مسابقه ملی «تنها گریه کن» برگزار می‌‎شود - کراپ‌شده

کتاب تنها گریه کن روایتگر زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان است که در بطن تاریخ انقلاب اسلامی رشد کرده و به بانویی اثرگذار یعنی مادر شهید محمد معماریان، تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با همکاری مراکز فرهنگی کشور مسابقه بزرگ ملی «تنها گریه کن» را با محوریت این‌ کتاب برگزار می‌کند.

مسابقه ملی «تنها گریه کن» برگزار می‌‎شود

تنها گریه کن بیانگر داستان زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان است. نویسنده در این اثر کوشیده تصویری کوتاه و مختصر از یک عمر زندگی سرشار از ولایت‌پذیری و فرمان‌برداری وی را نمایش دهد که در بطن تاریخ انقلاب اسلامی رشد کرده و به بانویی اثرگذار یعنی مادر شهید محمد معماریان، تبدیل شده است.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از مطالعه این کتاب، تقریظی بر آن مرقوم داشتند. متن تقریظ بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با شوق و عطش، این کتاب شگفتی‌ساز را خواندم و چشم و دل را شستشو دادم. همه چیز در این کتاب، عالی است؛ روایت، عالی؛ راوی، عالی؛ نگارش، عالی؛ سلیقه‌ تدوین و گردآوری، عالی...»

محورهای برگزاری مسابقه بزرگ ملی «تنها گریه کن» در قالب‌های: پرسش و پاسخ از متن کتاب، ارسال فیلم و صوت از خوانش کتاب، ارسال آثار هنری (شامل نقاش،گرافیک، خطاطی و...) و ایده‌های داستانی، داستانک، نمایشی است که می‌بایست الهام گرفته از کتاب «تنها گریه کن» بوده باشد.

لازم به ذکر است برگزیدگان در این مسابقه بزرگ و ملی از جوایز نفیس و ارزنده‌ای چون: اسکان در زائر سرای رضوی، تابلو فرش رضوی، یک میلیارد ریال جایزه نقدی وصدها محصول فرهنگی، بهره‌مند خواهند شد.

مهلت شرکت در این مسابقه تا 30 بهمن ماه اعلام شده است. کلیه علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.haram.razavi.ir مراجعه نمایند.

راه‌های تهیه کتاب «تنها گریه کن» و بهره‌مندی از تخفیف ویژه:

۱.حرم مطهر رضوی، صحن پیامبر اعظم ص جنب باب الهادی علیه السلام شماره ۱۸۵، سامانه توزیع. (۶۰درصد تخفیف)

۲.از طریق سایت www.haram.razavi.ir – (۵۰ درصد تخفیف)

۳. تهیه از طریق «کتابرسان» و تحویل در منزل (۴۰درصد تخفیف)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس