کد خبر 1457623
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
دستگیری

رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج اظهارکرد: قاتل سریالی در اعترافاتش ، مسائل مالی و نزاع و سرقت را علت و انگیزه خود در وقوع قتل های ارتکابی اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، قاضی امیر حسین بهجتی در تشریح جزئیات این خبر، ادامه داد: با دستور مقام قضایی، یک سارق مسلح توسط نیروهای انتظامی فهرج دستگیر شد که یک قبضه سلاح به همراه مقادیری فشنگ ،یک دستگاه خودروی سرقتی و حدود ۴۰ میلیون تومان وجه نقد از متهم کشف شد.این مقام قضایی با اشاره به این که پس از تفهیم اتهام در بررسی های تکمیلی مشخص شد ،متهم به اتهام چندین فقره قتل تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان فیروز آباد استان فارس است،

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ، این فرد با هویت جعلی قصد فرار به استان سیستان و بلوچستان و سپس خروج از کشور را داشته است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج ادامه داد: متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت با صدور قرار عدم صلاحیت به استان فارس منتقل شد.

شایان ذکر است، این متهم در مرداد و مهر ماه امسال و با استفاده از سلاح گرم، یک نفر را در شهرستان شیراز و سه نفر دیگر را در شهرستان فیروزآباد به قتل رسانده و تعدادی احشام را از آنان ‌ سرقت کرده بود.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا قشقایی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    1 0
    میشناسمش ۲۳سالشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس