روسیه : ۶ پهپاد اوکراینی در دونتسک ولوهانسک منهدم شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای ارتش اوکراین شمار دیگری از مهمات وتسلیحات خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، وزارت دفاع روسیه آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در گزارش روزانه خود آورد: توپخانه روسیه واحدهای اوکراینی را در منطقه خارکف و لوهانسک هدف قرار داد. همچنین نیروهای روسی، یک گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی را در منطقه خارکف منهدم کردند.

در درگیری های این منطقه، بیش از ۵۰ نیروهای اوکراینی کشته شدند و همچنین ۱ تانک، ۲ خودروی جنگی پیاده نظام و ۲ وانت ارتش اوکراین نیز منهدم شدند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است: نیروهای روسیه با پشتیبانی یگان‌های نیروهای هوابرد خود عملیات تهاجمی را در دونتسک صورت دادند.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد یک انبار مهمات توپخانه ای ارتش اوکراین در منطقه خارکف هدف نیروهای روسی قرار گرفت. همچنین ارتش روسیه ۸۲ واحد توپخانه ای اوکراین را در مواضع شلیک هدف قرار دادند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی این کشور ۶ هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در دونتسک و لوهانسک سرنگون کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    1 1
    خوب ایران اگر نمی تواند موشک بالستیک به روسیه بفروشد باید کارخانه اش را در روسیه راه اندازی نماید یا اینکه سوخت جامد و قطعات مورد نیاز برای ساخت ان را به روسیه بفرستد و آنجا مونتاژ نماید
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    4 2
    جنگ اوکراین نشان داد چینی ها باید جنگ نیابتی با امریکا را شروع کنند و سیبل کردن شهرهای بزرگ اقتصادی و ساحلی خود مثل پکن و شانگهای و غیره پرهیز کنند روسیه می توانست در عوض شروع جنگ با اوکراین ایران را تسلیح و به جان امریکا در خاورمیانه بیاندازد و یا در عوض نیرویهای خودش ارتش بلاروس با تمام توان وارد جنگ با اوکراین می شد و روسیه فقط بلاروس و جدایی طلبان جنوب اوکراین را تسلیح می کرد و یا جریان نفت خاورمیانه را با یک جنگ قطع کند و پکن هم می تواند با تحریک کره شمالی به جنگ با کره جنوبی پرورو بازی های امریکا در تایوان را تلافی نماید اما چرا چین مرتب بر روی تایوان مانور می دهد کار اشتباهی است همچنین چین باید تقویت ارتش روسیه در اوکراین و کمک به این کشور به لحاظ نیروی زمینی مانع از تحرک نظامی امریکا در شرق اسیا بشود متاسفانه روسیه و چین فن جنگ نیابتی به روش ایرانی ها را نمی دانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس