبضه سلاح کشف شد، گفت: از مجموع این سلاح‌ها ۱۰۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۸۸ قبضه سلاح شکاری و شورشی بود، که دشمنان با هدف ناامنی وارد کشور کرده بود و تعداد زیادی از این سلاح‌ها در محل تجمعات کشف شد.

سردار آزادی در ادامه به دیگر اقدامات انتظامی استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۱۱۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است که پلیس با اقتدار با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد می‌کند.

وی افزود: مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ برای اولین بار در استان کردستان احداث شده است در دهه فجر افتتاح خواهد شد که این مرکز در بحث درمان، آموزش، مهارت و اشتغال آفرینی معتادان نقش بسزایی دارد که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس استان ۲۸۰ بطری «کوکتل مولوتف» در ایام اغتشاشات که آشوب گران قصد داشتن با این مواد آتش زا علیه مأموران امنیتی و اماکن و اموال مردم استفاده کنند و به آتش بکشند کشف شد.

سردار آزادی در ادامه به کاهش تلفات جاده‌ای برون شهر در استان از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و افزود: تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش داشته است و همچنین در مجموع درون و برون شهری این موضوع ۳ درصد کاهش داشته است که می‌طلبد تمامی دستگاه‌های مرتبط در این خصوص پای کار باشند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با بیان اینکه پلیس با هوشیاری و اقتدار با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد می‌کند، گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس در این راه با تمام توان پای کار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس